-11-

231 17 1
                                    

Harry's Pov

De week ging snel voorbij, en al snel is het weekend. Jammer genoeg hebben we nog wel teksten gevonden, maar gelukkig is er niks meer kaptop gegaan, wel is er in het bureau de worden 'Help me pleas' gekreft, we hebben de tekst verbergt om er iets op de zetten. 

Wel hebben we besloten om te gaan verhuizen. We denken dat het in het appartement spookt, dus als we gewoon verhuizen dan zijn we er vanaf. 

Dat zegt Louis dan,

Ik vind dat we moeten helpen, want waarom andersschrijft hij de teksten 'Help me' of 'Pleas in ons appartment?   Hoe zou ik hem dan eigenlijk moeten helpen? Ik durf echt geen geesten op te roepen! 

Doordat ik niet weet hoe ik hem moet helpen besloot ik om maar naar Louis te luisteren. Dus nu gaan we verhuizen. 

We hebben al een huisje gevonden, wat redelijk goedkoop is. 

Als onze vrienden of ouders vragen waarom we gaan verhuizen zeggen we gewoon dat we toe zijn aan een huis en geen appartement. 

Momenteel zijn Louis en ik in de auto opweg naar ons nieuwe huisje. Gisteren hebben we al onze spullen al in het huisje gezet, behalve het nodige, zoals een tandenborste ofzo, omdat we dat vanochtend nodig hadden.

Als we eindelijk bij het huisje aankomen stap ik uit. Louis doet het zelfde en ik loop naar hem toe. Ik pak zijn hand vast. Samen lopen we het huisje in.

Ik glimlach. Het is echt mooi, klein, maar dat is niet erg. 

"Hopelijk worden we hier met rust gelaten" Hoor ik Louis mompelen. Ik knik alleen kortjes "Ik ga alles uit de auto halen" Zeg ik tegen Louis. Ik laat zijn hand los en loop terug naar de auto.

In de auto staan 2 dozen met spullen. Ik pak een doos en ik loop er mee naar binnen. "Ik pak alles wel uit" Zegt Louis terwijl hij de doos van me pakt. "Is goed" Antwoord ik. 

Ik loop weer teurg naar de auto en ik pak de volgenden doos.

Ik zet hem op de gang, en belsuit dan maar een douche te nemen. "Lou, ik ga even douche, de andere doos staat in de gang!" Roep ik naar de keuken, maar ik krijg geen antwoord.

Ik zucht zachtjes, en ik loop naar boven. Naar onze kamer, daar pak ik een broek, shirt en boxers uit onze kast.

Ik loop naar de bakdamer, kleed me uit, en stap in de douche.

-

Na ongeveer 10 minuten douche stap ik weer uit de douche. 

Ik droog me af, kleed me aan. Ik loop naar beneden, waar ik Louis in de woonkamer zie zitten, tv te kijken. 

'He" Zeg ik tegen hem. "Waar was je ?" Vraagt Louis aan mij.

Ik frons "Ik wa gewoon douche, dat heb ik nog tegen je gezegt" Zeg ik tegen hem, terwijl ik naast hem kom zitten. Hij schud zijn hoofd  "Je hebt niks tegen mij gezegt" Zegt hij. "Ohw..." Antwoord ik "Sorry boo, je hoorde het vast dan niet" 

"Maakt niet uit  Haz" Antwoord hij terwijl een arm om heen slaat. 

Ik glimlach en kruip tegen hem aan. "Wat kijk je ?" Vraag ik nieuwsgierig. "CSI" Antwoord hij en ik knik alleen maar.

-

Na een tijdje naar CSI hebben zitten kijken, sta ik op. "Het is 11 uur, ik denk dat ik al naar bed ga" Zeg ik gaapend. 

Louis knik "Is goed, ik kom zo ook, ik wil dit nog even afkijken" Antwoord hij. Ik loop naar boven en ik trek mijn pyjama aan.

Ik ga op bed liggen en ik sluit mijn ogen.

-

Louis' pov

Als Harry weg is, zucht ik. 

Ik kijk de aflevering af, en ik zet dan de tv uit. Ik sta op, doe het licht uit en ik loop naar boven.

Ik zie Harry slapend op bed. Ik glimlach, wat is hij toch schattig. 

Ik doe snel mijn pyjama en ik ga bij hem op bed liggen. Ik denk een kusje op zij voorhoofd "Truste babe" Fuister ik zachtjes. 

Hij slaat zijn armen om mij heen en ik glimlach. Ik blijf eventjes naar hem kijken, voordat ik mijn ogen dicht doe. 

-

Sorry (Alweer?) dat ik een tijdje niet heb geupdate. 

Ik heb besloten om ongeveer elke week 1 hoofdstuk te posten, omdat dat ik binnen kort proefwerkweek heb en daar nog wel moet voor leren...

Vote/ Comment/follow ? <3

[Goal 4 votes & 2 comment]

The demon in side him -L.S  (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu