Başını tamam dermiscesine salladın. Suga hiç vakıt kaybetmeden tişörtünü çıkarır. Boynuna eğilir, hızlıca boynunu öper ve boynuna kendince izler bırakır. Suga senin pantolonunu çıkarır, çıkardıktan sonra sen suganın üzerine çıkarsın suganın tişörtünü üzerinden çıkarsın, dudağını öpersin sen öperken suga dayanamaz seni altına alır, dudağına yapışır. Sen karşılık vermez, suga dudağını ısırır, sen de ona karşılık verirsin..... Suga dudağını yavaşça bırakır. Boynundan öpmeye başlar, vücudundan aşağıya doğru öperek iner. Göğüslerine gelince sütyenini hızlıca çıkarır, göğüslerini hızlıca yalar...
Sen:'Aaahh- Suuugaa' diye inlersin senin inlemene suga daha hızlı yalar. Senin inlemen artıkça suga daha da hızlanır. Senin inlemen suganın hoşuna gitmişti. Suga göğüslerinden aşağıya doğru öpmeye devam ederken, kızlığına gelmişti bile... Suga senin kilodundan kurtulur. Kızlığını yalamaya başlar. Suga kızlığına her dil sürüşünde inliyordu. Sen inledikçe suga daha hızlı dil darbesiyle karşılık veriyordu sana kızlığa küçük öpücük kondurur....
SG:'Sıra sende' der senin suratın kızarır.
SG:'Utanınca daha sexy oluyorsun' der dedikten sonra sen başına tamam şeklinde sallarsın.... Suganın üzerine çıkarsın. Dudağından öpersin, boynuna doğru ilersin boynundan aşağıya öperek inersin suganın vücudunu yalayarak inersin.... Erkekliğine gelince boxerını çıkarırsın. Suga'nın dikleşen erkekliğini görünce korkasın, suga korktuğunu anlayıca;
Suga:'Şimdiden alış artık bundan sonra bunu hep görüceksin' Senin yüzün domates olmuştu bile suga sana küçücük bir gülümser senin yüzünün biraz da olsa eskiye dönmüştü. Sen de rahatladıktan sonra suga'nın erkekliğini küçük bir öpücük kondurursun, sonra sakso çekmeye baslarsın...suganın erkekliğini baştan aşağıya yalarsın. Ve suga seni altına alır, erkekliğini kızlığına deydirmeye başlar. Sen minik minik inlemeler bırakırsın. Suga her deydirdiğinde inlemen daha da artık, suga dayanamayıp içine girer. O anın verdiği açıyla odayı inlemen doldurmuştu.
Sen:'su-gggaa yaaa-vaşsş ooll' suga senin acının yanmasın diye yavaşça gelgitler yapar. Zevke dönmüştü suga 277663-88233662 kez vurduktan sonra ikinizde boşalırsınız. Suga üzerinden kalkar yanına yatar.
Suga:'Artık benimsin seni seviyorum'
Sen:'Ben de seni seviyorum'
Suga kalkar seni kucağına alır, banyonun yolunu tutar... Beraber duş almaya başlarsınız. Duş alırken....Suga:'Biraz oyun oynayalım mı?'
Sen:'Daha az önce yaptık'
Suga:'Olsun bir kez daha yapsak birşey olmaz'
Sen'Ama sonra paytak paytak yürümek istemiyorum'
Suga:'Olsun paytak paytak yürüyünce daha sexy oluyorsun'
Senin yanakların kızarır. Suga ellerini senin yanaklarına koyar...Suga:'Utanmana gerek yok artık benimsin'
Sen:😳😳
Sen utanırken suga çoktan işini halletmişti bile.... Banyonuzu yaparsınız. Banyodan çıkarsınız, üzerinizi giyinirsiniz. Kanlı olan çarşafları değiştirdikten sonra yatağa yatıp birbirinize sıkıca sarılıp uyursunuz...THE END...😙😙
Umarım beğenirsiniz....Seviliyorsunuz😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hayal Et +18 #Wattys2018
FanficAşırı smut içerir. - Rahatsız olan varsa okumasın Hayal kurgu:25.11.2018 #17 :27.11.2018 #6 :14.11.2018 #4 :17.01.2019#3 :05.08.2022#1