Multimeyda;Hazar
İyi okumalar!
🔱
Karşımdaki yazıya donuk gözlerle bakarken beynim karşımdaki bulmacayı çözmeye çalışıyordu.
Neydi bu?
Hazar benle ilgili olan biryerde miydi?
Su elementini kullanarak duvardaki yazıyı temizledikten sonra hızla tuvaletten çıktım. Kendimi Alsancak sahiline attıktan kısa süre sonra bana doğru koşan Vanessa ve Pheadra'yı gördüm.
"Ne oldu? Burada değil mi?" diye fısıldadı sorduklarında umutsuzca başımı sallayıp, "Yeni bir bulmaca daha," dedim. Bana söylememi bekleyen gözlerle baktıklarında derin bir nefesi içime çektim.
"Baş harfi, Lissandra."
🔱
Vanessa ve Pheadra, Lissandra'ya bakarken ikisi de aynı şeyi düşünüyorlardı.
Hades, Hazar'ı öldürmüş olabilirdi.
Vanessa ve Pheadra birbirlerine baktıktan sonra Lissandra'ya dönüp, "Eve gidelim artık." dediler. Lissandra, "Biraz burada kalacağım." dediğinde itiraz etmeden başlarını salladılar. Sonrasında yoldan geçen bir taksiye binip eve doğru yol aldılar.
Evin önüne geldiklerinde ikisi de dargındı. Hazar'a birşey olursa Lissandra'nın içten içe kendini suçlayacağını biliyorlardı. Gerçekleri bilmediğinden dolayı çevresinden birine zarar geldiğinde direk kendini suçluyor ve insanlardan kendini uzak tutmak için elinden geleni ardına koymuyordu.
Vanessa ve Pheadra eve girdikten sonra ikisi de salona girdi. Üçlü koltuğa oturduklarında Vanessa, "Lissandra'yı böyle görmek canımı acıtıyor." dedi. Pheadra gözlerini ona diktikten sonra, "Hazar için ordan oraya koşturuyor. Ama şuan Hazar çoktan ölmüş ve Tartarus'un dibini boylamış olabilir." dediğinde Vanessa'nın aklına gelen düşünceyle Pheadra'ya baktı.
Pheadra ona baktıktan sonra aklındakileri okumuş gibi, "Saçmalama!" dedi. Hades ne kadar üç büyüklerden biri olsa da elini kolunu sallayarak bir insanı Olimpos'a sokamazdı. Özellikle de Tartarus'a.
Vanessa, "Hades'in o mesajta ne ima etmeye çalıştığını ikimiz de biliyoruz." dediğinde Pheadra, "Bu kadar ileriye gidemez. Bir insanı elini kolunu sallayarak Olimpos'a sokamaz." dedi.
Vanessa yerinde dikleştikten sonra, "O mesajta ölümden bahsediyordu. Hades hâlâ kızının ölüm meleği olduğunu düşünüyor. 'Baş harfi, Lissandra' derken asıl demeye çalıştığı şey ölümdü." dedi. Pheadra düşündüğünde aslında Hades'in, Hazar'ı, Olimpos'ta saklıyor olabileceği düşüncesini mantıklı buldu. Bir ruhu Tartarus'tan çıkarabiliyorsa bir bedeni de Tartarus'a sokabilirdi.
Pheadra, "Peki bunu Lissandra'ya nasıl söyleyeceğiz. Hepimiz oraya canlı olarak girebilecek tek Olimposlu'nun, Lissandra olduğunu biliyoruz." dediğinde Vanessa "Ve Persephone." diye ekledi.
Pheadra, "Lissandra'ya, Tartarus'a elini kolunu sallayarak girebileceğini nasıl açıklarız. Herşeyi Element Melez'i olmasına yoramayız." dediğinde Vanessa, "Şuana kadar herşeyi ona yorduk. Ve gayet te işe yaradı." dedi. Pheadra sıkıntıyla bir iç geçirdikten sonra, "Bir yolu olmalı." diye mırıldandı.
Vanessa, "Biz bu olaya karışamayız. Zeus'un yetkilerine karşı gelebilecek tek kişi Lissandra." dediğinde Pheadra, "Daha 18'ine girmedi. Kendini keşfetmesine çok var." dedi ve tekrar ortamı sessizliğe bürüdü.
Bir süre daha sessiz salonda oturdu ikisi. En sonunda Vanessa, "Lissandra bu. Bir şekilde bulur çaresini." dedi ve ayağa kalktı. Pheadra'da ayaklandığında birbirlerine iyi geceler diliyerek odalarına çekildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN TANRIÇASI
FantasyÖlümün Tanrısı Hades, Zeus ve Demeter'in kızı Persephone'a aşık oldu. Onu yeraltına mahkûm etti. Ve ona zorla sahip oldu. Zeus, Persephone'u yeraltından birşeyi bilmeden kurtardı. Zeus, kızının Hades'in çocuğuna hamile olduğunu bilmiyordu. Ne zama...