22. Moja dva anđela

4.1K 157 0
                                    

Osjetila sam snažne bolove u trbuhu. Znala sam da je vrijeme.

"Noah!! Zovi hitnu!!" Derala sam se iz wc-a.
Čula sam kako se Noah sapleo na stepenicama i blago sam se nasmijala dok su mi se suze idalje slivale niz obraze.
Čula sam Noaha kako razgovara na mobitel.
"Ljubavi, stižu!" Rekao mi je držajući me čvrsto za ruku.

Zadnje čega se sjećam bilo je zvono na vratima. Od tog trenutka, sve je postalo crno.

Noah's  P.O.V.

"Ne Lo, ne možeš sada spavati, Lorenaaa!!"
Pokušavao sam je probuditi ali nije išlo. Začuo sam zvono na vratima, potrčao i otvorio ih. Bili su to bolničari. Stavili su je na nosila i krenuli su prema kolima hitne pomoći.

"Gospodine, šta ste joj vi i kada je izgubila svijest?" Upitao me jedan od bolničara.
"Ja sam njen muž. Onesvijestila se dvije minute prije nego što ste vi pozvonili."

(..)

Lorena's  P.O.V.

Probudila sam se u bolnici, u bolničkom krevetu. Oko mene su bili doktori. Shvatila sam da je vrijeme poroda.

(..)

Porod je trajao ukupno 8 sati.
Kada sam primila svoja dva anđela u naručje zaboravila sam na bolove i brige.

___________________________________________

Izvinite, znam da je ovaj dio prekratak ali nadam se da ce vam se svidjeti.

Bad boy, truth or dare? (1 Sezona)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant