Kizim ne bagiriyon herkes bize bakiyor.
Banane ya, hadi gidelim. Hocalarimizi son yolculuklarina ugurlayalim.
Soyle konusma ya valla icim bir garip oluyor.
Bence baska okula gidelim. Bu okuldan sogudum artik. Hem o hocalarsiz bu okul cok sıkıcı olur.
Ne alaka Bilge ya. Ha buraya yeni hoca gelicek ha da orada yeni hocayla tanisicaz. Ne farkediyor? Ayrica bu sene ayrilacaktik zaten hocalarimizdan. Ya koca kiz olduk su yaptiklarimiza bak.
Konustu yine bayan profosor. Kizim okuldan ayrilsak da hocayi ziyarete gelirdik. Ama simdi...
Tamam mezarliga gideriz dua okuruz ziyaret etmis oluruz. Ama bu gidisle yetisemeyecegiz.
Tamam hadi cabuk.
.....
Okuldan kacma planimiz soyle oldu.
Once kurban sectik; sinifimizin inek ogrencisi HALİL.
Sonraa, guvenlik gorevlesi Mahmut amcayi oyalamasi icin ona yalvardik, yakardik ve bak halil lutfen, kabul edersen sana yeni mufredata uygun test kitabi alacagim soz. Kabul etti, yeesss.
Sonra, o Mahmut abiyi oyalarken bizde arkadan yavaasca kactik. Artik ozguruuzzzzz! Diye bagirdim bu sefer de yumrugu kafamdan yedim.Ya ece ne okuz gibi davraniyorsun.
Asıl sen niye 20 yil hapisteymissin de yeni cikmissin gibi gokyuzune bakip ozguruuuuz diye bagiriyorsun?
Yaa senin su benzetmelerine hayranim valla.
Hadi hadi cok konustun yuru. Hatta kos.
Derkeeen, arkadan bir bagirma sesi duyduk.
EYVAH!.....
Seslenen inek Halil mis. Ohh be.
Ne var Halil ne?Kizim beni niye beklemiyorsunuz?
Seni niye bekleyelim ki? Dedi ece.
Ben de hocalarimin cenazesine gitmek istiyorum. Dedi.
Biz ayni anda,
Sen! Sen mi? Bugun matematik dersi varken!
Evet, olamaz mi?
Cok sasirdik. Aceleyle mezarliga gittik. Herkes agliyordu.
Ogrencilerin sesleri hala kulaklarimda,
Hocam, hocam biz sizsiz ne yapacagiz?Hocam n'olur kalkin, hadi hocam dersimiz sizinle...
Hocam sizi cok ozledik...
Hocam sizi cok seviyoruz, hakkinizi helal edin...
Simdi aglamiyim da ne yapayim?
Eve gidene kadar agladim.
Ama ne yapayim insan sevdiklerinden ayrilirken bir kotu oluyor. Annem ise surekli,Ya bilge sen ne sumuklu pis bise ciktin benim basima.
13 paket pecete harcadin kizim yeter ya annelerinden cok agladin hee..Anne duygusalim ben ne yapayim ya... dedim ve eve gittik.
Annem salcali makarna yaptii, en sevdigimmmm...
Misil misil uyumak icin odama ciktim ve zibardim yattim.