Prologue

14.5K 252 56
                                    

Kelantan.
Megat POV.
Tahun 1995.

Kisahnya tentang hidup aku.

Dua tahun sahaja aku kecapi kebahagiaan sebagai keluarga.
Dua tahun aku merasai betapa indahnya kasih sayang seorang wanita bergelar Mama.

Mama melayani aku baik.
Dia jaga aku siang dan malam tanpa henti.
Hanya dua tahun sahaja aku belajar agama dengan wanita ini.

Selepas itu Mama sudah meninggal dunia kerana serangan jantung.Puncanya daripada seorang wanita di kenali sebagai Amora.Dia fitnah Papa kononnya Papa rogol dia.Orang kampung percaya dan keluarga Papa sendiri pun percaya.Termasuklah Mama.

Papa terpaksa berkahwin dengan wanita jalang bernama Amora atas desakan orang kampung.

Amora ni wanita Rohingya tetapi memiliki wajah yang cantik kerana ibunya adalah seorang Melayu berkahwin dengan lelaki keturunan Myanmar Rohingya.

Sepanjang Amora berkahwin dengan Papa,aku tidak nampak kebahagiaan terpancar di wajah Papa.Hanya sengsara sahaja.Siang dan malam Papa meratap kerana tidak tahan dengan sikap Amora yang mata duitan,kaki keranjang dan pedofilia.

Kenapa wanita sundal ini aku katakan pedofilia?

Dia pernah bawak budak lelaki berusia dua belas tahun lalu mengajak budak itu melakukan seks.Tanpa pengetahuan Papa.

Pedih telinga aku mendengar sundal ini berdesah.Walaupun usia aku masa itu hanyalah dua tahun sahaja.Tetapi aku didedahkan dengan budaya negatif.

Suatu hari aku pernah nampak dengan mata kepala sendiri saat Papa membunuh Amora.Sadis kejam dan aku tidak boleh membayangkan betapa azabnya saat kematiannya.

"Kaum perempuan semua sama sahaja!Celaka!" Herdik Papa sambil mencincang kepala Amora menggunakan parang.Wei,hancur sia daging Si Amora tu!Kalau buat daging burger or oblong manusia pun boleh tau.Hahahah!

Papa mengamuk tu bukan sebab apa.Amora pernah hendak merogol aku.Hendak,erk?Aku masih teruna dan fresh dari ladang tau?

Amora ajak aku 'main' tut dia.Siap bagi ganjaran lima puluh ringgit lagi.Heh,kau fikir aku tak ada maruah ka?MEMANG TAKLAH AKU NAK AMBIK,SIAA!

"Kurang ajar punya betina.Kau umpan anak aku guna duit ya?"

Readers:

K!

















































Tahun Sekarang.
Pulau Pinang.
Megat Rayqal POV.

Semenjak itu Papa sudah berubah.Papa tak pernah kahwin.Dia hanya menggunakan pengaruh dan kuasa untuk pikat wanita demi membalas dendam.Walaupun Amora membuat angkara tetapi Papa tetapi membunuh kaum wanita demi melunaskan dendamnya yang kesumat.

Aku setiap kali diberi propaganda dari Papa untuk membenci kaum wanita.Dari kecil aku ditanam untuk memandang taraf wanita hanyalah dibawah tapak kaki sahaja.Sekolah pun sekolah lelaki.Jadi aku tidak kenal sifat wanita.Papa juga tidak membenarkan aku bersetubuh dengan wanita.Dia lebih rela aku jadi kunyit.

Oh,no!

Papa,Ayyan janji tak akan sentuh perempuan!Tapi kalau perempuan tu berjaya buat Ayyan bernafsu,maaflah!Habislah perempuan tu Ayyan kerjakan.Tapi buat masa sekarang in,nafsu ke arah tu tak ada lagilah!Nafsu membunuh tu adalah!Hehehehe!

Psycho PlayboyWhere stories live. Discover now