A nevem Nat. Tudom nem elég gyakori név. De legalább egyedi. Nem mint eggyeseké..😐 na de... történetem nem a nevekről szól.. annál inkább a betűkről... hadd repítselek el titeket a kis világomba!!
{Hétfő 12:00}
"Aaaaah aigoo hol van a tanárnő?" Nyőgte zsófia. "Nem tudom de aggódom érte.." feleltem rá..
"Ne féltsétek már a pokolanyját.. csak él még 😃" mondta magabiztosan Klaudia."aha...aha aha aha" vágott közbe Sziszi. "Ezért nem jön kb 3 órája haza. Biztos talált egy pasit és khmm.... lehet az a pasi elrabolta" a terembe nagy csönd lett. Mindenki Sziszit nézte. "Ahhhhhhhhaaaa" mondtam miközben a plafont méregettem."Sziszinek igaza van... lehet megint csak szét nyitotta a làbát" pártolta Sziszit Zoltán."köszönöm." Bólogatott Sziszi.."Akkor addig mit csináljunk még? " kérdezte Lana elbizonytalanodva. "Már minden lehetséges dolgott megtettünk.." sóhajtott fel Viktória. "És mi lenne,h ha valami lehetetlent tennénk meg? Hisz minden lehetséges dolgott megtettünk" Szólt bölcsen Cata."ez igaz 😂😂😂😏 tetszik az ötlet" pártolta Annamária."és... mi lenne ha mennénk a helyet ostromolni?" Kérdeztem félénken.. "menő ötlet!" Visított fel Melinda.
"De viszont az akumák el vannak rejtve és csak egy ember tudja ,h hol vannak az akumáink... a pokolanyja..."sóhajtott fel Klaudia.
"Ééés... ha én tudom hol vannak?" Kérdezte félősen Zita."hozd kérlek.." parancsolt rá Melinda."rendben.." mondta Zita utánna elsóvárgott...
"Menők leszünk!!" Rikkantot fel Sziszi.
"Azok!" Pártolta Nóri.
"Imádom a kis emberek arcát amikor meglátnak minket átváltozva😄😄😄" örűlt a fejének Annamária."itt is vannak... " mondta Zita és egy nagy dobozt le tett az asztalra. Mindenki felvette azt amit kellet utánna mehettek is... de én... nekem a nyakláncot felrakni különösen nehéz volt... mindig segítség kellet.."így
ni meg is vagy" mondta boldogan Sára. "Köszi Sára... nem tudom mi lenne velem nélküled.. " mondtam magabiztosan.."naaa sikerült felrakni a nyakláncot.. habát picit poros... had poroljam leeee.... " mondta Kumu. Tudom. Most az a kérdés lehet bennetek ,hogy ki a faszom az a kumu... Kumu az egy akuma kvámi féleség... ilyen kis segítő... "ahhj kumu nem kell...inkább cselekedjünk... KUMU SZARVAKAT ELŐ!!"
YOU ARE READING
különös léptekkel
FantasyNat egy egyszerű boszi lány mint bárki más. De az ő élete sem könnyű ám. tele van rejtélyekkel és csalódással. ám de van egy csoda a történetben. tudod mi az?