1.Pink - Sober
2.Demi Lovato - Heart Attack
3.Megan Nicole - Firework
Pokoj osvětlovalo pouze světlo z chodby,ale i tak se mi naskytl pohled na dvě na sobě natisklé osoby v posteli.Oči mi kmitali po Harryho nahých zádech a bocích,které zakrývala deka a nahé blondýně na které Harry ležel.Myslím,že si mě ani nevšimli,jelikož pokračovali dál.,,Ach,Harry"vzdychla a já začala nepravidelně dýchat a nepříjemně mě píchlo u sdrce.Co to jako je?!Ani nevím jestli se mám začít smát nebo brečet..,,Do prdele!"vypískla ta holka a její oči se zaměřili na mě.Harry nasadil nechápavý výraz a pak se podíval kam ta blondska ukazovala.Jeho obličej se změnil na zděšený a vzápětí zuřící.Zaťal čelist,oči mu steměli a rty stiskl do užké čáry.Bože já jsem vážně magnet na trapasy.Jak se mám jako zachovat?Nenacházím správnou reakci-smích,křik...a mám to!Znechucení.,,Kate!Co tu kurva-",,Asi budu zvracet!"dala jsem si dlaň na pusu a předstírala blicí zvuk.Zabouchla jsem dveře a měla chuť si dát facku.Běžela jsem do svého pokoje a zamkla.Sjela jsem po nich na zem a začala přemýšlet.Kdo byla ta šlapka se kterou si to Harry rozdával?A proč...mi to vadí?Možná protože ho máš ráda.Blbost.Nemám.Vstala jsem a celá zmatená zalezla do sprchy.Pustila jsem ledovou a nechala jí po sobě stékat.Potřebuju se probrat.Proč mě tak žere že s ní Harry spal?Kdo to je?Proč mě Harry líbal?Proč se mi pak vyhýbal?A proč nakecal Niallovi že sme spolu spali?A dost!Mám tak akorát pokrk těch otázek.Chci znát odpovědi.Vylezla jsem se sprchy,obmotala kolem sebe ručník a vyběhla z pokoje.Došla jsen k Harryho pokoji a bez přemýšlení zaťukala.,,Došukali ste?"zařvala jsem přes celej pokoj a snažila se klidně dýchat.Dveře se otevřeli a stála v nich blondýna s dlouhou ofinou,malýma modrýma očima a křiklavou červenou rtěnkou.Oblečení bylo...no vpodstatě nebylo-krátká sukně,tílko s výstřihem až k pupíku a boty na deseticentimetrovém podpatku.Normálně lidi nesoudim podle vzhledu,ale že tahle holka je šlapka by poznal i slepej.Prohlídla si mě od shora dolů a falešně se usmála.,,Ahoj.Potřebuješ něco?"zeptala se pištivým hlasem.Málem mi praskli bubínky.Tak ne asi.Znechuceně jsem se ušklíbla.,,Jo.Chci mluvit s Harry...",,Taylor"doplnila mě.,,Fajn Taylor.Tak kde je?"začínala jsem být vážně mrzutá a na to nejsem zvyklá.Bez zeptání jsem vešla do pokoje a nechala za sebou zaskočenou Taylor.Pohled jsem upřela na Harryho sedícího na posteli s hlavou v dlaních.Co je s nim?Právě měl sex a on tu sedí jak hromádka neštěstí.,,Měli by sme si promluvit"pronesu a Harry se na mě podívá.Už mi nepříde naštvanej.Teď spíš smutnej.Jen přikývne.Uvědomím si,že mám na sobě pořád jen ručník.,,Fajn.Za pět minut"otočim se a odcházím.,,Jo a Taylor..."kouknu se na ní ještě.,,Hmm?"zavrčí.,,Řekla bych že sem tě ráda poznala,ale nemám ve zvyku lhát"ušklíbnu se a odejdu do svýho pokoje.Hned jak jsem zabouchla jsem vydechla a šla se převlíct.
