(Nézd meg a videót, mielőtt olvasni kezdesz.⬆)
Amióta csak élek, szinte minden ember fejében megfordult, vajon milyen bolygóról jöttem.Sosem voltam átlagos gyerek.Imádtam fura dolgokat csinálni, a többiek pedig ez alapján cimkéztek fel, ezért kevés barátom volt.De ez még nem minden...
(Az egész életem tele van olyan dolgokkal, ami miatt mindenki "csodabogárnak tart", beleértve engem is, de ez nem számít.)
Az érzés, hogy más vagyok, születésem óta végigkisér.
Viszont azt már nem értettem, miért érzem magam boldogtalannak a saját testemben, egészen 2017-ig, de előtte inkább beszéljünk az ez előtti időszakról.Mindig is fiús lány voltam, ezzel még semmi probléma nincs.De azzal már igen, hogy amióta első osztályos lettem, lassan kezdtem rájönni, hogy valami nem oké.Még csak 7 éves voltam, amikor beleszerettem a kedvenc tanárnőmbe és nem, nem csak rajongás volt, ki álmodna arról, hogy a kedvenc tanárjával, aki azonos nemű, csókolóznik nem egy alkalommal?!De akkor még le se esett, mi van.Utána még volt, hogy az egyik legjobb barátnőmbe zúgtam bele, akit születésünk óta ismertem és állandóan papás-mamásoztunk (mindig én voltam a fiú), de már évfolyam társam iránt is voltak érzéseim.A pontot az I-re mégis egy olyan lány tette, akit a mai napig csodálok...mégpedig azért, hogy a hülyeségem ellenére sem dobott ki az életéből.
(Lehet butaság volt ezt a könyvet megírnom, viszont lehet, hogy enélkül minden a feledés homályába vészne, pedig ezek az emlékek életem legszebb és egyben legnehezebb időszakából vannak.Most is, ahogy ezt írom, könnyek folynak arcomon és ideges vagyok, mert félek, ha Ő ezt elolvassa, meggyűlöl, pedig nem is miatta, hanem magam miatt írtam le mindent.Remélem ez a rettegés alaptalan.)
Ő volt az első, aki viszonozta az érzéseimet, mégha ritkán is.Ő döbbentett rá, ki is vagyok valójában.Sose tudnám meghálálni mindazt, amit neki köszönhetek.Azért neveztem Lunának, mert nem akartam, hogy bárki is tudja ki Ő.
(Én csak az érzéseim és tapasztalataim írtam le.)
Ez a név egy régi rajzomhoz köthető, amit neki rajzoltam.Az állt rajta:
~Sok csillag van az égen, de Hold csak egy...~ez azt jelenti, hiába van több millió szép lány, aki talán még nála is szebb, ha egyszer nekem Ő a mindenem..."Ha egyszer ezt olvasod, kérlek bocsásd meg, hogy képes voltam ide leírni ezeket a dolgokat.Remélem, hogy ezek után sem fogsz megutálni.Sokszor gondoltam arra, hogy megkérdezem, mennyire emlékszel ezekből, de sose volt elég bátorságom.Mindenesetre köszönöm ezeket a csodás emlékeket.Legalább így megtudtam milyen az igazi szerelem."
~Az igaz szerelem reményt ad, míg az igazi hitet.~
By:Bence
ESTÁS LEYENDO
Dear Diary...[Befejezett]
De Todo★ ★ -Volt már úgy, hogy azon. gondolkodtál "Mi lett volna, ha..."?! És hogy miért?Mert a kíváncsiság sosem hagy nyugodni.Amíg nem derítted ki, addig ezen fog járni az agya...