Kapitel 2
Jeg skulle lige til at lægge mobilen fra mig, da han sendte en sms:
"Change of plans! Jeg henter dig, og så kører vi sammen til Breadstix!"
"Super!" svarede jeg, og besluttede mig så for at prøve kjolen.
Den sad perfekt! Det var en lang galla-agtig kjole, som gik til anklerne, og de var næsten præcis samme farve som sandalerne. Jeg glædede mig SÅ meget til i aften.
Kl. var 18:30, og jeg var lige blevet færdig, da dørtelefonen ringede. Jeg gik over, holdt knappen inde og sagde:
"Hallo?"
"Din bil er her," lød en stemme, som tydeligvis var Justins, men han prøvede bare at lyde mere maskulin.
Jeg gik ned, og da jeg kom ud så jeg Justin stå ved en limousine, hvor døren var åben. På førersædet sad der en eller anden chauffør med jakkesæt, men jeg kastede hurtigt blikket tilbage på Justin, der havde dem flotteste smoking på.
"Du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set!" sagde Justin med et kæmpe smil på læben.
"Og du er den lækreste mand jeg nogensinde har kendt!" sagde jeg grinende.
Han hjalp mig ind i den fine limousine, og bød mig på champagne og asti. Vi tog begge en slurk, og så sagde jeg:
"Hvorfor?"
"Hvorfor hvad?" spurgte han.
"Hvorfor skulle det være så fint i aften?"
"Fordi jeg har den sødeste kvinde i hele verden, og hun skal forkæles!"
Jeg blev så smigret og rørt, og jeg følte, at det her var det perfekte øjeblik til det perfekte kys, og så kyssede han mig.
Da det perfekte kys var færdigt smilte vi til hinanden, og han sagde:
"Kan du huske den dag vi mødtes? Vi skævede til hinanden på caféen. Du sad og gemte dit ansigt bag din laptop, og jeg rejste mig op og gik over og introducerede mig. Det var kærlighed ved første blik! Ihvertfald for mit vedkommende! I dag er det præcis 6 måneder siden!"
Jeg smilte til ham, og han fortsatte:
"Og det har været de bedste 6 måneder i hele mit liv!"
_____________________________
Tak for at læse min bog! Hold dig endelig opdateret, for der vil komme drama!