Major Monogram i Carl - duże dzieci

153 8 3
                                    

OD AUTORA
To moje drugie pisanie na wattpadzie.
Zapraszam do czytania :3

Pewnego dnia Major i Carl siedzieli sobie. Jednak Carl pobiegł po coś... Po dziecięcy wózek! ,, Yyy Carl? Co chcesz z tym robić? '' - spytał Monogram do Carla. ,, Chcę aby pan powoził mnie wózkiem! '' - powiedział Carl. ,, Ehh no dobra! '' - powiedział Monogram. Carl wsiadł do wózka. Wyszli z wózkiem na dwór. Major Monogram pędził nim a Carl się śmiał. Biegli i biegli i Carl wypadł z wózka.
,, Panie Majorze, może teraz pan będzie w wózku? '' - zapytał Carl.
,, No okej! '' - powiedział Major. Major Monogram wszedł do wózka i teraz Carl go woził i biegnął. Monogram się śmiał. Jednak zatrzymują się i zauważa ich Agent P. ,, Przepraszamy Agencie P, my się tylko bawimy... '' - powiedział Carl do Agenta P. Agent P wybuchł śmiechem. ,, Agencie P! To nie jest śmieszne! " - krzyknął Carl. Agent P był smutny i poszedł. ,, Carl, może teraz coś innego robimy? '' - mówi Monogram. ,, Okej, ale co? " - spytał Carl. ,, Już wiem! Może w rodzinę! " - powiedział Major. ,, Ale to musi być więcej osób... " - Carl nie był wesoły. ,, No to co... Może być zabawa w rodzinę na dwie osoby! " - uśmiechnął się Monogram. ,, No dobra, ale kto będzie kim? " - Carl nie był zbyt wesoły. ,, Ja małym dzieckiem a ty ojcem! " - Major Monogram wpadł na pomysł. ,, Okej! " - Carl już miał humor. ,, To co teraz robimy w tej zabawie? " - dodał Carl. ,, Wiem! Może ja będę na łóżku i będę płakać a ty ugotujesz obiad! " - krzyknął Monogram. ,, No dobra! " - uśmiechnął się Carl. Major Monogram poszedł leżeć na łóżko i płakał na niby. ,, Carl! Ale musisz mnie przewinąć! " - krzyknął Monogram. Carl przewinął Majora Monograma w pieluche. Po chwili Monogram zasnął. ,, Ohh jak słodko ♡♡ " - Carl uśmiechnął się. Kiedy się obudził, to Monogram płakał na niby. Chciał pić. ,, Słodki, co się stało? " - Carl spytał się do płaczącego Monograma. ,, Tutu!! " - Monogram udawał dziecko i chciał pić. Carl dał mu picie z smoczkiem a potem Major Monogram zasnął.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.......

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 22, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Major Monogram i Carl - duże dzieci / fineasz i ferb fanficOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz