GÖTÜNÜZE GEMİ GİRSİN

95 3 4
                                    


Multimedya: Kumsal

İyi ve keyifli okumalar...

Hayvan gibi esnedikten sonra takvime baktım ve suratımda kötü kadın sırıtmasıyla beraber lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Dorki'nin doğum günü bu muhteşem gündü. Ona hayatında unutamıyacağı bir doğum günü ayarlamak istiyorum. Tamam salladım sadece güzel bir doğum günü olsun istiyorum fazlasında gözüm yok zaten partide ben olacağım için parti zaten mükemmel olucak. Ego tavan yaptı şimdi herkes havadaki götümü kesecek firikik verdim nolet girsin. Bir dakika ya odada benden başka kimse yokki bunların hepsi akşam pudingimin içine jelibon karıştırıp yiyip yatmam yüzünden ya da yere düşünce son kalan nöronlarımın yaşamını yitirmesindendir.

Bi daha kine içine cips ve keklerimi de koyiyim daha güzel olur. Neyse biraz fazla oyalandım kankalarımı çağıriyimde bana yardım etsin işleri ne koppeklerin. Irmak'ın evime inekli pijamalarıyla, Nisa'nın ayıcıklı pofidik terlikleriyle, Zeynep'in ise elinde ayısıyla gelmesini gördükten sonra kendimi 42962528220736363738. kattan atabilirim. O tipler ,o saçlar , o gözler, akmış makyajlar, kurumuş salyalar. Ayyy düşündükçe midem kalkıyor. Nehir ilk defa sana katılıyorum bunlara modifiye lazım. Bunların dünyamızda yaşaması bizim için çok büyük bir tehtid dedi dürdaniye. Yani haklı söze ne denirki.

"Koppek ne diye kargalar bokunu yemeden çağırıyosun." Dedi sevgili Zeyzey.

"Sana şurdan bir uçarım saat 12.30  kargalar bokunu yememiş diyosun kargalar bokunu yiyeli 1 yıl oldu."dedim. Ve kafama bir yastık yedim ne siz sorun ne ben söyliyim şaftım kaydı. Arkamı döndüğümde piç smile yapan Nisayı gördüm. İşte bu gülüş onun ölüm fermanını imzalamasıydı. Etrafıma öldürücü bir bakış attıktan sonra elime alabildiğim kadar yastık aldım ve sonra muhteşem bir şekilde Nisa'nın sırtına zıpladım bi yandan Nisaya yastıkla vururken bi yandan Zeynep'e yastık fırlatmayı unutmuyorum göstericem ona karga bokunu yemeyi. Bir dakika bunların leşini çıkardım ama peki ya Irmak nerede. Nisa'nın beni sırtından atmasıyla yere düştüm götüm acıdı.

Şuan kendimi gerilim filminde gibi hissediyorum. Irmak'ı Yumoş'a sarılarak uyuduğunu gördüm önce biraz sinirlenmiş olabilirim Yumoşla uyuduğu için ama fazla uzun sürmedi. Aklımdaki tilkiler dönmeye başlamıştı artık pilavdan dönenin kaşığı kırılsın. Eee ne demişler bir bardak suyun 40 yıl hatırı vardır(çarpıldı). Şimdi buna göre bir bardak suyun 40 yıl hatırı varsa bir sürahi dolusu suyun kaç yıl hatırı vardır hmmm şöyle düşünürsek bir sürahide beş su bardağı su olduğunu varsayalım kı- sus Nehir daha fazla devam etme olmayan beyninle hesap yapmaya çalışıyosun git beyin nakli felan yaptır. Dedi mal Dürdoş. Hıııı kesin öyledir zaten laf soktuğunu felan zannediyo salak işte cık cık cık got boyon noklo yoptor. Bok ye Dürdaniye.

Neyse ya ben Irmak'ı unuttum. Mutfaktan bir sürahi su aldım ve Irmak'ın yanına gittim önce Yumoşu aldım yanından sonra tüm vicdanımı geride bırakarak Allah ne verdiyse bir çırpıda döktüm. Sonra okkalı bir tokat yedim.

"Noluya lan ne istiyosunuz benden ne biçim insansınız ya hayvan oğlu hayvanlar koppek oğlu koppekler. İnşallah sevgilinizleyken ishal olursunuz sürekli tuvalete gidersiniz de rezil olursunuz, inşallah sıçarken bok deliğine düşersiniz de orda fareler götünüzü yer inşallah çok para verdiğiniz ayakkabının topuğu kırılır, inşallah götünüze gemi girer lan siktir gidin hayatımdan uykumdan değerli olduğunuzu mu zannediyosunuz bok yiyin anladınız mı siz benim uykuma kurban olun hele sen Nehir şerefsizlerin başısın senden intikamımı alıcam. Ve son kez bok yiyin." Dedi ve nefes almaya çalıştı. Oha anasını satiyim kız gılgamış destanı yazdı hiç takılmadan vay be ne cevher varmış bunda. Baya iyi sövdü alkışlayasım geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Allahım Kurtar Beni: LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin