ZAČÍNÁME

36 3 3
                                    

Doufám že se vám příběh bude líbit

Dobrý den, pozdraví Zdeněk prodavače. Ahoj Zdeňku, co jsi dnes koupíš? Chtěl bych Prosím jednu žvýkačku.
Jakou?Máte nějakou novou? Ano tuhle jahodovou z klaunem. ,,Tak mi jednu Prosím dejte".Zdeněk zaplatil a odešel. Dal si žvýkačku do pusy a běžel domů.,,Zdeňku"!hubovala maminka ,,kde jsi tak dlouho byl"?Koupil sem si žvejku. Dobře ale teď se rychle převleč, půjdeme za babičkou na nádraží.
Pak si tě babička z dědou odvezou k sobě. Když maminka odvedla Zdeňka na nádraží, odešla domů na Velké prádlo.

Sama pro sebe si říkala ,,Co ten kluk zase dělá, má špinavé troje kalhoty! Když je prohlížela, všimla si že v kapse má obal od žvýkačky. ,,JÉ" klaun  řekla si maminka a  vyhodila obal od žvýkačky do koše.

Když už vše připravila šla spát. Najednou ji v noci probudí nějaká rána! ,, To budou zase ty necky" pomyslela si maminka. Šla se tedy podívat na necky ale ty stály! Raději se podívala do všech pokojů a když nic neviděla, šla si lehnout. Ale radši se ještě jednou podívala do kuchyně. Tam byl spadnutý koš. ,,AHÁ to byla ta rána" řekla si maminka. Už už si lehala do postele a vtom si vzpomněla, že když koš zvedala nic v něm nebylo! Ale Já jsem tam přece vyhazovala ten obal od žvýkačky!!! Chtěla se tam ještě podívat, ale  jelikož byla noc a maminka byla velmi unavená zalehla a spala.

Zdál se jí hrozný sen.
Ale jaký se dozvíme příště!!!!

ŽvýkačkaKde žijí příběhy. Začni objevovat