47. rész

959 86 3
                                    

- Szerelmem, hova megyünk? -kérdeztem meg azt ami már bökte a csőröm indulás óta.
- Meglepetés, Édesem. - mondta s jobb kezét a bal combomra simította. Egy bő talán tíz perc múlva egy meseszép hotel előtti parkolóban megálltunk. Lou kiszállt majd kinyitotta nekem az ajtót.
Bementünk az épületbe, jegyesem a recepciónál magyarázott az ott álló nőnek, majd egy kulccsal jött oda hozzám. Ujjainkat összekulcsolva léptünk be a liftbe, hol végig szerelmesen csókolóztunk, viszont ahogy a szobánkba értünk, csókunk átváltott szenvedélyesbe. Vadul faltuk egymás ajkait. A hálószoba részhez érve teljesen elakadt a szavam. A szoba gyertyákkal volt díszítve, s az egész ágy rózsaszirmokkal borítva. Egy-két könnycsepp utat tört magának, melyeket Louis azonnal lecsókolt az arcomról.
-Harry, megtisztelnél az első jegyesi szeretkezésünkkel? -kérdezte szerelmesen mosolyogva. Válasz helyett csak körülöleltem a nyakát és megcsókoltam.

***********
Louis szemszög

- Lou, azt hiszem ideje lenne elmondani anyának és Gemmanak a dolgokat. -mondta miközbe apró mintákat rajzolt ujjával, meztelen mellkasomra.
- Még nem is emlitetted nekik?-csodálkoztam.
-Már egy jó ideje nem is beszéltem velük...
- Hogy? Én azt hittem jó viszonyban vagytok.
- Ez így is van, csak... eddig féltem elmondani nekik. - nagyot sóhajtott.
- Biztos nem lesz semmi rossz, és én végig melletted leszek, renben?
- Ühüm - s ezzel még jobban a mellkasomhoz bújt - Szeretlek Lou.
- Én is téged Hazzus. És a picurkánkat is.

Csak Te meg Én... És ő (Larry Stylinson) ♤befejezett♤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang