Beveik baigiau ruoštis. Tikiu, kad šis vakarėlis bus pats geriausias. Ketinu pasilinksminti. Dievinu vakarėlius. Tai mano gyvenimo dalis. O mano tėvai? Jie net nežino nieko apie tai. Net jei ir žinotų,ką jie padarytų? Nieko. Mano telefonas suskambėjo, pranešdamas apie naują žinutę. Laikas. Šis vakarėlis bus nepamirštamas.
Vakarėlyje:
-Šeida, eime išgerti!-šūktelėjo man draugė.
Buvome jau nemažai išgėrę. Neklydau, vakarėlis tobulas. Daug žmonių, garsi muzika, gėrimai. Nenorėjau, kad jis kadanors baigtūsi. Šokau tarsi nepamatysiu rytojaus. Nemažai vaikinų stengėsi mane užkalbinti, bet aš tik nusijuokdavau ir praeidavau pro juos. Visi mokykloje žinojo, kad dievinu vakarėlius. Buvau įleidžiama į visus klubus. Turėjau daugybę draugų. O per šį vakarėlį, jų susiradau, dar daugiau. Po kiek laiko, net nebežinojau kur mano draugės, bet man ir nerūpėjo. Aš toliau šokau ir mėgavausi gėrimais. Net neįsivaizduoju kiek valandų. Tokie vakarėliai dažniausiai baigiasi paryčiais. Staiga kažkoks girtas vaikinas į mane atsitrenkė ir išpylė savo šlykštų alų ant mano rūbų ir net neatsiprašė. Nenorėjau čia likti visa smirdinti, tad nusprendžiau eiti namo. Svarbiausia, kad manęs nepamatytų policija. Lauke buvo žvarboka. Bet beveik nieko nejaučiau. Tikriausiai buvau per daug išgėrusi. Staiga gatvėse išsijungė šviesos. Buvo kraupoka. Nekreipiau dėmesio ir toliau ėjau. Sostojau, nes prieš save nebemačiau tos pačios gatvės. Vaizdas buvo kitoks. Viskas buvo apgriuve. Tarsi iš siaubo filmo. Girdėjau keistus garsus. Priešais save pamačiau didžiulį galima sakyt juodų šešėlių debesį. Jis artėjo manęs link. Norėjau klykti, bet negalėjau. Po kiek laiko man aptemo akys ir praradau sąmonę.
YOU ARE READING
Balck eyed
Mystery / ThrillerKas atsitinka, kai po didžiulio vakarėlio nieko neatsimeni. Tačiau žinai, kad kažkas pasikeitė.