16.BÖLÜM |SENDEN VAZGEÇMEYECEĞİM!|

7.4K 570 65
                                    

Gözlerimi yere dikip söyleyeceklerini bekledim.Sessizdi,hissizce bakıyordu.Mavi gözleri donuktu.Birkaç saniye sonra "Gidelim mi?"dedi.Bir anda beklemediğim bu soruyla "Nereye?"dedim.

Ben dün yaşananlar hakkında bir şey soracağını düşünüyordum."Seni evine götüreceğim."dediğinde yüzümde bir gülümseme oluştu.Sonunda evime dönecektim. "Gidelim."dediğimde ayağa kalktı. Çekmeceden arabanın anahtarını alıp yanıma geldi "Hadi."deyince sevinçle ayağa kalktım.O önden gidiyor bende onu takip ediyordum.Aniden aklıma gelen şeyle geri dönüp koltuğun üstünden çantamı aldıktan sonra hızlı adımlarla Arel'e yetiştim.Kapıdan çıkınca geçen gün oturduğumuz masayı gördüm.O gün yine Arel'i üzmüştüm.Ben onu hep kırıyordum. Ama böyle olmasını bende istemiyordum ki.Hiç bir zaman onu üzmek istemedim ben.

Bakışlarımı Arel'e çevirdiğimde arabaya biniyordu.Bende adımlarımı hızlandırıp arabaya bindim.Emniyet kemerimi takmaya çalışıyordum ama bir türlü becerememiştim.Birkaç defa daha zorladım.Neden olmuyordu bu!Elimin üstünde hissettiğim elle kafamı kaldırdım.Gözlerimiz kesiştiğinde başımı önüme çevirdim.O ise bir daha bana bakmadan kemeri takıp önüne döndü.

Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.Bir sessizlik oluşmuştu ve bu da beni düşüncelerin içine çekmişti.Evime dönüyordum.Ablama ne diyecektim?Nasıl anlatacaktım olanları?Benim için çok endişelenmiştir.

O kadar yorgun hissediyorum ki.Sadece uyumak istiyorum aslında.Uyumak ve uzun bir süre uyanmamak.Hiç bir şey düşünmek istemiyorum.Bir süreliğine bütün sorunlarımdan uzaklaşmak istiyorum.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.Elbet her şey yoluna girecekti.Çantamı açıp telefonumu çıkardım.Açma tuşuna basıp beklemeye başladım.Açıldıktan sonra gelen bütün bildirimlere kısaca bir göz attıktan sonra sildim.Çoğu ablam ve Ayza'dan gelen mesaj ve aramalardı.Nasıl olsa geri dönüyordum onlarla yüz yüze konuşurdum.

Arel'in telefonumu birden almasıyla afallamıştım.Şaşkınca ona bakarken o çoktan telefonumda bir şeyler yapmaya başlamıştı.Birkaç saniye sonra telefonu bana geri verdi. Ekranda Arel aranıyor yazıyordu.Yani hem numarasını benim telefonuma kaydetmiş hem de benim numaramı almıştı.

"Numaram sende olsun.Eğer bir sorun olursa diye."dediğinde bir şey söylemedim.Ardından "Biliyor musun?Bazen düşünürdüm birgün sevgilim olduğunda beni rehberine nasıl kaydedecek diye."dedi ve bir süre sustu."Şimdi senin telefonuna kendimi 'Arel' diye kaydettim.Sadece Arel."

Ellerini saçlarının arasından geçirip derin bir nefes aldı.Ne diyeceğimi bilmeyerek "Arel..."diye söze başladığımda"Her neyse,boşver."dedi ve arabayı sürmeye devam etti.Gözlerim dolmuştu yine.Böyle detaylara önem vermesi güzeldi.O iyi biriydi.İlerde sevgilisi kim olursa eğer şanslıydı.Umarım beni unutup mutlu olabilirdi.

Bir süre sonra araba durduğunda dönüp ona baktım."Neden durduk?"dedim."Kahvaltı yapacağız,hadi in."dedikten sonra arabadan indi bende indikten sonra karşıdaki restorana doğru yürümeye başladık. İçeri girdikten sonra iki kişilik bir masaya yöneldik.Arel benden önce geçip sandalyemi çekti.Böyle şeyler yapmasına gerek yoktu.Geçip oturdum.O da oturduğunda siparişlerimizi verip beklemeye başladık.

Ben olabildiğince bakışlarımı ondan kaçırmaya çalışıyordum. O ise inatla bana bakmaya devam ediyordu.Gözlerimi onun dışında restoranın her yerinde gezdiriyordum.Bir süre sonra konuşmaya başlayınca ona baktım."Nefes,ben artık her şey yoluna girsin istiyorum.Net olalım istiyorum açıkça konuşalım. Sorduğum sorulara cevap ver istiyorum.Ben artık acaba öyle mi demek istemiyorum net olmak istiyorum."dedi ve biraz nefeslendikten sonra devam etti."Nefes,benim bir türlü anlamadığım şeyler var.Lütfen,lütfen bu defa kaçmayıp bana cevap ver."dediğinde ne diyeceğim konusunda kararsız kalmıştım.Tam ağzımı açmış cevap vermek üzereydim ki garson siparişleri getirince sustum.Garson gittikten sonra haklı olduğu sonucuna varıp"Tamam,konuşalım cevap vereceğim."dedim.Yüzünde rahatlamış bir ifade oluştu.Çayımdan bir yudum alıp ona baktım. "İlk olarak sormak istediğim bir şey var.Ve ne olur bana doğru cevabı ver!O gün okulda sana sevdiğin biri var mı diye sormuştum hatırlıyor musun?Sen de var demiştin."dediğinde birkaç saniye susup gözlerini kapattı."Şimdi sana tekrar soruyorum.Çünkü o zaman verdiğin cevaba inanmıyorum. Nefes,sevdiğin biri var mı?Lütfen bana doğruyu söyle?"

ÇARESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin