Reggel arra ébredtem, hogy Reece elég szorosan ölel magához. Nagyon jó így ébredni, hogy van valaki melletted. Olyan megnyugtató és mellegségel tölt el. De mi a franc!! Te jòszagú hold ennek itt mögöttem merevedése van! Atya jó ég és még milyen nagy a férfiasága. Hu oké csak nyugodj meg Hanna ez bármikor bárkivel előfordul nem kell túl reagálnom. A farncokat nem egyáltalán nem tudok nyugodt lenni egy ilyen helyzetben. Még soha nem voltam ilyen szituációban. Azt se tudom, hogy mit csináljak.
Meg van. Csak le kell vennem magamról a kezét és már szabadulhatok is.
Aha hát ezt nagyon elhittem, mert amint felemeltem a kezét még szorosabban vont magához.
Oké kezd egyre melegebbé válni a helyzet és az arcom is kezd egyre vörösebb lenni.
Az nagy gond ha kicsit élvezem a helyzetet.
Úristen Hanna most hagyd ezt abba. Nem gondolhatok ilyenekt. Nem helyes.
De már tudom mit csinálok hamarabb is gondolhatam volnará.
- Reece.
Semmi.
-Reece ébren vagy?
Még mindig semmi. Ezt nem hiszem el, hogy lehet ilyen mélyen aludni. Pedig rendes hangerő beszélek hozzá.
- REECE ROHADTUL ÉRZEM, HOGY MEREVEDÉSED VAN!!
Az eddig szorosan ölelő kezeit gyorsan levete rólam és tiszta erőből meglököt velük. Én pedig seperc alatt a földön végeztem. Gyors feltáplászkotam a földről és szúrós szemekkel néztem a fiú szemébe.
- sajnálom ...én...ő...ízé...nem direkt volt.
Látszott rajta, hogy nagyon zavarban van. De nem csak ő ha nem én is. Mert hát ilyen szitut nem mindennap él még az ember.
-várj mit sajnálsz?azt hogy lelöktél az ágyról vagy azt, hogy merevedésed van.? Mert mind kettőt megbocsátom csak máskor ne így kezeld a dolgot, mert hát nem szívesen zugok le az ágyról.
- akkor ezt megbeszéltük. Figyu...ezt a...dolgot elfejtehnénk?
- igen. Vágtam rá nagyon gyorsan a választ.
-na jó én megyek és elintézem a reggeli tendőimet.
Csak bólintott egyett és kész. Néha olyan nehéz beszélgetni vele, mindig úgy kell kihúzni belőle a dolgokat. Igazából nem is beszélgettem vele nagyon sokat ha ezt alaposan átgondolom. Majd ezt még részletesebben megvitatom magammal a fürdőben vagy fel is hívhatnám Grétát , hogy vele beszélnem meg. Oké szerintem az utóbbit fogom csinálni. Megfogtam a cucaimat és elmentem a fürdőbe.
Amint beértem a fürdőbe előkaptam a telefonom a ruháim közül és már hívtam ís Grétát.
- szia Hanna remélem elég jó magyarázatod van a tegnapra, mert az iskolából felszívódtál és még messengeren sem írtál vissza! Pedig vagy ezer üzenetet küldtem!
- szia tudom és annyira sajnálom csak totál kiment a fejemből, mert tegnap akkora kavalkád volt.
- még is mi történt ami miatt megfeletkeztél rólam?
-hát ezt személyesen szeretném elmondani úgy hogy nem sokára ott vagyok a sulinál
- Ó akkor tényleg valami nagy dolog lehet ha személyesen akkarod elmondani és ne gyere a suliba, mert nem vagyok ott.
-hogy hogy?
- mivel drága legjobb barátnőm nem adott magáról semmi hírt, ezért úgy gondoltam ma nem megyek suliba és elmegyek hozzá megtudakolni még is van vele.
- ez nagyon cuki ötlet. Akkor át jössz?
- naná 5 -10 perc és ott vagyok. Szia.
-szia.
Amint letettem a telefont már el is kezdtem fürdeni. Gyors végeztem is vele, aztán Reece váltót le és ő ment fürdeni. Míg ő fürdött közben megjött Gréta és a konyhában elkezdtünk beszélgetni, el is meséltem részletesen, hogy mi volt tegnap.
