Trădare şi minciună

1.7K 72 94
                                    

Au trecut câteva zile...În casa totul era aranjat,frumos...Mai ales camera copiilor...I-am luat fetiței mele tot ce are nevoie un bebeluș...Abia aștept sa se nască!Încă(,) câteva săptămâni și o voi putea tine în brate...
Diana:Silviaaaaa!
Eu:Ceeee făăăăă?
Diana:Vin-o încoace!
Eu:Acuuu'!
Fug repede înspre camera ei și intru pe ușa.
Eu:Ce ai pățit?
Diana:Cu care rochie sa ma imbrac?
Eu:Asta era asa de grav?
Diana:Da!
Eu:Fat-o,mergem în club...nu la nunta!
Diana:Știu dar eu tot vreau rochie!
Eu:Ia-o pe aia scurta,roșie!
Diana:Nu o găsesc!
Eu:Stai ca ți-o găsesc eu!
Diana:Ok!Nu cred ca o s-o găsești...dar în fine...
Eu:Uite-o!
Diana:Ce?Cum?
Eu:Îmbracă-te odată!
Diana:Acum!
Eu:Cu placere,cocostârcule!spun eu ieșind pe ușa.
Diana:Mersi,bufnițo!țipă după mine.
Merg în camera la mine unde,Cristi se îmbrăca.
Eu:Altu' care nu e gata!
Cristi:Mai am puțin!
Eu:Vad!spun ironica.
Cristi:Nici tu nu ești gata!
Eu:Ba da!
Cristi:Ba nu!Mergi cumva desculță?
Eu:Asta nu se pune!
Cristi:Ba se pune!
Eu:Ba nu!
Cristi:Nici geaca nu o ai pe tine.
Eu:Geaca?
Cristi:Da!
Eu:Suntem la jumătatea lunii iunie și tu vrei sa îmi iau geaca?
Cristi:Seara e rece afara.
Eu:Pe naiba!
Cristi:Daca aud ca ți-e frig,te bat!
Eu:Mai vedem cine pe cine bate!spun eu și chicotesc ușor.
Cristi:Eu sunt gata!Hai jos sa vedem dacă sunt si ceilalți gata.
Coboram jos și ce sa vezi...
Eu:Nu ma așteptam sa fiți toți gata!
Bianca:Ei bine,suntem!
Eu:Atunci,sa mergem!
Ne urcam în mașină și plecam.
Eu:Iubire,fără băutură,da?
Cristi:Ce?
Eu:Fără băutură!
Cristi:Pe bune?
Eu:Da!
Cristi:Hai mă,măcar puțin!
Eu:Nu!
Dragos:Lasă-l măcar în seara asta!Te rog!Ca nu am cu cine sa beau!
Eu:Ok...dar nu bei ca sa nu mai știi de tine și sa te car eu acasă.Ai înțeles?
Cristi:Înțeles!
Diana:E valabil și pentru tine!spune și se uita cu o sprânceană ridicata la Dragoș.
Dragos:Înțeles,șefa!
Diana:Ma bucur!
Bianca:Eu am noroc ca Vlad nu bea!
Vlad:Pai ți-am promis ca pana nu naști tu,eu nu beau!
Ajunși la club,ne-am luat fiecare ceva de băut și am mers la o masa...Bineînțeles ca eu,fetele și Vlad ne-am luat suc.Si ca deobicei Dragoș și Cristi o dau pe băutură.
După ce ne-am băut fiecare ce aveam,am ieșit în mijlocul ringului și am început sa dansam...După câteva ore piciorele mele nu mai puteau,iar eu eram epuizata.Bine ca am ales sa îmi iau în picioare,balerinii.Diana a stat toată noaptea pe tocuri și nu are nimic...Iar eu pe balerini...zici ca am stat toată noaptea pe tocuri.Cristi și Dragoș erau tonci.De acum ce sa le mai facem...
Începuse o melodie lenta și Cristi m-a luat de mana și am mers sa dansam...Vlad cu Bianca și Dragoș cu Diana.Pe la jumătatea melodiei,Cristi a spus ca se duce la baie.Eu am mers și m-am așezat la masa așteptându-l.Au trecut deja 20 de minute și Cristi nu a mai venit.
Eu:Ma duc după el!
Bianca:Ești nebuna?Intri în baia bărbaților?
Eu:Nu am ce altceva sa fac!
Merg spre baia băieților...Ciocanesc la usa dar nimic.Din toaleta se auzeau niste sunete ciudate.Am apasat pe clanta si mirarea mea a fost sa vad ca ușa toaletei nu era închisă.Intru și sunt pe cale sa cad jos la ce vad...Cristi era cu una în baie...Se sărutau...Ea era suită cu fundul pe ghiuveta și mai avea doar chiloții pe ea...Cristi era în fața ei sarutand-o și încerca să își desfacă cureaua de la pantalonii.
Am rămas masca la aceasta imagine...Se pare ca ei doi nici nu m-au văzut...
Eu:Se pare ca nu a-ți apucat a face nimic...V-am distrus partida...
Cristi:Silvia!
Eu:Sa nu îndrăznești sa mai pronunți numele meu vreodată!spun ieșind din baie.
Ma duc nervoasa la masa...
Eu:Ma duc acasă!
Bianca:Ce?De ce?
Eu:Cristi m-a înșelat!spun și încep sa plâng în hohote.
Bianca:Când?Unde?
Eu:Acum!În baie!
Bianca:Cu cine?
Eu:Cu una!
În acel moment apare Cristi iar presupusa fata,în spatele lui.
Cristi:Iartă-mă!Pot sa îți explic!
Eu:Nu mai ai ce sa îmi explici!
Cristi:Ba da!Ea nu înseamnă nimic pentru mine!
X:Cum??Sa te ia dracu'!
Eu:Eu știu ce am văzut și nu sunt atât de proasta încât sa ma poți minți!Nu ma mai interesează de tine,de viata ta!Ramai cu curva ta și ma lași pe mine împace!Iar tu,domnișoară...poți sa îl iei.Dar tu chiar crezi ca te iubește?Dacă chiar crezi ca te iubește,ești proasta!El pe mine ma iubește...Tu ai fost doar o aventura...Duce lipsă de p***ă și nu a găsit alta mai buna ca tine!După cum vezi eu sunt însărcinată și nu i-am putut da nimic.Dar stai liniștită ca de acum va avea cine sa ii dea...Tu!Sa ți-l iei și sa faci borş cu el...Nu ma mai interesează.Si ca sa îți fie clar...spun eu uitându-mă la Cristi...Divorțăm!





Hei lume!Îmi pare foarte rău că nu am mai pus capitol demult timp dar am avut o nunta,pregătiri...și mai sunt 2 săptămâni pana se încheie semestrul și acum trebuie sa învăț foarte mult  pentru ca trebuie sa se încheie mediile.Sper sa ma înțelegeți...Va pup!

Iubire la limita infinituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum