Louis Pov.Ik kom bij mijn huis aan en heb nogsteeds Harry in mijn armen. Hij ligt gelukkig nogsteeds te slapen.
Ik bel aan bij mijn eigen huis.
Als mijn moeder open doet kijkt ze me raar aan.'Louis, wat doe je met Harry in je armen?' Vraagt ze mij.
'Ik weet dat het er raar uitziet, maar laat ons, alsjeblieft, naarbinnen.'
Ze laat ons naarbinnen en doet de voordeur dicht.
Ik loop de woonkamer binnen en leg Harry voorzichtig op de bank.
Mijn moeder stelt me allemaal vragen over wat er nou precies is gebeurt. Ik beantwoord ze niet, omdat ik te druk bezig ben met Harry. Ik loop snel naar boven en pak een kussen en een deken.Als ik terug beneden kom, leg ik snel het kussen onder zijn hoofd en een deken over hem heen. Hij moet het niet koud krijgen..
Ik loop naar de keuken en haal een nat doekje op en wat zalfjes en spulletjes waarmee ik Harry goed kan verzorgen.
Mijn moeder zit op de stoel. Ze kijkt toe wat ik allemaal doe.
Ik ga voorzichtig naast Harry zitten.
Hij ligt nog vredig te slapen.
Ik pak het natte doekje en maak voorzichtig alle wonden schoon op zijn gezicht.Als ik daarmee klaar ben, doe ik ook nog een zalfje op de wonden.
'Bekijk de rest van zijn lichaam ook, schat.' Zegt mijn moeder na een lange stilte. Ik knik.
Ik doe voorzichtig zijn trui omhoog.
Ik slik als ik zijn blauwe plekken zie op zijn borst. Gelukkig zijn er geen open wonden, maar blauwe plekken is ook geen pretje. Ik wrijf er zachtjes overheen, zodat hij niet wakker word.Het is fijn om hem aan te raken.
Ik wil dat elke dag kunnen. Lekker met hem knuffelen en tegen hem aan liggen. Dat wil ik...Ik trek zijn trui weer naar beneden.
Zijn benen bekijk ik niet..
Ookal wil ik het wel heel graag, is het niet gepast. Mijn moeder zit erbij en waarschijnlijk wil Harry het zelf niet.Ik blijf naar zijn gezicht kijken.
Zo mooi..
Ik leg voorzichtig mijn hand op zijn wang en aai er zachtjes overheen.'Kan je me nu vertellen wat er is gebeurt?' Vraagt mijn moeder.
Ik haal diep adem, maar antwoord dan toch:
'Zijn vader mishandeld hem..'
Zeg ik zachtjes.
Misschien mocht ik het niet vertellen, maar ze is mijn moeder. Ik heb amper geheimen voor haar. Zij ook voor mij.
We zijn heel close nu mijn vader weg is.'We moeten er wat aan doen..' zegt mijn moeder. Ik kijk haar aan met zo'n gezicht: 'Je meent het..?'
'Dat wist ik ook nog niet..' zeg ik bot terug. Ik kijk weer naar Harry en blijf over zijn wang aaien.
Ik hoor haar zuchten.
'Hij betekent veel voor je, he?'
Vraagt mijn moeder na een tijdje.'U wilt niet weten..' antwoord ik, nogsteeds kijkend naar Harry.
Na een tijdje begint mijn moeder weer te praten.
'Misschien is het handiger als je hem naar je bed brengt. Zo krijgt hij waarschijnlijk last van zijn rug als hij zo op de bank blijft liggen.'Ik knik en zucht. Ik wil hem laten liggen, want hij ligt zo vredig en stil.
Hij heeft eindelijk een beetje rust..
Toch pak ik Harry voorzichtig op in de bruidshouding.Hij houd zijn ogen gesloten, gelukkig.
Ik hoor hem mijn naam kreunen:
'Louis..' Wanneer hij dat zegt legt hij zijn hoofd dieper in mijn nekholte.
Zou hij wakker zijn?
Als ik naar hem kijk heeft hij nogsteeds zijn ogen gesloten en voel ik hem ademen in mijn nek.
Hij slaapt nog..Als ik boven aan kom, loop ik meteen naar mijn kamer. Ik loop naar mijn bed en leg hem voorzichtig onder de dekens. Ik leg het deken strak om hem heen, zodat hij het niet koud krijgt.
