DİĞER DÜNYADA YAŞAM

86 1 0
                                    


Ütopya, benim beynimin yapısını oluşturan en temel yapı.Ben hayal gücü yüksek Jessica. Aslında yaşadığım yer oldukça eğlenceli olsa bile farklı ve özgür bir dünyam var. O da ÜTOPYA.

Yaşadığım toplumun zorbalıkları beni korkutuyor ve derhal gitmek istiyorum buralardan. Ama bu mümkün değil. Bunun içinde kendime ait bir toplum, kendime ait bir ülkem var. Sadece orda istediğim kadar özgür olabiliyorum.

İşte size bu hikayemi anlatacağım. Dünyamı nasıl yarattım ve gerçekten bu dünya var olucak mı ?


  Ütopya, aslında olmayan, tasarlanmış ideal toplum. Ütopyalar, bugün gerçekleşmesi imkânsız toplum tasarımlarıdır. Benim dünyam ise imkansız olmayan sınırsız bir dünya.

Düşünmenin kısıtlı olduğu şimdiki hayatım, okul kurs ev üçgeni içerisinde dolaşıp duruyor. Peki ya ben ne yapıyorum; Yeni bir dünya , yeni bir toplum oluşturarak bu üçgeni tek bir çizgi yaptım. Ve bu çizgi sonsuzluğu temsil etti. Hayır hayır , hayatımın sonsuzluğunu değil. Beynimin , duygularımın , hayallerimin sonsuzluğu.

Düşündüm , acaba bende Platon'un devleti ve yasaları gibi bir ütopyam olabilecek mi umuduyla. Fakat o Platon , ben ise edebiyat sevgisi tavan yapmış bir genç kız. Benim dünyam farklı, neler var bir bilseniz. Olağanüstü büyüklükte kütüphane , kalemler , boyalar , yaşamasını istediğim yazarlar , şairler , flozoflar. İşte benim dünyam bundan ibaret aaa birde tabikide BEN.

NELER Mİ YAPIYORUM PEKİ BU DÜNYADA PLATON İLE NİETSCHE, JANE AUSTEN İLE DİSTOPYA

' YA KARŞI SAVAŞIYORUZ. BU SAVAŞ İŞTE BÖYLE BAŞLADI......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÜTOPYAWhere stories live. Discover now