110 kérdés és válasz a főszereplőről

281 18 15
                                    

1. rész – Az alapok

Mi a neve?

Eva Elisah Broke - Az Eva és az Elisah és bibliai eredetű név. Eva jelentése: Élet, életet adó. Elisah: Isten megesküdött. A Broke-ot a Los Angelesbe való költözésekor vette fel, a múltjára utal.

Van beceneve? Honnan kapta?

Beceneve azon kívül, hogy a bátyja huginak hívja, nincs. Az egyedüli becenevét (vagy inkább gúnynevét? Mindenki döntse el maga) a munkahelyén kapta. Jégkirálynőnek hívják az irodában és a pályán, mert évekig elutasítóan viselkedett minden férfival, aki a közelébe merészkedett, a szakmában könyörtelen és kifelé büszkének, merevnek, ridegnek mutatja magát, olyan nőnek, aki megközelíthetetlen és szigorú.

Mikor és hol született?

1988. szeptember 8-án Közép-Európában.

Kik (voltak) a szülei? (Neveik, foglalkozásuk, személyiségük, stb.)

Anyja Anita, apja Alexander. Közösen vezetnek egy családi éttermet egy kisvárosban, az édesanyja vezeti a konyhát, az apja az üzleti ügyeket intézi. Alexander szerettette meg a lányával a motorsportot, amikor az unokaöccse gokart karrierjét egyengette, mint menedzser. Anita tyúkanyó típus, akinek hiába nőttek fel a gyerekei, ugyanúgy félti őket és gondoskodni akar róluk, talán túlságosan is aggódik értük és foggal-körömmel harcol mindenki ellen, akiről azt feltételezi, hogy bántani akarja a szeretteit. Alexander nyugodtabb természetű, csendesebb és megfontoltabb, csak a háttérből egyengeti a család útját és hagyja, hogy a felesége legyen a hangadó.

Vannak testvérei? Milyenek?

Egy bátyja van, Daniel. Amellett, hogy családapa, egy befektető cégnél dolgozik, ami rengeteg utazással jár. Megfontoltabb és bölcsebb, mint a húga, aki forrófejű, érzékeny és makacs, viszont jobban tűri a spontaneitást, ellentétben Evával, aki rendszerben és napi rutin szerint él. Olyanok, mint a yin és a yang. Daniel olyan gondoskodó és a szeretteit bármi áron védő, mint az anyjuk, de bölcs, mint az apjuk.

Hol lakik és kivel?

Los Angelesben, a történet kezdetén még egyedül.

Mi a foglalkozása?

Az Amerikai Autósport Szövetség vezető marketingese.

Hogy néz ki? (Haj és szemszín, magasság, súly, bőrszín, öltözködési stílus, tetoválások, testékszerek, sebek.)

Teljesen átlagos kinézetű: barna haj, barna szemek, alacsony termet, vékony alkat, fehér bőr. Nincs tetoválása és testékszere sem. Egy apró égési heg van a bal combján, amit egy forró kipufogó okozott. Az irodában elegánsan öltözködik (szoknya, blúz, magas sarkú cipő), a pályán farmert, sportcipőt, inget vagy pólót és pulóvert visel. Az elegáns és sportos öltözködést részesíti előnyben, nem szereti a túl rövid, mindent mutató ruhákat, viszont soha nem utasítana vissza egy új cipőt.

Hasonlít külsőre valamely híres emberre?

Nem.

Milyen osztályhoz tartozik? (Gazdag, középosztály, szegény, stb.)

Átlagos családban nőtt fel, a munkája révén tett szert az átlagosnál kicsit magasabb jövedelemre.

Van allergiája, hosszan tartó betegsége vagy más fizikai gyengesége?

Nincs.

Bal vagy jobbkezes?

Jobb.

Milyen a hangja?

All Done For YouWhere stories live. Discover now