DÜZENLENMİŞTİR
#Percy#
Gece perdeyi kapatmayı unutmuştum. Güneş ışınları gözüme batıyordu. Gözümü araladım. Yan tarafıma döndüm ve Annabeth'i izlemeye başladım. Benim gibi ağzından salya akıtmıyordu.
Birisi kapıyı tıklattı. Sonra kapıyı açtı. Annem gelmişti. "Hadi kalk artık. Annabeth'i uyandırsan iyi olur. Saat 11 oldu. Bu saate kadar uyumaya alışkın olduğunu sanmıyorum." dedi Annem.
"Anne bırak da tatilin keyfini çıkaralım. Zaten 1 yıl içinde 2 büyük savaşı atlattık." dedim bıkkınlıkla.
"Peki. En fazla 1 saat daha yatarsınız." dedi ve odadan çıktı.
Annem ile konuşmamızdan dolayı Annabeth uyanmıştı. "Günaydın Bilge Kız." dedim. Eğildim ve alnından öptüm.
"Sanda günaydın Yosun Kafa." dedi kıkırdıyarak ve boynuma küçük bir öpücük kondurdu. "Beni bu saate kadar niye uyandırmadın?"
"Çok güzel uyuyordun."
"Sadece uyuyordum." Omuz silkti. Ardından yorganı üzerinden atıp lavaboya ilerledi.
Kalkıp kalkmamayı birkaç dakika boyunca tavanı seyrederek düşündüm.
Annabeth yanıma geri geldiğinde yerdeki tişörtümü üstüme fırlattı. "Kalkmayı düşünüyor musun yoksa seni zorla falan mı kaldırayım?"
"Sanırım ikinci seçeneği tercih edeceğim."
Annabeth kaşlarını kaldırdı. "Belini kırmak üzereyim Percy."
"Hala günaydın öpücüğümü almadım."
"İnanılmazsın gerçekten." Annabeth yanıma gelip hızlı bir şekilde beni öptü. Ona bakmaya devam ettim. "Ne?"
"Sence." Ardından beni tekrar öpmek için yüzüme yaklaştı. Onu kendime çektim.
"Kahvaltı." Annabeth geri çekilip kıyafetlerini giymek üzere yataktan indi.
Gözüm istemsizce vücuduna kaydı. Ona baktığımı fark etti. "Ne?" Bakışlarıma güldü. "Ağzını kapat yoksa sinek kaçacak Yosun Kafa." dedi lafına devam ederek.
Ağzımdan tek çıkan kelimeler "Aa.. Şeey... Neden?" oldu. İstemsizce mal gibi konuşuyordum. Dilim dolanmıştı. Afrodit lütfen bana yardım et lütfen.
Ardından ben de yataktan çıkıp üstümü değiştirdim.Annem her zamanki klasik kahvaltısını hazırlamıştı. "Günaydın." dedi Paul. Annabeth ile aynı ağızdan günaydın dedik.
"Kahvaltıdan önce konuşsak iyi olur." Annem yanımıza geldi. "Biz Paul ile evleniyoruz." dedi annem gülümseyerek. İlk olarak şok oldum. Bu annem için çok iyi bir şeydi. Sırf benim için o Gabe denen adamla yıllarca yaşamıştı. Ben bir şey diyemeden
Annabeth söze başladı. "Bu çok iyi bir haber bayan Jackson. Şey sanırım artık bayan Blofıs demeliyim." dedi ve bana baktı. "Percy akşama kadar susmayı düşünmüyorsun umarım." dedi.
Hayır anlamında kafamı salladım. "Yani bu çok güzel bir haber. Peki ne zaman? Yani düğün ne zaman olacak?" dedim.
"Onlara daha karar vermedik. Ama Eylül ayında yapmayı planlıyoruz. Bir de şey Annabeth nedimem olabilir misin? Senin için uygunsa tabii." dedi annem. Annabeth ile birbirimize baktık.
"Tabii memnuniyetle." dedi gülümseyerek.
Kahvaltıdan sonra Annabeth kitap okumaya karar verdi. Bende yanına yattım. Bende boş boş tavana bakıyordum. "Annabeth."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Percabeth (DÜZENLENİYOR)
Hayran KurguGigant savaşından 1 hafta sonrası. . . . #1 percabeth 15.02.21