Evet arkadaşlar bu bölüm yeni umarim beğenirsiniz.
Neyse daha fazla konusmiyim iyi okumalar.
Okuyun pişman olmiyacaksiniz.Erik: slm bebyim sana bir süprizim var.
Janey: slm aşkim ne süprizi.
Erik: seni tatile çikariyorum bebyim ztn istiyosun sana kıyak geçiyim dedimm.
Janey: tm nezamam gidiyoruz
Erik: saat 12 de yola çikmamiz gerekiyo ozamana kadar hazirlan
Janey:tm bebyim
Ve telefonlari kapadilar janey banyoya gidip uzun uzun kendini izledi bir gariplik vardi üstünde aklinda deli dusunceler.
Yerden kiyafetlerini alip giyindi aşagiya inip telefonu eline alip
Selanayi aradi selanaya erik'in tatil planindan bahsetti. Selana o super diyerk karsilik verdi janey erikle tek gitmekten korktugu icin sizde gelin dedi selana tm dedi ve saati sordu 12 dedi janey.
Ve telefonlari kapatip.Janey yatak odasina gitti bavulunu indirip kiyafetlerini koymaya başladi. Iç camasirlarini, makyaj malzemelrini ve birçok kiyafet koyup bavulu kapatti.
Bir anda yandan bir ses geldi. Bir anda janey durdu ve sesin geldiği yere odaklandi. O ses yantaraftaki banyodan gelmisti içeriye girdiğinde parfum kutusu yere duşmuş bir sekilde bulmustu ! Rahatlamis bir sekilde oh! Çekmisti. Evdeki elektiriği , suyu keserek evden ayrîldi.
Dişarsi epey soğuku evinin olduğu yer ıssiz bir yerdi.
Ardından izledi yoldan erik geldi.
Erik: atla bebeyim diyerek kizin arabaya binmesini bekledi
Janey arabaya bindigi an belinde kavradi ve kendine çekti,
Çok güzelsin bebyim diyer bir öpücuk kondurdu.Jany gülümseyerek çok hizlisin dedi.
Erikde cevapsiz kaldi ama o bu durumdan memnundu.Selanayi alicakları yere gittiler ve beklemeye başladilar.
Erik: janey benden korkuyomusun sana nezaman yaklaşsam istemiyomus gibi bi halin var.
Janey: daha çok erken erik lütfen anlayişli ol.
Erik: tm sevgilim pardon
- diyerek bir sessizlik olştu.
Ardindan selena ve berk geldiler bagaja bavullarini koyarak yanimiza geldiler.
Berk: slm millet
-slmm
Telefon çaldi ve annem ariyordu açtimm.
Annem: varidizmi?
Hyr anne selana ve berk 'i aldık gidiyoruz.
Annem:tm diyerek
-telefonu kapatti.
Erik muzik açarak biraz ortama eylence kati.erik yola degilde surekli bana bakiyodu.
Sonra onume dondum yolu izlerken uyuya kalmişım. 1 saat sonra erik aşkimm kalk geldik dedi. Ve ne oldugunu anlamadan kalktim başim çok ağriyodu arkami döndüm ve keşke dönmez olaydimm diye iğrenerek erik 'e baktim hiç utanmak yok ya bizim yanimizda ilişkiye girmişler.
Erik napıyım tarzindan bir bakiş attı.
Berk kizi elleyip duruyodu selana bu durumdan memnun degildi bunu anlamistim.
Selana ve berk giyinmeleri için arabadan indik ve geldiğimiz otel lüks biyere benziyordu. Selana ve berk arabadan indiler ve arkamizda durdular.
Berk selananın kulağina eyilerek çok kisa sürdu biyan once otele girelim ve devam edelim dediğini duydum hiç bozuntuya vermeden erik 'in elini tuttum ve yürümeye devem ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ ŞİZOFREN
Paranormal2 gurup tatile gittiler ve çiftler odaya girdiler okadar kotu seyler olduki..