Selam arkadaşlar, biraz geçirtirdik farkındayız. Bu yüzden özür dileriz. Deniz karakteri için Luke Hemmings’i düşündük fakat siz istediğiniz kişiyi hayal ederek okuyabilirsiniz. Sadece bu bizim beynimizde ki Deniz görünümü. Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın.
İyi Okumalar ^^
Konser 3 gün sonra. Buraya geleli nerdeyse 2 hafta oluyor. Bu iki hafta içinde Deniz ile beraber kendimizi , Ölmeden Önce Yapılacaklar Liste’miz de ki Tadabildiğin Kadar Yemek Tat maddesine adadık. Bu çevrelerde tüm Dünya Mutfakları’nın restoranı varmış. Her akşam farklı bi tat denedik. Ama şu son üç gündür konserde kusmak istemediğimiz için Türk Mutfağı’na döndük.
Gelmeden önce hiç bu kadar eğleneceğimizi düşünmezdim. Mesela Deniz’in Taco yerken ki tipini görseydiniz gülmekten yerlere yumruk falan atardınız. O dereceydi. Çok acıydı ama olum. Dilim yandıydıda çaktırmadıydım . Hoff.
Vee evet ! Bugün konser günü. Mutluyum. Gerçekten mutluyum. Benim için Metallica konserine gitmekten daha güzel bir şey varsa ; o da Deniz’le beraber Metallica konserine gitmektir. Konser sabahı ikimizde erken kalkıp bişeyler tıkındık. Sonra üzerimizi giymeye gittik. Ben göbeği açık siyah bir Metallica tişörtünün altına siyah şortumu , ayakkabı olarak da siyah Vans’larımı giydim. -Bende Erzurum’s espirisini yapanı döverim.- Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Klasik makyajımı da yapıp parfüm sıktım. Deniz hazır bi şekilde mutfaktan bişeyler daha tıkınıyordu. Şimdi o orda tıkınırken benim burada durmam olur mu ? Cık. Olmaz. Bende bişeyler daha yedim.
‘’En arkada olmak istemiyorsan hemen çıkmalıyız ‘’ dedim.
‘’Haklısın , hadi’’ dedi.
Konser alanına gittiğimizde daha kapılar açılmadığı için dışarıda 50-60 kişi bekliyordu. Yani bu da en önlerdeyiz demektir. Sıradakilere duvar kenarına doğru gelmelerini söyleyip sırayı duvara doğru kaydırdık. Sonrada yere oturup duvara yaslandık. Bizden sonra herkes öyle yaptı. Abi saat 21.00’a kadar nasıl bekliycez burada lan ?
Son 1 saat! #DirenArya.
Abi tipimiz öyle bi dağıldı ki anlatmam.Zaten yerde otura otura kıçım düzleşti. Sıkıntıdan Deniz’in göğsüne yatıp uyudum lan bi ara. Sonra elimiz boş durmasın diye yanımıza aldığımız biralar bitmek üzere. Daha konser başlamadan sarhoş olucaz diye korkuyorum. Ama sonra ordakilerden 2-3 şişe daha istedik. Zulamızı da yaptık yani. Asfdasf .
Ve işte evet ! Metallica grubu sahnede !!! O kadar bekledikten sonra ciddi anlamda değdiğini hissediyorum. O nasıl güzel müziktir?! James Hetfield’ı yerim abi. Gülüşüne ölürüm adam. Herneyse daha fazla ergene bağlamadan konuya geri döneyim. Konser başladıktan hemen sonra Deniz beni omuzlarına aldı. Abi insanın omzunda kas olur mu ? Oluyormuş demek ki. Hiçte yorulmuyor ayı.
Şöyle bi gerçek var ; konserde ölümüne headbang yaptım. Acayip eğlendim. Profosyonel fotoğraf makinemle baya bi fotoğraf da çektim. MİKEMMEL BİR GECEYDİ YANİ. Evet mükemmel değil MİKEMMEL.
Konser bittiğinde , daha doğrusu bizim orada tanıştığımız insanlarla biraz takıldıktan -cafe’ye gidip yemek yiyip sohbet edip numaralarımızı aldıktan - sonra villaya geri döndüğümüzde saat 04:13’dü. Götü başıda dağıtmışım zaten. Gittim bi düş aldım. Kahve içtim. Uykum açılsın diye. Neden uykumun açılmasını istediğimi bilmiyorum. Herneyse . Ama her şeye rağmen çok uykum vardı bende gidip Deniz’in yatağında ki yerime –Kapıya doğru olan taraf. Deniz’in solu- yattım. Bi süre sonra Deniz de gelip yanıma yattı ve biz yine sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black İn Black
ChickLit''Yüzünün masumluğunu o siyah boyalarla saklamayı becerememişsin.'' ''Ah , evet. Bugün makyaj için fazla vaktim olmadı.'' dedim alayla. Güldü. Hayatımız çoğu zaman düz bir çizgide devam etmez. İnişler , çıkışlar , fırtınalar ve fırtına dindikten so...