Media:Hazal Esenkaya
Okulda kantinde otururken canım çikolata çekti bende ayağa kalktım ve kantindeki sıraya girdim,sıranın bana gelmesini beklerken birden arkamdan bir çığlık koptu ne olduğunu anlamadan yere düştüm. Başımı kaldırdım ve önümde siyah saçları olan esmer teniyle tezat oluşturan kapkara gözleri, biçimli kaşları kiraz dudaklarıyla birbirine uyum sağlayan bir yüz gördüm .Doğruyu söylemek gerekirse çok yakışıklı biriydi. Ama bana çarpıp yere düşüren bir öküz olduğu gerçeğini değiştirmezdi.
Neyse derken bu öküz elini uzatınca bir elini uzattığı koluna baktım birde sırıtan yüzüne baktım. Sonra elini tutmadan yerden destek alarak ayağa kalktım ve tabiki çemkirmeye başladım;
- Biraz yavaş olsana be hayvan az kalsın eziliyordum diye bağırdım. Ellerimi koluma bağlayarak ne diyeceğini beklemeye başladım. Konuşmaya başlayınca yüzüne baktım:
-Üzgünüm acelem vardı da koşmak zorunda kaldım kusura bakma dedi gülümsedi ve ilerlemeye başladı.Bende kantinin kapısına doğru yürümeye başladım. Zaten çikolata hevesim de kaçmıştı.Sonra annem aradı:
- Hazal hemen eve gel iş arkadaşlarımızla yemeğimiz var ve bana yardım etmen gerekiyor dedi.
- Tamam anne hemen geliyorum diye cevap verdim ve müdürden izin kağını alarak eve doğru yürümeye başladım. Evimiz okula yakındı ve bir sitede oturuyorduk . Maddi durumumuz iyiydi ve babamin Esenkaya adında bir holdingi vardı. Bunları düşünürken çoktan eve varmıştım bile.
Kapıyı çaldım annem açınca ,odama doğru yürümeye başladım. Tam üstümdeki okul formasını çıkaracakken birden telefonum titredi.Allah allah kimse bana mesaj atmazdı ki. Elimi cebime soktum ve telefonu çıkardım. Bir mesaj vardı ve bu mesaj bir Gizli bir numaradandı.
Gizli Numara: Dedemin bıyığı olsaydı nenem olurdu.
Herhalde benimle dalga geçiyordu ve neyse cevap yazdım. Bugün ne çok olay yaşadım öyle.
Hazal: Ne?
Diye cevap yazınca hemen mesaj geldi .
Gizli Numara: Pardon o nenemin bıyığı olsaydı dedem olurdu olacaktı.
Kimdi bu böyle saçma sapan mesajlar atıp duruyordu .
Hazal:Kafa mı buluyorsun benimle?
Gizli Numara: Evet seni seçtim pikachu.
Ne diyor bu ya uğraşamazdım bununla benim daha önemli işlerim vardı. Mesela çikolatalı süt içip kitap okumak gibi.
Hazal:İşim gücüm var,uğraşamam seninle.Kendine başka bir eğlence bul.
Gizli Numara:Hayır ben çoktan buldum bile eğlencemi.
Hah böyle diyor ama engelleyince ne yapacak acaba. Aslında neden saçma mesajlar yazdığını da merak etmiyor değildim.
Hazal:Ben seninle niye konuşuyorum ki, seni engelleyeyim de gör gününü.
Gizli numara:Hayır beni engellemeyeceksin,çünkü sende çok sıkılıyorsun ve kendine bir eğlence arıyorsun.Ayrıca hiç bir bahanen de yok çünkü sen zeki bir kız olduğun için sınavlara bir gün önceden çalışman yetiyor.
Bu bunları nerden biliyordu ki kesin şaka yapıyordur diye düşünürken birden neler yaptığımı bilmesi şaşırtıcıydı doğrusu.
Hazal:Hey, bir dakika sen bunları nerden biliyorsun. Yoksa beni takip mi ediyorsun?
Gizli Numara: Insan sevdiğini takip edermiş.
Şimdi de neler saçmalıyordu
bu?Hazal:Ne sen beni mi seviyorsun? Kesin 12.sınıfların yeni işi bu. Allah aşkına bu sene sınavınız var gidin ona çalışın ve benimle uğraşmayın.
Gizli Numara: Ben sizin okuldan değilim ;)
Hazal: Yani 12.sınıf olduğunu kabul ediyorsun öyle mi?
Gizli Numara:Zeki olduğunu biliyorum Hazal ama unutma ben senden daha zekiyim ve senin kelime oyunlarına gelmem.
Hazal: Iyi madem zekisin,o zaman seni bulduğum zaman kimin daha zeki olduğunu tartışırız.
Bir iki güne kalmaz bulurdum ben bu gizli numarayı.
Gizli Numara:Önce sen benim kim olduğumu bul bakalım da sonra tartışırız Hazalcığım.
İçimde bir şüphe var ama olsun geçerdi nasıl olsa.
Sonra mutfaktan annemin sesi geldi:
- Hazal hadi kızım yapacak daha çok işimiz var hızlı ol biraz deyince bende odamdan çıkıp mutfağa doğru adımlamaya başladım
Şimdi bununla uğraşamıyacaktım. Anneme yardım etmem gerekiyordu.
Hazal :ÇEVRIMDISIEvet arkadaşlar eğer bu hikaye beğenilirse yeni bölüm yazacağım ve kusurlarım olursa mağdur görün lütfen çünkü ilk kitabım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara Mı?
HumorHazal'ın Gizli'ye olan aşkını kendine bir türlü itiraf edememesi, Ulaş'ın Selin yüzünden aşka inanmamasından sonra, ilk görüşte aşık olması, ( Tabii yaptığı şebeklikleri unutmamak lazım.) Rüzgar'ın büyük aşklar nefretle başlar teorisinden nefret e...