Ik ga op het bedrand zitten en kijk hem zo 5 minuten aan.
Je kan hier zo een prachtige foto van kunnen maken, ookal heeft hij wonden. Hij ziet er zo sexy uit.Opeens bedenk ik me iets..
Hij heeft waarschijnlijk ook nog geen eten gehad. Ik geef hem snel een klein kusje op zijn voorhoofd.Ik loop snel naar beneden en begin soep te maken.
-----------------------------------------------------------
Harry Pov.Ik word wakker en merk dat ik in Louis kamer ben. Maar waar is Louis?
Ik ga rechtop zitten, maar krijg knallende koppijn. Alles doet pijn..
Ik kan me nog herinneren dat pap me sloeg en dat Louis kwam, maar daarna niks meer..'Louis.' Probeer ik te roepen, maar het lukt niet hard genoeg. Mijn keel is te hard dichtgeknepen.
'Lou!' Probeer ik nog een keer.Ineens gaat de deur open.
Louis staat in de deuropening.
Hij kijkt bezorgd en geschrokken.
Hij heeft een kom in zijn hand. Waarschijnlijk zit daar soep in.
Hij loopt mijn richting op en legt de kom soep op het nachtkastje.
Hij komt tegenover me zitten.'Hey, Hazz..' fluisterd hij. Hij legt zijn hand op mijn wang en wrijft erover.
'A-Alles doet p-pijn.' Stotter ik.
Louis komt dichter naar mij toe gekropen en slaat zijn armen om me heen.
'Ik weet het, Boo..' fluisterd hij in mijn oor. Ik kijk hem vragend aan.
'Boo?' Vraag ik.
'Boo Bear.' Glimlacht hij.
Ik schud lachend mijn hoofd.'Misschien moet je je kleren uit doen, zodat de wonden kunnen luchten.' Zegt Louis na een tijdje.
'Of je wilt gewoon mij in mijn onderbroek zien.' Lach ik.
Ik zie Louis blozen.
'Misschien..' antwoord hij.
Ik knijp in zijn wang.
'Ahhw.. Lou..' zeg ik.
'Hou op, Hazz.' Lacht Louis.
We beginnen samen te lachen.'Omdat jij het zo graag wil.' Zeg ik.
Ik stap uit bed en doe mijn kleding uit, behalve mijn boxer.
Ik merk dat Louis naar me kijkt.
Ik doe expres extra, overdreven sexy waardoor hij zijn ogen sluit en zijn hoofd lachend schud.'Kleed jij je niet om?' Vraag ik.
Hij trekt zijn schouders op.
'Jah, hallo!? Zo gaan we het spel niet spelen, Tomlinson!' Zeg ik.
Hij lacht.
'Sorry, Sty- Boo Bear!' Verbeterd hij.
Ik glimlach naar hem.
Hij weet dat ik het haat als mensen mij Styles noemen.Hij staat op en doet zijn kleding ook uit. Ik lig alvast in bed en bekijk hem.
Hij is zo damn sexy..Ik zie hem al grijnzen naar mij.
'Waag het niet om het ook te doen.'
Waarschuw ik hem. Hij draait zich om zodat hij zijn rug naar mij toe gedraait heeft. Hij schud met zijn kont.
'NEE!' Schreeuw ik lachend.
Ik ren naar hem toe en pak hem bij zijn middel vast. Ik sleur hem naar bed en duw hem op zijn bed.Ik lig nu boven hem te hangen.
Hij kijkt geschrokken, maar ook lachend mij aan.
'Dat had je niet verwacht, heh?'
Vraag ik hem. Hij schud zijn hoofd.Door deze momenten met Louis ben ik volledig mijn pijn vergeten..
Hij is mijn medicijn.Ik hang nogsteeds boven hem.
'Zullen we slapen?' Vraag ik hem.
Hij knikt.Ik geef hem een zacht kusje op zijn wang en kom naast hem liggen.
Ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij bloost. Ik ga er geen aandacht aan geven.'Trusten, Lou.'
'Trusten, Boo.'Extra lang hoofdstuk dit keer.
Vond het zo ontzettend leuk om dit hoofdstuk te maken.
CUTENESS OVERLOAD.
Leuk? Laat weten!
X A
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfic{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...