1. hayalim

40 4 1
                                    

İlk olarak annem babam abim ve ben olmak üzere 4 kişilik bir aileyiz. Benim kaç senedir hayallerimin birinci sırasında yer alan otel hayalim var. Ben şuan 13 yaşındayım ve hiç otele gitmedim. Belki şuan bazılarınız şaşırıyor bazılarınız ise beni anlayışla karşılıyordur, bilemem. Annemin kuzeni var. Ben ona "teyze" diyorum gerçek teyzemden bile daha çok seviyorum onu. Beni kolejde okutan bana kıyafet ayakkabı alan kişi. Ondan utanıp çekinsem de onu çok seviyorum. Bir keresinde çalıştırdığı fabrikada bir otel turu hazırlanmıştı. Ve teyzem beni götürecekti. Ve ben aşırı mutlu oldum. Sürekli anneme ben otele gitmek istiyorum demek istemiyorum çünkü ben anneme bunu dediğimde annenin içinin kanadığını biliyorum. Ve hiçbir çocuk annesinin mutsuz olmasını istemez değil mi? Ve ben gideceğimiz oteli araştırmaya başladım odaları falan ve bir yandan da diyorum ki işte bunu masaya koyarim şunu şuraya koyarım falan diyorum. Ve neredeyse 2 hafta önceden çantamı bile hazırladım. Bende ilk defa otele gideceğim için arkadaşlarıma otele gidicem otele gidicem diye sevine sevine söyledim. Otele gitmemize 2 gün falan kalmıştı. Ve teyzem bizim eve gelip dedi ki otel planı iptal olmuş. Ben hemen odama koşup hüngür hüngür ağladım. Çünkü gerçekten çok istediğim bir şey olmamıştı. Ve bu olaydan sonra şu sonuca ulaştım. Asla hayallerini büyütme sonunda hayal kırıklığına uğrayabilirsin.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ❤❤

Gerçekleşmemiş hayallerim 😔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin