🐍gucci 💥

885 44 5
                                    

🤴🏼Г.т.В (Гледната точка на Ви )
Телефона ми звънна . Вдигнах .
Аз : Кажи омма ?
Майка ми : Кога мислиш да се прибираш в Корея ? Баща ти след две седмици има рожден ден !
Аз : Омма .. не искам да се връщам ... Знаеш след проблемите ми с Лиса ми е най-добре да не идвам там ... - когато се сетих за Лиса ми стана някак странно нито приятно , нито гадно ... безразлична ми е ... вече .
Някога ме изостави заради едни неин ,,Приятел " ....Също така тя е дъщеря на едни от най-добрите приятели на родителите ми ...
Майка ми : Стига Тае стегни се ! Покажи ѝ какъв мъж си станал и тя какво е изпуснала !
Аз : Ох добре ..Идвам си след няколко дни .
Майка ми : Добре ще те посрещнем от летището ! Звънни ми !
Аз : Ох добре чао Омма .

Поръчах си билет за след два дни ....

🔜 След 2 дни✔️
Качих се на самолета от Ню Йорк . Да живея там , защото съм модел в една голяма фирма ... Заминах след раздялата ми с Лиса ... Много ме болеше и не исках да седя там ...

🔜 След пристигането в Корея ✔️
Видях майка ми и баща ми да ме чакат на летището . Както винаги бяха с семейната кола и шофьора беше отпред . Майка ми ме прегърна много силно , баща ми също . Прибрахме се в имението и малко след това баща ми отиде в фирмата , защото имал някаква работа . С майка ми си говорихме и се сближихме доста . За годините в които бях в Ню Йорк тя не се е променила . Изобщо . Бях изморен от пътя затова си отидох в стаята да си почина ....

🐻Г.т.Д( Гледната точка на Джимин )
Разбрах , че Ви се е прибрал ... Нямма търпение да го видя ! Приятели сме от много години , но след като той си тръгна и напусна училище не си пишехме , нито звъняхме .... Така групата ни се изгуби . До колкото знам майка му го е записала да завърши тук , но нищо не е сигурно още ... Когато Шуга , Куки и другите разбраха много се зарадваха ... Без Тае през всички тези години беше толкова странно ...Дано остане в Корея докато завършим ...

🤴🏼Г.т.В( Гледната точка на Ви )
Майка ми ме събуди и ми каза , че ще имаме гости . Станах и започнах да се оправям . Щяха да идват близки семейни приятели с дъщерите си . Едната се казва Грейс ,а другата Сунми . Влязох в банята за да се изкъпя . Когато излязох пред мен стояха две момичета който точеха лиги по плочките ми . Тъй като бях само с кърпа около кръста си те не спираха да ме зяпат ... Осъзнаха се и излязоха от стаята ми . И двете бяха почервеняло от притеснение .. Разбирам ги и аз ако бях попаднал на такъв секс символ и аз щях да съм така , помислих си и се огледах в огледалото ..... Облякох се и слазох при семейството ми и приятелите . Беше ми много неловко да гледам Сунми и Грейс . И двете са пораснали и то много , станали са хубави млади момичета ... Радвам се за тях . По-малки са от мен с 2 години което значи , че са на 16 . Аз съм на 18 и още не съм завършил 12 клас , но подробности ... Телефона ми звънна . Беше непознат номер . Вдигнах и се отдалечих от хората на масата .
Аз :Ало ? - отговори ми женски , познат глас .
Тя : Как си ? Много ми липсваше . - Лиса ...
аз : Не ми звъни повече кучко ... - казах след което затворих . Ядосах се . Взех си якето и без да казвам нищо взех каишката на кучето и излязохме заедно .... Обикаляхме толкова много докато се успокоя ... И накрая все пак бях ядосан ... Как си позволява ??? Ще ѝ го върна за това .. Ще види ... Вече не съм онова мило и притеснително момче ..Ню Йорк ме направи чудовище за пред хората с който не искам да съм мил ....

🔜На другия ден ✔️
Сутринта Майк ми ме събуди за даскало ... Дори Незнаех , че ме е записала ... Ебаси кошмара ... Станах и се оправих ... Бях готов затова възможно по най- бързия начин тръгнах от вкъщи за да не се плюс на на леглото и Да заспа отново ... Не исках да ме кара Шофьора и затова повървях ... Стигнах голямата сграда и когато влязох всички ахнаха .. Всички в това проклето даскало ме знаеха . Знаеха всичко за мен . Все пак бях нещо като звезда .... Чувах ги как си шушукат неща за мен . Когато Влазох в стаята видях как три момчета са обградили едно момиче . Отидох до тях и ги погледнах това са Джимин , Джунгкук и Шуга .... Не е и Слатина . Те тръгнаха да ме прегръщат ,а момичето се измъкна . Аз я проследих с поглед и когато се уверих , че вече е далече им отвърнах . Поговорихме си преди да дойдат и другите трима ... И с тях стана същото . Звънеца удари и аз изчаках госпожата да дойде . Представих се на класа :
Аз : Мисля , че всички знаете кой съм ! Затова внимавайте с мен . Не стърпя отрепки и разглезени момиченца . Мисля , че бях достатъчно ясен . - казах след като си седнах на мястото и госпожата продължи да ме гледа с погледа ,,Ама , че надувка " , през целия час .... След като звънеца за излизане удари аз тръгнах към мястото от където да си взема нещо за ядене .... Докато вървях на там някой се блъсна в мен . Беше момче от съседния клас . Когато ме видя се учуди и заедно с приятеля си се засмяха .
Аз : Какво е толкова смешно ?
Той : Ти си ...- каза смеейки се .
Аз : Хах ... Повече от теб няма на къде ..- вече класовете се бяха насъбрали около нас и Ни слушаха ...
Той : Ей педал а - каза като тръгна да ми се нахвърля , но приятеля му го дръпна .
Аз : Педал е майка ти - казах и му се усмихнах . Той скочи да ме бие , но аз го ударих няколко пъти много по-силно и накрая аз бях върху него на земята и му причинявай синини по лицето . Всички се опитваха да ни спрат като крещяха и викаха учители , но нищо не помогна ... Толкова се бях узлобил , че неможах да спра ... Когато станах от него видях , много познати очи . Те ме гледаха . Това беше Лиса която беше шокирана от това което видя преди малко . Момчето лежеше на земята и от носа му течеше кръв . Имаше огромна локва , а моите ръце бяха изцапани ... Просто продължих напред все едно нищо не е станало , а всички викаха зад мен ... Джимин и Куки ме настигнаха и ми казаха да се успокоя ... Накарах ги да се махнат ... И те го направиха

Здравейтееее !!! Надявам се първа глава да ви е харесала ! Пише ми в коментарите искате ли по- нататък да има смут с Лиса или не . Гласувайте⭐️ ❤️Коментирайте ⬇️❤️ Изказвайте мнение 🌎🌸 Благодаря виии ! Пишете дали искате Некст и ако много хора искате ще кача възможно най-скоро глава ! ❤️❤️❤️

✨In The Name Of Gucci ✨Where stories live. Discover now