He yavrum he

8.7K 365 21
                                    

Düzenlendi

'Ay benim Gece senin'

Sabah Duru'nun başımda çalar saat gibi bağırmasıyla kalktım. "Allah Kitap aşkına bi sus lan " diyip başımı yorganın altına soktum. Hızla yorganı üstümden çekmeye çalışınca bi gandan o bi yandan ben yorganı çekiyorduk. "Kızım farkında mısın erkekkerle dolu ni okula gidiyoruz?" Bi an afallayıp yorgandaki ellerimi gevşettim. Sahi ya bir okul dolusu erkek. İki kız... Bişi sorcam hakkatten ne bok yiycektik? Duru hızla yorganı çekip zafer kazanmış komutan edasıyla "Hızlı ol ilk günden geç kalmayalım" dedi . Başımı sallayıp dolabıma ilerledim. Kapaklarını açıp içine baktım ve önüne bağdaş kurarak oturdum. Şimdiii ben ne giyecektim??! Duru bağırmaya pardon anırmaya başlayınca hızla kalkıp gri bir pantolon giydim . Gri bir sporcu atleti giyip üstüne oduncu gömleği giyerek önümü bağladım. Gri siyah olmuştum yinede üşüteceğimi bildiğimden kapıdaki portmantodaki siyah montumu giymeyi aklımın bir köşesine not ettim. Bu sefer komidindeki telefonumu ve kulaklığımı almayı unutmamıştım. Hızla merdivenlerden inip sandalyede oturan anneme arkadan sarıldım . Masadaki bir kaç şeyi ağzıma tıkıştırıp " Duru gel de bi bana hafif bir makyaj yap " dedim koca bir sırıtışla Zevkle gibi bişiler geveleyip üst kata çıkmaya başladı. Bende onh takip ederek koşar adım odama çıktım .

"Kızım iyiki hafif dedik yaa " drdim Duru'ya sitemle . Omuz silkim "Dokunayım deme sakın! Çok güzel oldu be bırak bi kerede hafif olmasın " hala sitem ederek odamdan çıktım " ya o boya küplerine döndüm lan dur piercingim kaldı " koşarak odama çıktım . Dudağımdakini takıp kaşımdakini kontrol ettim ve koşarak aşşağı ineyim derken yerle buluştum. Duru hazır bi şekilde kapıda kahkahalara boğulurken ben yüzümü buruşturdum . Siyah montumu giyip siyah botlarımı ayağıma geçirdim . Siyah gri batik çantamı da takarak anneme döndüm . Kafama biliyin geçirilmesiyle gözlerim karanlıkta kaldı "lan ışıkları kim kapattı " gibi saçma sapan birşey söyledim. Duru kafamdaki bere olduğunu anladığım şeyi düzeltince "heh" gibi bi ses çıktı ağzımdan . Yandaki ayndan gri olduğunu fark ettim ses çıkarmadan kapıyı açan Duru'nun ardından çıkarken annem " paran var mı meleğim" dedi . Kafamı sallayıp öptüm onu ." Var merak etme aşkım " kapıdan çıkıp Duru'nun çağırdığı taksiyi beklemeye başladık .

Bu sırada telefonumun arama butonuna ^karahan lisesi^ yazdım. Karşıma okulun intetnet sitesi ve bir de öğrencileri anlatan kıdım vardı . Okulun internet sitesine girip konumu aramaya başladım . Çok uzak sayılmazdı ama eski okulumuza kıyasla biraz uzaktı. Eski okulumuza gitmek için bir otobüs gerekirken bunun için 2 otobüs değiştirmemiz ve 10 15 dakika gibi bir süre yürümemiz gerekliydi. Birde okulun ünifotması vardı ! Ama erkekler için tasarlanmıştı doğal olarak . Bu sırada gelrn taksiye binerek konumu gösterdim kafasunı sallayıp gaza bastı. Kulakloklarımı takıp en sevdiğim şarkı olan adamlar ~ sarılırım birine ' yi açtım onunla gaza gelirken karnımdaki heyevanı bastırmaya çalışıyordum . Kendimi sakinleştirmeye çalışırken taksinin durmasıyla korkum tekrar gün yüzüne çıktı. Bu müdür ne halt etmeye çalışıyordu? Bu resmen kurda kuzu emanet etmekten farksızdı. Ücreti yarı yarıta ödeyip indik . Duru'ya bakıp kulaklığımın bitini çıkarttım onun da birini çıkarttım. "Gazamız mübarek olsun gacım " diyip yürümeye başladım . Korkuyor muydum ? Çok heyecanlı mıydım? Bayaa ama Bunun da altından kalkacaktım . Camlardan bize dönen gözler olduğunu bikiyordum. Müdürün odasını bulabilmek için tabelaları takip ettik. Nefes nefese üst kata çıktığımda " bu adam odasını bulamasınlar diye mi en üst katta lan nefes alamıyom "diyip merdivenin son basamağına oturdum. " Hep sigaradan heep" diyip hayıflanmaya devam etti . Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Saçlarımı boynumdan çrkip terlemiş boynumu ortaya çıkarttım. Bu arada nefeslerim biraz da olsa düzene girmişti. Müdürün odasınin kapısına geldiğimizde " bırak ya gidiyom ben okumuycam istemiyorum zengin koca bulurum ben " diyip arkamı dönüp gidecekken Duru montumun kapşonundan tutup odaya soktu beni. Ben kalakalırken müdür de bunu beklemiyor olacakki birden koltukta zıpladı ve şok olmuş bir ifadeyle bize bakmata başladı . Sonrasında gözünde sinir kırıntıları görmeye başlayınca içimden eyvah dedim ayvayı yedik .

ERKEK LİSESİ ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin