Am deschis ochii cu greu cand am auzit alarma aia idioata sunand fara oprire, trezindu-ma din visul pe care nici macar nu mi-l mai amintesc. Am luat telefonul de pe noptiera, aproape scapandul pe jos si am oprit alarma. Mi-am scufundat inapoi capul in pernele noi incercand sa adorm insa nici o sansa deoarece in usa incepu sa se auda niste batai.
- Eric dragule, trezeste-te sau iar o sa intarzi la scoala, striga bunica de pe partea cealalta a usii.
- Gata, gata sunt treaz , strig si eu cand iar incepe sa bata la usa
Femeia asta ma omoara cu zile, chiar daca are o varsta si ai crede ca cineva de varsta ei doar sta si se uita la telenovele si croseteaza, sa stiti ca va inselati. Sa nu se inteleaga gresit, o iubesc aproape la fel de mult ca pe mama si nu am cuvinte sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine, dar uneori mi-ar placea sa doarma si ea mai mult dimineata, cam pana pe la 12... Insa nici o sansa e mai precisa ca un orologiu.
Am coborat din pat indreptamdu-ma cu greu spre baia din camera mea. Am intrat in dus si am dat drumul apei care acum mi se scurgea pe piept.
Am iesit in cateva minute din dus dupa care m-am acoperit cu un prosop, iar cu altul mi-am sters parul. M-am spalat pe dinti si apoi am iesit din baie indreptandu-ma spre sifonier, de unde am scos o pereche de blugi si un tricou alb cu imprimeu.
Dupa ce am terminat de imbracat, am coborat la bucatarie, unde bunica-mea imi pregatea micul dejun.
- Ce e asta ? intreb eu cu o oarecare dezgustare.
- E omleta, tie a ce iti pare a fi ?
- Aaaa.....nu stiu, de cand omleta are si coaja de ou in ea ?
- Cred ca mi-a scapat din greseala. Mananca acolo si taci, ca eu pe vremea mea manca orice, numai mancare sa fie.
"O nuu, iar a inceput cu celebra expresie -Pe vremea mea....- Daca mai aud asta o singura data cred ca am sa ma sinucid."
Inchid ochii pentru a-mi imagina o delicatesa si incep sa mananc, saturandu-ma doar din doua inghitituri. Ma ridic de la masa si ma indrept spre iesire, nu inainte de a-mi lua ramas bun de la bunica.
- Ce zi frumoasa, ce se poate intampla rau ???
________________________________________________________________________________
Aceasta este prima mea poveste pe wattpad, scrisa cu ajutorul prietenei mele EllaAdda.
Astept sa-mi raportati daca am greseli de tastare, dar si sfaturi pentru urmatoarele capitole.
P.S. sper sa va placa povestea :>
CITEȘTI
Penumbra (PAUZA)
HorrorEric, un baiat de 17 ani duce o viata normala in orasul Rainbrock. Insa, dupa disparitia unuia dintre membrii familiei si gaserirea unui secret, viata acestuie se va schimba intr-un mod dramatic. Groaza, Suspans si Moarte, totul ascuns in...PENUMBRA