Günaydın meleklerim. Bahsettiğim tarihte atamadığım için uzun bir bölüm ile geldim. Umarı beğenirsiniz
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Multimedia'da Derin'in kitabı olan AŞKIN ŞANSI isimli kitabın kapağı var.
Okumak için; _Amour_ hesabımı takip edebilirsiniz. Anonim;Stalker bitince yayınlanacak.
Demir Aksoy
"Gökyüzü sence Ada nasıl tepki verir?" Diye bir soru yönelttim kitap okuyan ikizime.
"Derin hep bir kardeşi olmasını istediğini söylemişti. Kardeşi olmadığı içinde Derin'i kardeşi gibi sever. O yüzden pek sorun olacağını sanmıyorum." Yanıtını aldığım da rahatlamıştım. Sonuçta o benim kardeşimdi ve onunla anlaşmazlık yaşamak istemezdim.
"Beni Ege sayesinde tanıdı ve benim o zaman kardeşim olduğundan haberim bile yoktu. Ama gayet iyi anlaştık."
Gökyüzü'nün anlattığına göre tatlı ve samimi bir kız olduğunu ve birini bir kere sevmezse daha sonra sevme ihtimalinin çok düşük olduğunu öğrenmiştim. Kardeşim hakkında tek bildiğim bunlardı.
Gökyüzü onu daha önce gördüğünden ve araları iyi olduğundan benim aksime gayet rahattı.
"Peki giderken birşey almamız gerekiyor mu? Yani bence gerekir ama ne alabiliriz?"
Dediğimde Gökyüzü gülerek cevap verdi.
"Biraz sakin olamaz mısın Demir? O bize alışacak merak etme. Hediye konusuna gelirsek ben bir kitap serisi aldım."
"O zaman bende birşey almalıyım. Hem sen nasıl bu kadar eminsin?"
"Ada'yı tanıyorum Demir. Sakin ol artık."
Ada'yı benim aksime tanıyan, sohbet eden hatta arkadaş olan o olduğu için ona güvenebilirdim.
"O zaman ben hazırlanıyorum. Sonra dışarı çıkar ve hediye bakarız." Diyen Gökyünü onayladım ve ne alabileceğimi düşündüm.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Saatler sonra bir makyaj seti ve bir parfüm almaya karar verdim. Benden çok hediyeyi Gökyüzü seçmişti ve seçtikleri gerçekten güzel seçimdi. Arabaya binip Gökyüzü'nün tarifine göre gitmeye başladık.
Buğlem Ada Demirkaya
"Buğlem kalk hadi. Birazdan geliyorlarmış." Diyen Derin'in sesi ile gözlerimi yavaşca araladım.
Onu onaylayıp yataktan kalktıktan sonra banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım.
Odama geri döndüğüm de dolabımdan siyah dar pantalon ve bordo bir sweetshirt aldım. Daha sonra bordo renkli bir tavşan modeli olan ve siyah renkte pon ponlu kuyruğu olan panduflarımı da aldım. Bu kadar renk uyumu olması güzeldi. Üstümü değiştirdikten sonra sarı saçlarımı taradım ve siyah bir toka ile at kuyruğu yaptım. İki fıs parfüm sıkıp çikolatalı dudak nemlendiricimi sürdüm ve odamın kapısını açıp aşağı indim.Kimsenin gelmediğini görmediğim için rahat bir şekilde oturduğum da duyduğum kapı sesi ve Derin'im kapıyı açmam için olan ricası ile ayaklanmak zorunda kaldım.
Kapıya yöneldiğim de Ege'nin de geldiğini gördüm ve kapıyı açtım.
Gökyüzü ve adının Demir olduğunu tahmin ettiğim kişi içeri girdiler. Gökyüzü bana sarılarak neşeli bir ses tonu ile konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
Teen FictionAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...