"Oh mijn God ik verveel me echt dood!" Jake zit op de bank en kijkt tv. "Je wil niet weten hoe ik mij voel.. misschien kunnen we ergens gaan skaten of zo?" Zei Jack.
"Mijn bord is laatst gestolen." Soms is Jack echt heel vergeet achtig zeg.. "Jij was er zelfs bij domoor!"
Jack kijkt Jake verbaasd aan
"Wat?"
Jack kijkt bijna elke keer zo raar. Elke keer als hij dat doet ga ik in een spiegel kijken of er iets zat op mijn gezicht.
Want ja.. ik moet fabulous blijven! Vooral voor mijn toekomstige vriendje..
"Niks.. ik herinner me gewoon niks meer ervan" zei Jack "Maar ik denk dat ik maar ga mijn moeder appte me net"Echt een moederskindje
"Kun je morgen weer afspreken? Ik weet zeker dat ik dan wat beters weet dan in deze shithole blijven en tv kijken"
"Hoezo noem je je huis shithole? Ik kan hier op mijn gemak leven! Ik bedoel.. het is echt big as fuck!" Zei Jack
*opeens wordt er aangebeld*
"Ik ga wel!" Zei ik. Ik rende naar de deur toe en opende hem, tot mijn verbazing stond mijn ex Denny voor de deur.
"Hey"
"Wat doe je hier Denny?"
Denny is hier al 1 miljoen keer aan mijn deur geweest om te vragen of hij me terug mag.
"Als je me terug wilt moest je maar niet vreemd gaan. Doei!"
Met een knal smijt ik de deur in zijn gezicht
Ik hoor Denny buiten praten. "Kom op Jake! Geef me nog een kans"
"Nee en laat me nu met rust als het kan alsjeblieft dankjewel!"
Jack loopt naar me toe. "Wie was dat?"
"Denny alweer"
Jack heeft zelf ook echt een hekel aan Denny. Soms vraag ik me af hoe Denny nog vrienden heeft! Ik bedoel hij is echt stront irritant!
"DENNY GA WEG OF IK BEL DE POLITIE" Zei Jack
"Nou nou.. politie hoeft toch niet? Je hebt deze dingen hier nog! Zei ik terwijl ik zijn biceps aanraak.
"Wow calm down mister" zei Jack.
Calm down mister jezelf
Ik ging zuchtend weer naar binnen en plof op de bank.
"Soms weet ik niet hoe mensen zo irritant kunnen zijn!"
Jack glimlacht opeens.
"Wat is er?" Vroeg ik.
"Wat nou als we voor de grap een maffia bende gaan bellen?"
Meestal durf ik bijna alles, maar dit gaat een beetje te ver.
"Wat als we daardoor in de problemen komen? Dan schieten ze ons sowieso neer! En hoe wil jij aan een nummer komen van maffia mensen?" Zei ik
"Komt goed" zei Jack. "Ik ken iemand die zo'n nummer heeft"
Ja mensen ik ben officieel verliefd op iemand die rare connecties heeft. Maar hij heeft wel de body.
"Gaat het goed? Je staart de hele tijd naar mijn buik"
Oeps.
"Ehh ja sorry." Zei ik.
"Kom we nemen mijn auto naar die dude zijn huis."
Zonder iets te zeggen stond ik op en liepen ik en Jack naar buiten.
"Ik zou niks raars zeggen als we er zijn."
Zoals ik al zei.. rare connecties..
Ik en Jack stappen in en rijden weg.
In de auto merk ik dat Jack de hele tijd naar mij kijkt, niet dat ik er iets tegen heb maar het is creepy.
"Is er iets?" Zei ik.
"Nee"
Jack zucht.
"Nee, nee er is niks"
Voordat ik het wist zaten we door een rare straat te rijden, het stonk er naar dode mensen. Ongelofelijk dat daar mensen kunnen wonen.
"Jeetje wat stinkt het hier.. heet deze straat de straat van de doden of zo?" Zei ik.
"Nou nu je het zegt, zo noemen ze deze straat wel."
