KÂBUS

9 0 1
                                    

-HAYAL EDEREK OKUMAK İŞE YARAYACAKTIR..

Bölüm 1.

Arda , annesinin ölümünden sonra İstanbuldan Mersine taşınmıştır. Herşey yolunda ve ders çalışmaktadır. Odanın sessizliğinde çalan telefon Ardayı ürkütür? ve telefonu aça?

"Baba?"

"Arda, oğlum. Nerdesin?"

"Evde. ne oldu?"

"Bir yere ayrılma geliyoruz."

"Geliyormusunuz? Kimle?"

Babası telefonu kapatır ve merakla babasının Almanyadan kimle geldiğini merak etmektedir. Kafasına karışmış onlarca soru... der kitaplarını toplayıp odasını düzenler belkide önemli bir misafirdir kim bilir?

Yaklaşık yarım saat sonra zil çalar ve Arda kapıyı açtığında babası ve yanında 14 yaşlarında kenidisinin boylarında yeşil gözlü sarışın bir kız durmaktaydı. Arda bu kızı tanıyor. Ve şaşkın bir ifadeyle

"Sen?" der.

"Arda?"diyerek cevap veren kızda şaşkındır.

Arda , babası ve kızı içeri alır henüz babasının o kızla buraya gelmesinin sebebini anlayamamıştır fakat arda bu kızı çok yakından tanımaktadır. Arda içeri girerek.babasına "Bu kim ? neden bunla geldin ?" diye sinirlice sorar.

"Arda. öncelikle sakin olmanı ve oturmanı istiyorum.gel otur"

Arda babasının tam karşısındaki küçük kanepeye oturur.ve ...

"Seni dinliyorum baba!" diyerek sert çıkış yapar.

"Beren, senin kız kardeşin"

Arda ve beren  bu cümlenin karşıliğinda şoka girerler ve birbirlerine bakarlar. Çünki arda ve beren birbirlerini seven iki aşık...

"Yaptığın şaka hiç hoş değil baba!"

"Sana şaka filan yapmıyorum. Dediklerim gerçek biraz ani oldu ama alışmalısınız. ikinizde!"

"Çık evimden baba hemen çık!" der korkulu dolu gözlerle.

"Arda..."

"İkinizde defolun!"

"Ben gidiyorum. Ama Beren burda kalıcak. Tekrar gelirim"

"Onuda al. Git!"

Babası hiç aldırmadan kapıyı çarpıp çıkar.

"Bakma bana öyle"

"Kardeşin olmayı ben istedim sanki" diyerek cevap verir Beren.

Arda odasına giderek kapıyı kapatır..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÂBUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin