A barátszerzés

1.6K 31 3
                                    

Épp a szobám tükrében nézegedtem magam, hogy el készüljek az első sulis napomra vagyis az első Beacon Hillsi sulis napomra. Fel kentem a tust, a szempillaspirált és be löttem a hajamat. A ruhámat válogattam és ki választottam egy kék tapadós főlsöt, egy fekete tapadós nadrággal.

Anya szolt hogy - induljunk el mert el fogsz késni az első sulis napodrol! Én ugye nem akartam... A kocsiba még gyors meg néztem a sminkemet a nap ellenzőben, mi előtt ki száltam. Anya ide adta a táskámat hátulról és az arcomra adott egy puszit.

Hátra néztem mi közben sétáltam tovább. De nem vettem észre hogy ott van a lépcső és el estem. Nagyon cikinek tartottem mert a könyvek is ki estek a táskámból. A nagy barna hajambol az egyik tincset ami a szemembe logót a fülem mögé tettem, és szedtem össze a könyveket ami szana szét voltak dobálva. - had segítsék! Mondta egy helyes srác.

-ha jól tudom te vagy Shara. - igen én volnék. Mosolyodtam el. - amúgy lett valami bajod ebben a nagy esésben? Kérdezte tőllem aggódva. - nem nagy cucc csak a térdemet be vertem. - és a te nevedet még nem tudtam meg... - ja igen, Scott. - nagyon örvendek Scott! Vigyorogtunk egymásra. nagyon néztem a sötét barna szemét ,és a sötét barna haját. - na köszi hogy segitettél, de nekem mennen kell ki találnom hogy mi merre van. Mosolyodtam el.
-ömm... Várj körbe vezetlek! Orditott utánam. De bár csak egy méternyire voltam tőle. -oké! Várlak.

Meg mutatott nekem mindent. Az ebédlőt, a könyvtárt, kémia termet, szertárt, udvart, és minden egyes termet. -Oké köszi! Majd ha nem tudok valamit akkor majd fel kereslek, vagy egy tanárt. Nevettem kínosan. -Jól van, de most megyek órára. Remélem az én osztályomban leszel! Orditott megint vissza.

Fel kerestem a tanáromat mert már tegnap voltam bent a és tutdom az osztály főnökömet. Finstock edző volt vagyis én csak azt a nevét tudom még. mondta hogy szolitsan vagy edzőbá-nak, vagy mesternk. El mentünk a teremhez ami mostantol az én termem is egyben, vagyis hogy jó idejig itt rabiskodok. Bement edzőbá én pedig kövedtem. Örömmel láttam hogy Scott itt van ahol én vagyok. Legalább lesz egy barátom... Kérte edzsőbá hogy menjk egy üres helyre.

- kérlek figyeljetek az új lányra.. én nem tudtam hogy be kell mutatkozni meg ilyenek ugyhogy nagyon izgultam
A szivem nagyon gyorsan el kezdett dobogni. Fel álltam és mondtam a magamét.

- sziasztok én Shara Switth vagyok és négy napja költöztünk ide anyukámmal Norvégiábol, mert anya és apa el váltak... a régi sulimban volt pár barátom, olyan 3,4 de ők igaz barátok voltak ugyhogy remélem lesznek majd itt is... -jo most mesél egy bal esetről vagy valqmi kisseb valamiről ami minket érdekel. - hát! Négy évesen el ütött a motor annyira hogy komába estem és a kórházban voltam több mint egy hónapig... Enyit ál szándékomban el mondani... Kacagtam halkan. Mindenkinek tátva maradt a szája..
- rendben! Akkor kezdjük a tanulást!... Vége lett az orának... Sőt annyira el telt az idő hogy már az egész sulinak is...

-Shara! Szolt nekem Scott. - ömm... igen? - figyu mivel mész haza? Kérdezte a sisakkal a kezében. -Hát gyalog megyek... - el vigyelek? - hát nem nagIn szeretném mert ugye nem nagyon szeretem a motorokat. Remélm meg értesz. - meg persze de akkor haza kisérlek. Nem olyan jó egyedül lenni... - rendben. akkor menjünk.
Egy jo idejig nem azolaltunk meg csend boritott minket. De a csendet én törtem meg. -Amugy enm vagy éhes? - de , de ki birom hogy el kisérlek és aztán othon meg vacsizok... - gyere be hozzán együnk valamit nállunk! Pont akkor rezgett egyet Scott teloja. Nem tudom ki volt de nagyon sürgősen el kellet mennie. - bocsi de majd máskor be potoljuk most mennem kell.
- rendben menny csak. - szia! - szia!

Bent már anya várt a vacsorával... El meséltem a mai napomat. Vacsora után fel mentem a szovámba és még egy kicsit nyomtqm a telefont és aztán le feküdtem aludni...

Remélem tetszett!

Jó éjszakát!

By : domi
: )

•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•Where stories live. Discover now