7. Drugs

344 29 2
                                    

Mijn gezicht wordt hard tegen de grond geduwd, de man die me vastheeft probeert mijn hoofd bijna door de vloer heen te drukken lijkt net. "Niet verwacht dat er vrijwillig mensen zouden komen"  lacht de man maar ik  kan hem niet zien.

"Wat is er aan de hand meester Rei" zegt opeens een vrouwelijke stem die de kamer binnenkomt en die kan ik wel zien. Ze heeft hoge hakken aan, een leren broek en een stoer leren jasje met een wit topje eronder.

De vrouw stopt dan met lopen en kijkt ons allemaal aan maar blijft bij eentje hangen voordat ze verdergaat. "Yeonna, we hebben hier die jongens die de politie hebben ingeschakeld" zegt een andere man in de kamer en ze zucht "Eindelijk, nu hebben we meer mensen om op te testen"

"Het is ook Alice, dat zusje van ons tweede slachtoffer" Zegt de man die als eerst sprak en mijn ogen worden groot, is dit dezelfde groep die Bryan heeft vermoord?! "Wie zijn jullie!" hoor ik opeens achter me, Taehyung.

"Wij? Ik ga je geen namen geven" lacht Yeonna "We kunnen je wel vertellen wat we doen, gewoon als informatie zodat jullie weten wat jullie te wachten staat" "Waar is Hoseok?" vraagt Mae boos "Dat gaan we ook niet zeggen" zegt een man.

Opeens hoor ik een kreet en alsof er wordt gevochten "Rennen rennen!" dan laat iemand me los en schiet ik omhoog "Mae, Alice, ga op zoek naar Hoseok! Snel!" Yoongi knikt naar me terwijl ik de andere jongens zie vechten met de mannen in de kamer die ons vasthielden.

Mae en ik rennen door de gangen, de trap op en checken elke kamer. Telkens is hij leeg en van binnen verlies ik steeds meer de hoop of hij er nou wel of niet is. "Hoseok!" hoor ik Mae telkens roepen en ik begin dan ook zijn naam roepen.

Opeens doe ik de deur open en zie een jongen op een bank liggen, Hij heeft een paar rode plukken in zijn zwarte haar en kijkt om "ALICE!"

"IK HEB HOSEOK GEVONDEN!" roep ik opgelucht en zie dan iemand in mijn ooghoek op mijn af komen. Een snijdende pijn tussen mijn nek en schouder, het lijkt net alsof er een dikke naald door mijn nek heen gaat. "ALICE!" hoor ik weer en ik val op de grond. 

Ik probeer naar Hoseok te gaan maar de kracht in mijn benen en armen verdwijnt steeds meer "Alice rustig aan!" het is Hoseok die het zegt en dan hoor ik voetstappen achter me.

"ALICE" het is de stem van Taehyung. Mijn zicht word ook minder en er ontstaan zwarte en witte plekken, alsof ik elk moment flauw ga vallen. "T-tae.." mompel ik en hij neemt me in zijn armen. 

"Alice blijf erbij oke, het komt goed" zegt hij en ik kijk naar hem. Wat gebeurt er met me? Ik probeer mijn arm op te tillen en mijn trillende hand raakt bijna zijn gezicht voordat ik alle kracht verlies.

Het enige wat ik nog zie, voordat alles zwart wordt, is de glinstering van Taehyung's ketting, de halve maan.

En ik was zijn zonnetje...

En ik was zijn zonnetje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu