Jutro je svanulo i ja se osjecam iznenađujuće sretno. Danas mi je probnarevija i jedva čekam. Malo am nesigurna jer sam dobila tako dobr komad odjece dapokazem a neznam kao cu. Iskreno željela sam da me danas Zayn odvede ali misim da je previše zauzet svojom dragom. Marija i Lara mi se nisu javljale nikako sto jejao ruzno od njih. Mariju na neki nacin i razumijem. Jacob je izboden ali Lara... Otisla sam do kuhinje da napravim kafu ali nemogu piti nist vruce tako a sam uzela dva limuna i iscijedila ih u casu. Kao Limunada samo ali nije posecereno. Mnogo je kiselo. Popila sam to i onda sam odnijela Leriju zdjelicu njegove hrane. Danas se moram okupati jer i dalje mkrisem na Wiliamovu krv nemogu da vjerujem da mrtav. I on i Justin. Kada pomislim na njegovo ime vidim metak i njegovu glavu. Fuuuj. Ježim se od toga. Otisla sam u sobu i obukla sam crnu duboku trenerku i bijelu top krop majcu. Kpsu sam zavezala u visoki rep. Telefon sam kao i nova stavila u dzep i uzela sam Lerija. Idem gamalo prosetati parkom. Bilo je vec podne zako dajepar bio pun djece. Bili su neki srednjoškolci i onda sam ugledala neke svoje prijatelje iz skole. Igraju se lopte. Sjela sam na travnjak gledajuci kako svu svi ovi ljudi sretni. I onda sam se sjetila kada sam bila ranjena. Pa kada sam dosla sa Zaynom i Belom da se igramo. U tome sam osjetila ruke oko svoj vrata. Okrenula sam se i ugledala Belu.
"Beeeelaa. "Jako me je zagrlila.
"Seleenaa. Mnogo sam te pozeljela" sigurno je ovdje sa Zaynom.
"I ja sam tebe malena. Sa kim si dosla? "
"Sa dadiljom. Zeljela sam se malo igrati"
Leri je dosao je ona je vrisnula."Ne brini se. Ovo je moj pas Leri"
"Nece ujesti"
"Ne brini se nece. Dodi dodirni ga"prišla mu je i blago ga pogladila po glavi.
"Divan je"
"Jel da."
"Da. Hocemo li se igrati? "
"Joj Bela moram na posao.
Ali mogu pola sata""Moze"uzela je loptu i mi smo se dodavale. Ja bi je bacila previsoko pa bi mi Bela objašnjavala kako da je ne bacam toliko visoko. Smijale smo se i igrale. Leri je donosio frizbi sakojim smo se mi igrale poslije lopte. Belu je dozivao neko ali se mi nismo obazirale. Dok do nje nije dosao njen divni Braco.
"Bela. Hajde moramo da idemo"rekao je dok me je gledao. Ja sam samo spustila glavu. Zasto bi ja tebe gledala.
"Neeee. Predivno mi je saSelenom. Zelim ostati jos malo. Samo malo. "
"Bela idemo"
"Ide li Selena sa nama kuci?"pogledala je prema njemu a onda on u mene.
"Ides li? " pitao me je.
Zoveme da idem. Da li trebam ici. Ne."Ne. Ja nisam željna u vasoj kuci. Vidimo se Bela"
"Selena. Nemoj"
lagano sam je poljubila u obraz i onda sam uzela Lerija i zaputila se kuci. Te oci. Te usne. To sve je tako pozeljeno. Oj zelim dazarije svoju glavu u moj vrat i da e pomjera gore dole i da mi govori malena.
Zasto toga nema. Zato sto je kreten.
Dosla sam kuvi i odmah sam skinula sve sa sebe i usla u tus kabinu. Namazala sam se pjenom za tusarinje. Uzribala sam kosu i sjela naonu stepenicu koja se nalazi u svakoj tu kabini. Voda je sama sapjerala sve sa mene. Zasto tako nemoze i u zivotu. Da ami problemi nestanu. Zasto sam gaupoznala. Na neki nacin se kajem a na nekin nacin mi je drago. Non stop bivam povrijeđena ali sta cu kriva sam sto sam se prepustila zabranjenom raju. Zato sto sa naivna. Izasla sam iz tus kabine. Zamotala sam se peskirom i izasla sam. Na rubu kreveta je sjedio Zayn."Sta ti radis ovdje? "
"Malena.. "
"Ne. Odgovori mi"
"Trebas mi. " rekao je i prisao mi skroz uz tijelo. O moj Boze. Pozeljela sam ovo.
"Jel a me opet istjeras iz kuce"
"Nisam smil dopustiti da osobu koja mi znači nako istjeram" ja mu znacim? Je li Zayn Kingstone rekao da mu ja znacim. Da se nisam previše kupala pa SAD haluciniram.
"Ja tebi značim"
"Malena ti si samo moja. Zapamti to" rekao je pribijajuci meuza zid. Poljubio me je u vrat aja sam e toliko naježila da mislim daje i on osjetio. Koliko žudim za ovim poljubcima.
Ljubio me je svukuda samo jos Neu usne. Skinio je svoju jaknu i maici i meni je skinuo peskir."Sta cemo sa tvojom zenom? "
"Bivsom zaručnicom."
"Nisam ti jos oprostila sto si bio na njenoj strani"
"Nisam bio. Samo ne zelim jejos mrtvu. Rado bi ja nju da joj ti kosu pocupas"
Poljubila sam gau usne i onda smo se prebacili na krevet. Čupala sam ga zakosu i grebala po ledima od užitka. Uzdisao nekoliko i ja. Vodili smo ljubav. Prvi put. Bilo je magično. On jepukusavao da bude njezno ali ugodno. I bilo je a ja sam nekoliko puta izgovorila njegovo ima na sta se on nasmijao. Ja moram na probnu reviju.
Ustala sam a on me pogledao."Moram na posao"
'O da. Ja cu te odvesti"
"Nema potrebe. Brzo cu doci"navukla sam nesto i uzela potrebne stvari.
"Ako zelis cekaj me tu"
"Moze" izasla sam iz kuce sa osmijehom sretna. Ko ne bi bio.
Dosla sam u salu u kojoj se održavalo. Bilo je sve prelijepo ukrašeno. Pista je imala poseban sjaj. Arthur nam je rekao da se ne presvlacimo vec samo da koji pit prođemo pistom jer smo uvjzbale. I mi jesmo."Dame. Dodite" rekao je Arthur a mi smo se okupile oko njega.
"Poslije revije imate zurku. Samo je za vas ali docice neki muski modeli i neki gosti koji budu htjeli. Budite elegantne"mi smo mogle otici kuci a ja sam samo jospitala Arthura za jos dvije karte i on mi je dao. Onda sam Otisla sam kuci gdje me jecekao Zayn sa čokoladnom tortom. Koju smo pojeli i onda smo legli spavati. Pomogao mi je da zaboravim sutrašnju reviju. Hvala Bogu.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Novi nastavak nadam se da vam se svida.Ostavite
Vote★
I komentar↯↯
YOU ARE READING
PRODATA
Fanfiction"MA PUSTIII MEE. STA TI ZELIS OD MENE " "MALENA SAMOUVJERENA SI" "JESAM ALI PUSTI ME.STA SAM TI URADILA" "NISI TI MALENA VEC TVOJ TATICA. ALI U OSTALOM SADA SI MOJA" "NISAM TVOJA NIKADA NECU BITI PUSTI ME" "MALENA PRODATA SI"