Dit antwoord had ik echt totaal niet verwacht.
"En die vriend van je woont hier?"
Jack stopt met rijden voor een raar, oud huis.
"Hier ja"
Ik voel kriebels toen ik uit de auto stapte en die huis in ging.
"HAROLD? WAAR BEN JE" Riep Jack.
Er loopt opeens een lange dunne man naar ons toe.
"Hey Jack! Jou lang niet gezien! Wie heb je meegenomen?"
De lange man kijkt mij raar aan.
Ik wil dat huis uit en wel nu!
"Dat is Jake." Zei Jack.
Bedankt Jack nu weet een rare man waarvan ik niet eens 1 simpel ding van wil weten mijn naam!
God.. kan mijn leven nog raarder worden?
"Oké.. maar wat kom je hier doen?" Zei de man.
"Heb jij dat ene nummer van die maffia nog?" Zei Jack.
Ik kan niet langer in dat huis blijven. Ik ben te jong om te sterven van angst.
"Jack ik ga wachten in de auto." Ik keek de man voor een seconde aan en hij was niet zo blij.
Ik liep het huis uit en stapte in de auto.
Ik keek om me heen en zie veel mensen met geweren en ik zag zelfs twee mensen drugs dealen!
Dit was de laatste plek waar ik in mijn hele leven wilde zijn.
Even later kwam Jack weer naar buiten, stapte in de auto en reed weg.
"Heb je het nummer?" Zei ik.
"Ja"
Heel even was het stil.
Ging ik Nu echt een maffia bende bellen? De enigste reden waarom ik het ga doen is omdat ik niet wil dat Jack gaat denken dat ik een mietje ben, maar zet ik daar nou mijn leven voor op het het spel?
"Ik heb oreo's mee, je mag eentje pakken als je wil" zei Jack.
"Nee dankje."
Toen we uit die straat waren durfde ik pas de radio aan te zetten.
Het liedje Symphony van Clean Bandit kwam op en gelijk dacht ik aan Jack.
"Dit lied is leuk hé?" Zei ik.
"Ja het doet me aan iemand denken."
Zou hij aan mij denken?
Even later en we waren weer bij shithole alla Jake.
Ik en Jack stappen uit en gaan naar binnen.
"Oké daar gaan we" zei Jack.
"Zet je locatie uit."
Jack typt een telefoonnummer in en zet het op de speaker.
We horen een zware stem door de telefoon.
"Hallo? Hallo?? Timothy? Ben jij dat? Heb je die twee mannen al vermoordt?"
Even waren ik en Jack is shock. We keken elkaar aan zo van wat hebben we gedaan.
De man uit de telefoon zucht.
"We weten waar je bent.. we komen je ophalen en dan zie je je huis nooit meer"
"Bedoel je dat je mijn huis gaat slopen?" Zei ik in een lage stem.
Jack probeert zijn lach in te houden.
"Nee ik bedoel dat ik je ga ontvoeren en je kidnappen, Jake"
Toen ik mijn naam hoorde schrok ik me echt de pleuris.
Jack hangde snel op.
"WAT DE FACK WAS DAT?" Zei ik.
Ik heb toen wel 10 keer achter elkaar wat de fack gezegd. Zo erg bang was ik nooit.
"Oh mijn God dat was echt raar.. we belden via mijn telefoon en toch wist hij jouw naam!" Zei Jack met een trillende stem.
"Ik zei al eerder d-dat dat geen g-g-goed idee w-was!" Voordat ik het wist stond ik al te stotteren.
"Shit! We zijn echt fucked.. we moeten naar de politie."
"Die gelooft ons toch niet! Het beste wat we kunnen doen is het huis barricaderen!"Yoyoyo! Mini duiveltje hier! Dit is mijn eerste verhaal, hopelijk vinden jullie er wat van!
Misschien is het niet zo'n spannend verhaal maar Ey het is mijn eerste keer!Oké dat klonk heel verkeerd..
Tot het volgende deel!
Toedeloetjess