~32~ |Η Αναστασία και ο Μάνος σε νέες (μουσικές) περιπέτειες|

693 46 298
                                    

Η Nanakon989 το έκανε πρώτη!
-έβαλε τον εαυτό της στην ιστορία της. Αλλά αυτή έκανε τον εαυτό της ως βασικό χαρακτήρα, εγώ σε αυτό θα είμαι και το πολύ πολύ να αναφέρομαι-

Τώρα! Πάμε στο κεφάλαιο...

Υποσημείωση: Είναι το πιο ναρκισστηκό πράγμα που έχω κάνει μέχρι τώρα.

Δεύτερη υποσημείωση: Όπως λέει και ο τίτλος θα υπάρχουν αρκετά τραγούδια σε αυτό το κεφάλαιο, για αυτό πάρτε την αγάπη μου και καλή ανάγνωση και ευελπιστώ: καλό γέλιο.

~~~

Μ α ν ώ λ η ς

"Ξέρεις κάτι; Νομίζω η ζωή σου μοιάζει με το τραγούδι la pluie!" Μου λέει η Αναστασία αφού βγάζει λίγο τα ακουστικά της. "Πώς μοιάζει καλή μου η ζωή μου με αυτό το τραγούδι;" Ρωτάω αφού ανασηκώνομαι λίγο από το κρεβάτι της.

"Να, αν το σκεφτείς..." Αρχίζει να λέει και πανικοβάλομαι για όλες τις βλακείες που σε λίγο θα υποστώ ακούγοντας τες. "Μην. Μιλήσεις. Δεν θέλω να μάθω". Προστατεύω τον εαυτό μου. "Τι ακούς;" Ρωτάω αφού την βλέπω να νιώθει το τραγούδι.
"Το trust από boy epic". Μου λέει και έρχεται κοντά μου, βγάζει τα ακουστικά για να το ακούσω και εγώ.


"Αυτό δεν είναι τίποτα, έλα να σου βάλω αληθινή μουσική!" Της λέω και της παίρνω το τρίτο πολυτιμότερο πράγμα που έχει, το κινητό δηλαδή.
"Τι κάνεις;" Ρωτάει σοκαρισμένη και άναυδη από την "αγενή" μου πράξη.

Αδιαφορώντας για την μικροσκοπική της ύπαρξη μπαίνω στο youtube και πατάω τον τίτλο του τραγουδιού.
Τελικά δεν βρίσκω το τραγούδι που βρήκα και στεναχωριέμαι.

Κρίμα και θα την έκανα να νιώσει άβολα. Με τον αρχηγό των stalker...

"Δεν το βρήκα". Λέω σαν ένα μικρό παιδάκι που κρύβω μέσα μου κι η Αναστασία γυρίζει κυκλικά τα μάτια της. "Πόσο στεναχωριέμαι!" Σχολιάζει ειρωνικά και χτυπάει ένα παλαμάκι.
"Είσαι τόσο σαρκαστική". Σχολιάζω την στάση της δήθεν αηδιασμένος. "Το ξέρω! Και αυτοσαρκάζομαι πάντα όταν μου δώθει η ευκαιρία". Μου λέει αλλά τελικά καταλήγει σε εσωτερικό της μονόλογο περί του χαρακτήρας της.

Στριφογυρίζω ενοχλημένος με την καλή μου φίλη. Μια χαρά κορίτσι είναι! Βέβαια, πρέπει να το ανακαλύψει από μόνη της αυτό... {μου δίνω αυτοπεποίθηση εδώ πέρα}
"Για πες τα νέα σου". Της απευθύνω τον λόγο θέλοντας να μάθω τα νέα της και μετά σαν καλός κουτσομπόλης να τα πω σε όλους.

Luna ParkWhere stories live. Discover now