Cover

47 5 8
                                    

Je wilt een cover maar weet niet hoe. Dan ben je op de goede adres! Ik ga mijn best doen om een mooie cover voor je te maken.

Dit zijn een paar dingen die ik wil weten over je boek. Zodat een cover maken wat makkelijker gaat. Zet de andwoord in de reactie, het liefst alles in 1 reactie en niet in allemaal aparte. Je mag me ook een privé bericht sturen.

- De titel
- Een beschrijving waar je boek over gaat.
- De schrijver zijn/haar naam. (Dit is de naam die op de boek cover komt) Mag ook de wattpad naam zijn.
- Extra?  Bv een acteur/actrice, band, zanger/zangeres of iets anders in je cover, zoals een bloem, maan, zon, sterren, cleur, zwart/wit of een item. ( bij extra probeer ik dat er in te hebben maar kan ook zijn dat je paar covers krijgt zonder de aangevraagde extra)

Ook heb ik een paar dingen die je moet weten als je een cover bij me wilt.

~ Het kan zijn dat het wat later komt aangezien ik ook een privéleven heb.
~ Je krijgt sowieso 2 covers, als ik veel inspiratie heb kan het zijn dat ik meer covers heb gemaakt.
~ Ook zet ik mijn logo "15" ergens in de cover. Natuurlijk niet gigantisch maar klein, zo dat het niet gelijk op valt maar toch door mij is gemaakt.
~ Ik zet de covers hier in dit boek waar je dan een screenshot van kan maken.

Covers {Open}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu