Prolog

173 14 17
                                    

Vždy když si potřebovala srovnat všechny své dosavadní myšlenky a pocity, rozhodla se pro dlouhou procházku v ulicích Los Angeles, kterou ukončila dlouhým posedáváním na jednom ze starých mol na pláži.
Milovala, když si mohla sednout u šplouchajícího moře a hledět na nekonečný horizont modré barvy. Tak dokonale se uklidnila a tak skvěle se odreagovala. Její život nebyl nikdy žádná sláva, spíš jenom stres, výčitky a nenávist. Jenže poté co se přestěhovala do Los Angeles, úplně sama, bez nikoho. Její život se změnil. Už tolik nehleděla na minulost ani na staré rány. Nehleděla ani na staré já. Nepřipomínala si ten hrůzostrašný den, který ji změnil. Dokonce ani nepřemýšlela tolik nad tím co mohla všechno změnit. Naučila se, a to sakra moc dobře, všechno nechat schované v krabicích a neotevírat je, nikdy. Naučila se, že všechno má svůj důvod proč to má být ukryto. A ona pochopila ten svůj. Pokud chtěla být šťastná, spokojená a především úspěšná. Musela všechny střípky minulosti nechat v té krabici, která byla schovaná pod postelí a nechat ať na ni dosedá prach času.
Takže po tolika letech, kdy si mohla říct konečně, jo jsem šťastná, seděla opět na jednom z těch mol a sledovala, jak rackové létají sem a tam, sem tam něco po sobě pokřiknou a především sledovala jak se na moři objevují vlny. Seděla tu, aby si připomněla kdo vůbec je a čím se chce stát. Chtěla být úspěšná novinářka, která poví všem čtenářům pravdu. Chtěla být úspěšná, chtěla vést lidi a především, chtěla psát pravdu. Což se jí dařilo.
Poslední článek, který byl zaměřený na starostu města, jenž státní peníze utrácel ve své potěšení se dostal na žebříček během čtyřiceti osmi hodin. A měla úspěch, sakra velký. Tedy, věděla to jenom ona, šéf a především její nejlepší přítel. Snažila se držet svou identitu v tajnosti před celým světem. Chtěla si soukromí přenechat. A především, bála se, že by jí někdo chtěl něco udělat. Potřebovala se chránit. Potřebovala se udržet na živu. A především potřebovala splynout a to jí Los Angeles nabízelo. 

Ztracená novinářka/ FF BVBKde žijí příběhy. Začni objevovat