Nikdy bych nikomu neuvěřila, kdyby mi řekl, že se jednou se na sebe podívám do zrcadla a budu se na sebe smát od ucha k uchu. Ale ono se to teď opravdu děje...a jsem tak šťastná, a tak vděčná. Najednou se vidím jinýma očima, a to co vidím se mi líbí! Ne a není to EGO je to SEBELÁSKA! A to je ten největší dar, který mi mohl, kdo kdy dát. Až na to, že mi ho nikdo nikdy nemohl dát, ale to já SAMA a za to jsem na sebe nejvíc hrdá. Jedno ráno se probudíte a konečně to uvidíte...MOŽNOST.
Ano existuje ráno, kdy se na sebe podívám a když vidím své vlasy, tak se naprosto vyděsím. Nebo když se soukám do džínů a zjistím, že jsem trochu přibrala...NO A CO! To všechno patří k člověku...ne my nejsme perfektní, a to je na tom to nejlepší! Můžeme se zdokonalovat, jak chceme ale nikdy nebudeme perfektní a nikdy nebudeme dost dokonalý pro ostatní...ale můžeme být dokonalý pro sebe...a to je mnohem VÍC!
Můj sen byl vždy se sama na sebe koukat z vrchu jako že jsem něco víc, než si sama o sobě myslím. Vždy jsem chtěla, aby mě lidé viděli, tak jak se já CHCI vidět. Ale víte někdy nezáleží na tom, co vidí nebo nevidí ostatní okolo vás, ale to co vidíte vy! A to je dost podstatná věc.
Já nechci být hadr s kterým si může kdokoliv a kdykoliv mrsknout o zem a dělat si s ním, co chce. Lidi dokážou manipulovat s lidmi, a to moc dobře vím...ale jestli se chcete na sebe začít dívat jinak, tak jim to nesmíte dovolit. Nesmíte se ohlížet na ostatní máte svůj mozek a je to vaše tělo s kterým si můžete dělat co chcete. Neohlížejte se na názory ostatní...pokud chcete vyjít ven s nevyžehlenými vlasy tak běžte...jestli si chcete udělat naprosto šílené oční stíny a namalovat si pusu na černo, tak to udělejte...ale udělejte všechno ze svojí vlastní vůle! Ne proto, že by vám to někdo přikázal ani ne proto, že je to teď v módě...udělejte to kvůli SOBĚ! Protože TY si to zasloužíš!
V životě jsou špatné dny, ale to neznamená, abyste vše vzdali...
________________________________________________________________________________
Není třeba slov...
Zatím... :)))
YOU ARE READING
Život plný problémů
RandomNaše existence je někdy opravdu těžká. Každý má s něčím problém a nikdo neví jak ho řešit. Ale všichni jsme jen lidé a jenom naše kroky určují naší budoucnost. Všechny teorie, domněnky, názory a příklady ze života.