kini 5 tahun sudah dia bekerja dengan L&X holding Sdn.bhd..
banyak pengelaman yang dia dapat dari tempat keja dia tu ..
ya tuhan bersyukur ..hari ini genaplah aku 5 tahun kerja disini .
aku harus berterima kasih pada lee xiong . merangkap boss ku itu ..
kerana dia saja yang sudi menerima aku bekerja disini ..
dan bukan aku tak suka
atau menolak berkerja dengan syarikat auncle rayen , tapi aku tau kalau aku kerja disana aku akan terus dinaikan ke atas terus .
aku tidak suka kerja terus diatas ..dan bersyukur juga
berkat kerja malam saja di compny xiong ni ..
aku dapat sambung study ku ..
terima kasih ya tuhan ..kini aku percaya rancangan mu begitu baik sekali..selesai mandi dan makan ..satu wasap masuk ..
evieyna hari ini kita keluar dinner ok .. with ediryen ..
baiklah ..jemput say dirumah oke xiong ..
hah sekarang umur saya mau masuk 18 ..apa saya nak bagitau xiong nanti ..
huhh eyna mengeluh kesian kali nya ..
pertanyaan xiong kepada nya masih nya ingat lagi ..evieyna kayra ..
i love u ..
love u too boss ..
kayra ..betul ka apa saya dengar ni? ..
betullah saya sayang boss sebagai biss dan teman terbaik saya ..
heheh ...
oh saya pikir kayra cintakan saya ..4tahun sudah ku menunngu tiadakah sekumit rasa cintamu padaku kayra ..
kata xiong dalam hati ..
masing² mendiamkan diri ..maafkan aku xiong ..bukan aq tak cinta ..tapi selagi umurku belom mencecah 18 tahun. ..memang tidak ada perasaan cinta yang patup hadir ..tapi ..kau selalu menbuat jantungku berdetak laju.. dan kau menbuat ku senang ..
perasaan ini seharusnya tidak hadir ..saya harap satu saat kayra dapat menerima perasaan saya ..dan saya harap cinta saya tak bertepuk sebelah tangan ..
hurmm im sory
im not have answer for your question ..
its sokey .. lama mana pon saya tunggu ..
walau sahabat sendiri menjadi saingan ..kata lee xiong ..
satu saat saya akn menberikan mu jawapan ..end flasch back
jam menunjukan 5 petang ..
aik awal juga aku mandi ..selalu weekend malas saja ni ..
satu panggilan dari edieryen ..
tapi tak diangkat evieyna ..
maafkan aku ryen ..flasch back
dear ..
kalau saya ajak kau kawen mau ka?
aikk kenapa pulak ..?
im so sory
.bukan tak mau ..
habis tu? ..
bukan kau tak tau kita tak ada hubungan apa²
masa tu tiba ² saja mama nya rayen dibelakang rayen ..
heii rayen ..
mama tak akan terima gadis yang buka sebangsa dan tak seagama denga. kita ..sekali pon evieyna cinta atau pon tidak.ke rayen .
mama tak suka ..mama hanya mau ryen kawen dengan zulaika sahaja ..dia manis ayu ..dan fullstop gadis melayu ..rajin dan pandai .
mama!! apa yang mama cakap ni?!
kalau ya pon tak suka evieyna jangan cakap² depan² dia ba .. dan asala mama tau eveiyna tak pernah sekali pon mencintai rayen .. dan sekali pon tak terigin nak kaweb dengan ryen ..apa lagi ryen ni muslim mama ..
ya kerana u a muslim ..mama tak setuju dengan pilihan ryen .. iatu evieyna ..
dan kamu perempuan ..kena sedar diri tu sikit ..kau tu dari kampung saja ..dan aku tau pasti mau harta kekayaan ryen ka ..auntie .!!!
saya bukan perempuan macam tu ..dan auntie kena ingat harta bukan segalanya diduniawi ini .. kalau kita mempunyai hati yang sombong dan bongkah ..dan
saya evieyna kayra ..sedikit sebesar kuman pon tak akan mengingin kan harta anak auntie ..saya sedar siapa diri saya ..gadis kampung yang tak punya apa² ...
tapi saya bersyukur mempunyai orang tua yang tak memaksa anak demi harta kekayaan ..kerana mati nanti auntie tak kan bawa harta kekaya ryen tu ..tapi hanya sehelai kain kafan yang menbaluti tubuh badan auntie ..terus evieyna beredar dari situ ..
end flasch back ...ecakkk bah nantinkita sambung ..when have a time ..so sory smlm tk updte sbb bz sangat ..
YOU ARE READING
andai kebahagian milikku
عاطفيةkenapa disaat aku mengerti cinta tiada siapa antara kalian berdua berani mengaku .. evieyna kebahagian kita tak akan terjadi andai salah satu keluarga kita tak pernah merestui ..tiada jalan lain ..lebih baik kita bepisah ~edienryan rykal mencintai...