22.Kétség (+18)

567 20 6
                                    

-Hát ez gyors volt.-jegyezte meg Shawn.

-Ez az. Nagyon. Miért kell mindent ennyire felfújni ? Miért nem lehet legalább csak egy nyugodt napunk ?-sóhajtottam. Letettem a pizzát, mivel teljesen elment az étvágyam, és a kedvem mindentől.
Morcosan dőltem hátra a kanapén. Shawn is letette a kaját, majd kajánul elvigyorodott, és felém mászott. Apró puszikkal hintette be a nyakam, amin csak kuncogtam, majd miután elkezdte csókolgatni és szívni, a nevetésemet sóhajok váltották fel.
Kicsit fura volt még nekem ez a helyzet, hisz csak Louis csinálta nekem ezt párszor, az is évekkel ezelőtt volt.
És már megint itt tartunk. Louis Louis Louid Louis...
Más pasi alatt fekszek, de csak rá gondolok...
Bolond gondolataimból az szakított ki, hogy Shawn felkapott az ölébe, és elindult az ideiglenes hálószobánkba.

Kezdtem kétségbe esni. Még soha sem voltam úgy pasival. Shawn lesz az első. Mit kell egyáltalán csinálni, vagy hogy ? Te jó ég. Ez nekem nem fog menni. Pedig ideje lenne már...

-Shawn...-sóhajtoztam, miközben végig fektetett az ágyon.

-Tudom, nyugi. Óvatos leszek.-adott egy hosszú puszit a homlokomra.
Nem zavart, hogy elkezdett vetkőztetni, sőt...
Inkább az zavart, hogy mégis honnan a teveszőrből tudja ? Ki mondta el neki ? Lehet, hogy én voltam ? Arra azért csak emlékeznék...

Mire feleszméltem, Shawn-on már csak a boxere és a kockás hasa volt.
Gyorsan lekaptam magamról a nadrágomat, majd hagytam, hogy Mendes szabadítson meg a fehérneműmtől.

Már teljesen forró volt a testünk. Nem vágytunk semmi másra, csak arra a pillanatra, percre, hogy mindenhogy egymáshoz kötődjünk emberileg. És a házasságon kívül már csak ez maradt.

Shawn egy ezüst színű kis taskot vett elő. Gondolom óvszer lehet. Ne ítéljetek el. Még soha nem láttam ilyet...

Felhelyezte, majd lassan belémereszkedett.

Írtó fura volt. Egy másik test az enyémben...
Nem is a helyzet volt a fura, hanem ez az érzés.

-Jól vagy ?-tűrt el egy tincset Shawn az arcomból.

-Ühüm-bólogattam.

Lassan mozogni kezdett, és innen már nem részletezném tovább, hisz teljesen "eszméletemet vesztettem".

***

Reggel egy csupasz mellkas, egyenletes mozgására ébredtem.
Felnéztem Shawn-ra. Arcra teljesen hibátlan, kisimult. Olyan nyugdotan szuszog itt mellettem, mintha semmi gondja nem lenne. Pedig van. Biztos, hogy van a munka miatt valami, de nem terhelne engem vele. Főleg, hogy nem is értek az ilyenekhez.

-Jó reggelt-zökkentett ki, reggeli, morgós, kis cuki hangján.

-Jó reggelt-üdvözöltem én is, majd adtam neki egy puszit.

-Jól vagy ?-símította meg arcom.

-Soha jobban.-mosolyogtam rá, makd a takarót magamra tekerve álltam föl az ágyból. Léptem egyet, és azt hittem, hogy ott helyben összeesek, annyira izomlázam volt.
Shawn csak nevetett szerencsétlenkedésemen, amit én egy szúrós pillantással díjaztam.
A fürdőben magamra kaptam a köntösöm, és abban áltam neki a reggelinek.

Nos, hát nem írtátok meg, hogy mi legyen, szóval 1 ember ( mercy_hs)miatt írtam le ilyen részletesen, remélem, hogy nem gond.
Majd még jelentkezem💕💕

Love For A Life {lwt} ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz