Benim oreolarım nasılmış bakalım… Saolun bende iyiyim..
Oyshh ben sizi yerim yaa.. Biliyorum hepiniz bana kızgınsınız.. Ama cidden hiç vaktim olmadı.. İzmir gezisi, son sınavlar derken sizi bayağı boşladım gerçekten de çok üzgünüm…
Bölüm’ü Emre Aydın-Afilli Yalnızlık’a okuyun. Biliyorum şarkıyla uyumu yok ama o şarkıyı dinlerken yazdım…
Multimedya var.. :)
Sizleri çok seven ben yazın hiç ara vermeden devam edeceğim… Hepinizi feci derecede seviyorm…
İyi okumalar.. <33
Gücüm yetseydi eğer gelirdim sana, sımsıkı sarılırdım yeniden.
'Bitti işte özlem; geldim, artık seninim…' diyebilmek isterdim.
Bizim aramızda yalnızca iki şehrin uzaklığı yok artık. Çok daha fazlası var… Kırılmış kalpler var aramızda, ikimizin de… Yıkılmış umutlarımız var… Geç kalışlarımız var birbirimize. Bir türlü üstesinden gelemediğimiz güvensizliğimiz…
Bu yüzden aramızda artık hiçbir şey yok…
Busözler Bora Ve Renda’ya daha çok uyuyor aslında.. Evet tahmin ettiğiniz gibi ayrıldılar.. Nedeni çok saçma oldu.. Hiç beklenmeyen bir andaydı..
Bizim evlendiğimiz gün..
-1 Hafta Önce-
Evlendiğimizde eve gelmiştik. İçimizde bir heyecan vardı çünkü artık Kerem’le karı-koca olmuştuk.. Aslında şu karı lafından nefret ederim.
Yani tüm kızlar böyledir. Ama nedendir bilinmez karı-koca lafını ömür boyu bekleriz. Böylede ironiyiz işte .!
Kapıyı tam çalacakken pat küt diye açıldı. Artık o nasıl oluyosa anladınız siz.. Bora elinde bavulla kapıdan dışarı fırladı.. İçeriden kırılan tabak sesleri yada bağıra bağıra ağlama sesleri geliyordu..
Kerem’le birbirimize attığımız bakışlardan hiçbir şey anlamamanın verdiği madurlukla Bora’nın peşinden giderken Kerem kolumu tutup içeriyi işaret etti. Bunun anlamı –sanırım- ters yöne gidiyon gerizekalı idi.. :D
İçeriye girip Renda’nın yanına gittiğimde bardağı bana doğru fırlattı..
-Renda sen geri zekâlı mısın?
-Ne?!
-Ulan geri zekâlı. Facebook’tan fırlama anti çocuk.. Onlar benim en sevdiğim takımlarım aptal.. Onları niye kırıyon kenardaki sade su bardaklarını kırsana..!
Ben böyle diyince kızın devreler yandı daha çok bağırmaya başladı.. Sanki kulağından ameliyat olan o ebniskm...!
-Off tamam ağlama. Yada ağla ama bağırma kulaklarım çok ağrıyo zaten..
Bir çığlık daha koptu ve hooop bardağı bana fırlattı.. Hay ebeni.. Koluma gelen cam parçası saolsun bayağı çizikli bir güne merhaba..
Evlendim laan been. Evleeendiim!! Demek isterdim ki Bora’yı öyle görünce anladım ki ayrıldılar..
Neyse. Konuya dönelim.. Kolumu gören asi girll yanıma doğru geldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
HumorKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.