Kahramanım

33 1 0
                                    

     UZUN BİR SÜREDEN SONRA GELEN YENİ BÖLÜMLE İYİ OKUMALAR :)

Kendimi çok rezil bir şekilde hissediyordum. Koşarak yukarıya üzerimi giyinmeye çıktım. Üzerimi giyinmiş , acıkmış ve okula geç kalıyor olmama rağmen aşağıya inmek istemiyordum. Yeni tanıştığım yakışıklı çocuğa rezil olmuştum. Okula gitmek için merdivenlerden hiç istemeyerek indim , hemen kapıya koştum tam çıkacakken annem seslendi :

- Doğa ! nereye gidiyorsun bakayım , çabuk buraya gel , dedi.

yavaşça kafamı çevirdim.

- Bak kızım seni kiminle tanıştıracağım bu Gece yan komşumuz. Gecebuda Doğa diye tanıştırdı.

Yeni yan komşumuz ailesi daha gelememişler buraya geldiğini gördüm ve komşuluk görevimizi yapayım , dedi.

- Anne okula geç kalıyorum deyip çıkıverdim.

Okula vardığımda Yağmur, Giray , Murat , Selin , Cüneyt , Betül  beni bekliyorlardı.

Betül :

- Hadi Doğa bugün derslere girmiyoruz bir yerlerde takılalım , dedi.

Benimde devamsızlık yapmaya ihtiyacım vardı hemde derse geç kalmıştım o yüzden kabul ettim ve hep birlikte yemek yemeye gittik. Siparişlerimizi vermiştik ki içeriye giren genç grup kahkahalarla yan masamıza oturdular. Garip bakışları , yüksek sesle konuşmaları gerçekten çok iticiydi.

Siparişlerimiz gelmişti ve hepimiz aç olarak hamburgerlerimize gömüldük. Tam biraz daha ketçap sıkayım derken üzerime dökmüştüm . Kalkıp üzerimi silmek için lavaboya gittim. Gerçekten çok sakardım ama birileri karşşıma geçmiş bana bakarken yemek yiyemiyordum. Lavabodan çıktığımda kapının önünde yan masamızda oturanlardan biri elini duvara yaslamış sırıtarak bana bakıyordu.

- Naber bebek , dedi.

- Ne saçmalıyorsun be salak ! diyerek itikledim.

- Ne kızıyorsun ya şurada muhabbet kurmaya çalışıyoruz dedi ve ben arkama bile bakmadan ilerleyip yerime geçtim.

Ben gelene kadar herkes önündekileri bitirmişti zaten bende daha fazla bu yanımızdaki sırıtan salakları görmemek için hadi kalkalım dedim ve çıkttık. Biraz sahil turu yaptık. Ben Selin'e bugünkü rezilliğimi ve yakışıklı çocuğu ona anlatmaya başladım.

Hava o kadar güzeldi ki vaktimizde olduğuna göre bisiklet sürelim dedik ve kiralayıp hemen aramızda yarışmaya başladık. Uzun bir bisiklet turunun ardından hava kararmıştı ve çok yorulmuştuk. Bisikleri geri götürüyorduk ki Gece'yi görmüş gibi oldum. Kafamı çevirmemle dengemi kaybedip yere düştüm. Canım acımıştı herkes başıma toplandı ve

- Bir şey oldu mu ? diye sordular.

- Bende hayır bir şeyim yok dizimi yaralamışım sadece dedim ama hala gözüm Gece'nin olduğu taraftaydı ki orada da yoktu Selin'e Gece'yi gördüm orada olduğuna emindim görmüştüm bana bakıyordu dedim.

-  Çok yoruldun hadi eve gidelim dedi

Bende kendimi toparlayarak kalktım ayağa ama bacağım çok acıyordu zorla yürüyordum. Herkes bisikletleri bırakıp ayrıldık. Zar zor kısa yol olarak ara sokakdan geçiyordum ve içmiş kahkahalar atan bir grup gördüm. Bu yolu tercih ettiğim için kendime söverken hızlı adımlar atmaya başladım yaralı bacağımla ama bu laf yememe engel olmadı.

- Hey fıstık nereye gidiyorsun hadi gelde birlikte takılalım , dedi bir tanesi.

Cevap vermeden yürümeye devam etmiştim ki önümü bir diğeri kesti. Bu çocuk bugünkü lavabodan çıktığımda bana bakıp mal mal sırıtan çocuk.. diğerleri de onun sırıtık yandaşları !

- Çekil önümden dedim kaçmaya çalıştım ama olmadı aksine hepsi başıma geliyordu.

- Ne istiyorsunuz gerizekalılar diye bağırdım.

- Seni  , dedi biri ve kolumu tutmuş çekiştiriyordu bacağımında acısıyla kendimi yerde buldum. Hepsi leş gibi kokuyordu bana yakınlaşmaya çalıştığı anda göz yaşlarımı ve çığlıklarımı tutamıyordum. Bayılmak üzereydim ve o sırada üzerime doğru gelen çocuk yumruğun etkisiyle olsa gerek savruldu gözleri araladığımda onu gördüm. O gelmişti , Gece gelmişti..

Beni kurtarmaya gelmişti..

 

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Tesadüf HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin