Merhaba, ben Taylor. 13 rakamını seviyorum. Aralık'ta bir yılbaşı ağacı çiftliğinde doğdum. Bundan yüzlerce yıl önce hayatın nasıl olduğunu hayal etmeyi severim. Bulanık bir görüş alanım var. Hayattaki favori şeyim hayat hakkında [şarkı] yazmak, özellikle de aşka ilişkin kısımlar hakkında. Çünkü bana göre, aşk kesinlikle her şey demek.
Kolayca heyecanlanıyorum, etkileniyorum, korkuyorum ve şok oluyorum. Şimdi 23* yaşındayım, ama harika bir şey olduğunda aşağı ve yukarı zıplamayı asla kesmedim. En büyük korkum kötü haberler almak. Veya, birini hayal kırıklığına uğratmak. İnsanlara bir şarkı yazdığımda ne demek istediğimi göstermeyi gerçekten seviyorum, bu yüzden konserlerim oldukça tiyatral. Sık sık tahtaya vururum. Meredith adında bir kedim var. Adını Grey's Anatomy'den favori karakterimden aldı, ve o [favori karakterim] harika. Nashville'de yaşıyorum, insanların %99'unun arkadaş canlısı ve karşıdan karşıya geçmene izin veren ve sana korna çalmayan sürücülerin olduğu sihirli bir yer.
Antikacı dükkanındayken transa geçiyorum. Bir kişinin veya bir şeyin orijinal olarak düğündüğümden farklı çıkmasını sevmiyorum. Alışveriş yaparken sevimli bir elbise bulduğundaki gibi, sonrasında onun aslında değişik bir tulum olduğunu anlarsın. Ama genelde bu, insanlarla olduğunda hoşlanmam. Arkadaşlarımı seviyorum ve her zaman yeni arkadaşlar ediniyorum. Gerçekten arkadaş edinmeyi veya olabildiğince yeni şey öğrenmeyi durdurabileceğini sanmıyorum. Ayrıca bence hayatı, oynamayı unutacak kadar çok ciddiye almamalısınız.
Müzik beni dünyanın her tarafına götürdü, ama hayranlar bunun büyülü olmasını sağlayan neden. Ayrıca bana karşı bu kadar nazik olmaları beni şaşırtıyor. Böyle geniş bir insan topluluğu tarafından anlaşılmak garip, ama bunu seviyorum. Albümüm üzerinde çalışarak iki yıl geçirdim, RED. Ona bu adı aşktaki çalkantılı, çılgın maceralardan ve tarihine yazdığı zararlardan dolayı verdim. Bana göre, hızlı geçen ve kontrolden çıkmış ve sevdayı, kıskançlığı, öfkeyi, yanlış anlaşılmayı ve tüm o sevimli duyguları karıştıran bir aşk deneyimi yaşadığında… Geçmişe bakınca, hepsi kırmızı gözüküyor.
Bir çok şey için sabırsızlanıyorum. Ama en çok da sizi görmek için, kalabalıkta veya bir kahve dükkanında. Dinlediğiniz için, geldiğiniz için, okuduğunuz için ve bana bu kadar iyi baktığınız için teşekkürler.
Taylor
* Taylor şu an 24 yaşında.