-szerinted megéri ez az égész?
- nem tudom, de muszáj.
-miért lenne muszáj?
- azért, mert apa nagy adósságot csinált és nem tudjuk vissza fizetni így kell a pénz. Ez a dolog így kapóra jön, mert elég rendesen megfizetnek és ennek a pénznek egy részét odaadom nekik.
- értem és mikor mondták el neked?
-de hogy mondták el. Pár héttel ezelőtt tudtam meg mikor hamarabb engedtek minket hazza a suliból és meghallottam a veszekedésüket. Mostanában egyre gyakrabban vitatkoznak.
- a bátyád tud a dolgokról?
- nem tud semmiről. Nem is telefonál hazza, azt se tudom mi van vele. Pedig mindig keresem, de láraz egyfolytában.
- akkor tuti titkol valamat és a hugod, hogy fogadja a veszekedéseket?
-hála nem tud semmiről és anyáék mindig úgy intézik, hogy ne érzékeljen belőle semmit.
- remélem majd megoldódnak ezzek a problémák.
- én is nagyon remélem.
- amúgy mikor indulsz?
- Reece azt mondta délelőtt indulunk, de már fél 12 lesz. Tehát fogalmam sincs mikor indulunk.
-Hanna pakold össze a maradék cucodat, mert nem sokára indulunk.
Emlegetett szamár.
- oké.
Felálltam és ugyanúgy tett a barátnőm is.
- ja Reece hadmutasam be a legjobb barátnőmet Grétát.
Egymással kezet fogtak és Reece vissza fordult hozzám.
-nem fogja elmondani senkinek sem?
- hiddel nem fogja, mert megígérte.- mondtam kicsit dühösen. Annyira feltud néha idegesíteni ez a gyerek. Tudom, hogy Gréta nem fogja senkinek sem elmondai a dolgokat. Hisz már nagyon régóta vagyunk barátok.
- akkor jó.
Gyors kimentem a konyhából és már pakoltam be a maradék cucomat. Amint kész lettem írtam anyáéknak egy levelet, amiben bocsánatot kértem tölük. Megfogtam a böröndöm és kivitem az előszobába. Mikor már mentem volna vissza a konyhába Grétáék hoz csöngetek. Kinyitottam az ajtót és Mr. Larry-vel találtam magam szembe.
- jó napot kisasszony remélem készen van, mert indulunk.
- jó napot. Igen készen vagyok csak szólók Reecenek.
- oké addig a kocsiban várunk magukra.
-értem.
Vissza mentem a konyhába és szóltam , hogy megyünk. Mind a hárman felvettük a kabátainkat meg a cipőinket és már mentünk is. A kocsi elött még elbúcsúztam Grétától, addig a cucaimat is beteték a csomagtartóba és már indultunk is Londonba. A kocsiba Mr. Larry és a többiek felkészítettek lelkiekben, hogy mire számítsak a reptéren a rajongóktól és riporterektől meg, hogy csak mosolyogjak és ne álljak meg.
Amint oda értünk a reptére egyből felvettük a szerepünket Reece-el és kéz a kézben mentünk fel a repülőre úgy mint egy szerelmes pár. Persze elég nehéz volt feljutni a gépre, mert a kedves riporterek nem hagytak minket. Csomó kérdést kérdezték és nekem ez egy kicsit sok volt na meg új is. De túl éltem nagy nehezen.
A gépen ülve már csak azon járt az agyam , hogy tényleg jól döntöttem-e.Tádám kész ez a rész is remélem tetszeni fog😊.
Szeretnék köszönetet mondani , mert már 234 olvásk ezt a könyvet és nagyon nagyon örülök, hogy már ennyien olvasták. Alig bírom elhinni még most is.😍😍 Tehát köszönöm 😘 és jó olvasást 😊.
ESTÁS LEYENDO
Minden véletlen ?! [Szünetel]
FanficLehet véletlenből felboritani valakinek az életét?! Naná és nekem ebben szerencsém volt hála Reece Bibbynek vagy inkább köszönjem meg neki? FIGYELEM ez a történet teljes mértékben kitalált (kivétel a banda)! Előfordulhat 16-18-as tartalmú részek!