***
Harry mě zrovna někam veze a já netušim kam.Pořád na mě zírá a já si jen povzdychnu.Venku už začíná být chladno a léto pomalu končí.Což mi připomělo,chtěla sem jít po prázdninách na vysokou,ale to už asi nepude.Střední zdravotnickou maturitu jsem kupodivu zvládla.Chtěla jsem jít na medicínu,ale pochybuju,že když jsem zdrhla z domova,že mi vejšku zaplatěj.V autě je ticho a to já nesnáším,tak zapnu rádio.Pousměju se když hrají Heart Attack od Demi Lovato.Začnu si zpívat a jsen si vědoma,že Harry na mě kouká zase jak na blázna.To jsem vážně takovej blázen,když je mi prostě fuk co si o mě lidi myslej?Asi jo.,,Jsme tady"zachraptí Harry a já otráveně vypnu rádio a vystoupím.Jsme uprostřed ničeho,všude kolem je jen les.,,Poď se mnou"řekne vážně Harry,když vidí můj nechápavý výraz.Chytne mě za ruku a já opět ucítín ten krásně elektrizující spojení našich doteků.Harry mě táhne podél cesty a jelikož je tma,začínám mít trochu strach.,,Nechystáš se mě tady nékde znásilnit viď?"zeptám se opatrně a on se jen zasměje.To má bejt jako ne,nebo jo?!Harry spomaluje a ukáže před sebe.Podívám se tím směrem a otevře se mi pusa úžasem.Stojíme na kopci a pod námi je výhled na Londýn.Je už tma,takže se to tu hemží světýlkama a já se usměju.,,Harry,to je nádhera.Dokonce lepší než z toho balkónu"vydechnu a on se zasměje.Vzhlédnu na oblohu s miliony hvězd a zatočím se kolem dola,zatímco mě Harry pobaveně sleduje.Chvíli jen tak zíráme na město a Harry mě najednou chytne za ruku.Stuhnu a otočím se,abych se mu podívala do očí,ale jakmile to udělám,on si mě k sobě přitáhne a já zkamením.Jeho oči si mě prohlíží jako obrázek a já se v nich pomalu,ale jistě ztrácím.Začne se přibližovat a zavírat je a v tu chvíli se vrátím na zem.,,Harry"špitnu tiše,ale on pokračuje.,,Harry"řeknu tentokrát rázně a odtahuju se,ale on mě pevně drží kolem pasu a odmítá mě pustit.To mě vytočí.Nesnáším když je mi někdo takhle blízko,když si to nepřeju.Silně po rukou udeřím do hrudě,ale s ním to nic nedělá.Jen zatne čelist ale hned nato jí povolí a ušklíbne se.On se mi vysmívá?!Zase se začne přibližovat a to mi rupnou nervy.Zhluboka se nadechnu a napnu volnou ruku.Pořád má na tváři ten jeho přiblblej úšklebek a to mi stačí.Napřáhnu se a než se stačí vzpamatovat mu vlepím facku.Ne nějak extra silnou,dala jsem i horší.O dost horší,ale i tak si myslím,že ho to bolí.Hlava se mu otočila do strany a zavřal oči.Uvolnil sevření a já neváhala a ostoupila o dva metry dál.Na keho tváři byl otisk mojí ruku a já se opravdu přemáhala,abych se nezačla smát.Harry se otočí a otevře oči.Teď jsou temné a přímo mě probodávají.Časla jsem nad tímhle jevem.Začal zhluboka dýchat a zaťal pěst.Musím přiznat,že teď vypadal mnohem hrozivějc než kdy jindy,ale pořád je to Harry.,,Co si to-"začne,ale já ho přeruším:,,Ne Harry!Co ty si to dovoluješ?!Před tejdnem sme se líbali a ty si mě pak ignoruješ.Potom se dozvim od Niall,žes mu nakecal,že sme spolu spali a když se tě na to chci zeptat najdu tě šukat ňákou kurvu a nakonec mě odvezeš na sem a doufáš,že bych ti dala i já co?!Ale něco ti řeknu Harry.Na tak nízkou úroveň se nikdy neponížim.Nebudu další z tvejch šlapek.A teď mi všechno laskavě vysvětli"dokončila jsem svůj proslov a čekala.Dala jsem si ruce vbok a připadal si jak moje matka.Harry měl otevřenou pusu,zřejmě překvapen mou reakcí.Upřímně taky jsem nečekala,že ho takhle seřvu,ale nechápu ho.Provinile sklopil pohled.Nakecal jsem Niallovi,že sme spolu spali,ani nevím proč.Štvalo mě,žes s nim šla na rande a prostě sem to chtěl překazit"řekl tiše a já se ironicky zasmála.,,Jasně nechceš abych byla s někym jinym a sám si zatim spíš s tou nádherou co?"zvýšim hlas.On se zamračil a přišel ke mě blíž a já automaticky couvla.,,Myslíš že sem to plánoval?!Myslíš,že mě baví tak šíleně žárlit?!Řikal sem si,že to nic neni a proto spal s Taylor.Abych si dokázal,že to líbání,ten podraz nic neznamenal,ale víš co?Splet sem se!"křičel a já jen stála a s otevřenou pusou na něj zírala.Přistoupil ještě blíž a já se nezmohla odstoupit.Harry začal rychleji dýchat a jeho pohled změkl.,,Nechtěl jsem si to přiznat,ale...zbožnuju jak si jiná.Jak se koukáš na Spongeboba a směješ se jak pětiletá.Jak tančíš v dešti a jak si nemotorná na podpatcích,jak si zpíváš a pořád se usmíváš"pousmál se a já zůstala stát jako opařená.Naklonil se ke mě a zašeptal mi do ucha:,,Zbožňuju tě Kate"
Ahojky.Chci se strááášně omluvit,že sem dlouho nenapsala novou část,ale čekala sem na víc votes.Sem sobec já vim :D Tak se nezlobte teď už se budu snažit přidávat pravidelně :3
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanfictionKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...