Be free :$ -16- Neopúšťaj ma !

260 30 5
                                    

,,Veľmi pekne ti ďakujem za záchranu. " objala ma.

,,To nič miláčik.. pre teba všetko. " usmial som sa na ňu, ale ona zostala smutná.

,,A ďalšia vec. Justin nevolaj ma tak. Ešte v base si sa so mnou rozišiel. " povedala a ja som si vtedy uvedomil aký som ja kokot.

,,Caitlin j-ja nemyslel som to tak

Nemyslel som to vážne." koktal som. Naozaj nechcem aby ma opustila. Mulujem ju.

,,Ale povedal si to." povedala a odvrátila odo mňa pohľad.

,,Cait prosím milujem ťa. " povedal som a jedna neposlušná slza mi kvapla z oka.

,,Aj ja teba, ale..robil si si zo mňa len srandu a ja neviem či sa to nebude opakovať.  Prepáč Justin. Musím rozmýšľať. " takto ukončila náš rozhovor a odišla do kúpeľne.

Ostal som tam stáť aki prikovaný a nevedel som sa pohnúť.  Po cca 10-tich minútach som si sadol na posteľa dal hlavu do dlaní.

Toto nemôže byť pravda. Nie nie a ešte raz nie ! Ja ju milujem. Bože som to ja ale dobre veľký kokot, keď som si z nej takto strašne urobil srandu. Do fucka.

Caitlin vyšla s kúpeľne len v uteráku. Bože to jej telo. Musel som si zahryznúť do pery. Prešla k posteli.

,,No vieš nemám si čo obliecť.. prepáč že ťa otravujem ale mohol by si mi dať prosím aspoň nejaké tričko ?"

,,Láska ty ma vôbec neotravuješ ako si to môžeš myslieť a samozrejme." rychlo som vstal z postele a prešiel ku skrini, z ktorej som vytiahol čisté boxerky a tričko.  Bude jej veľké ale tak čo už.

Prišiel som k nej a podal jej to do ruky.  ,,Ďakujem " smutne sa na mňa usmiala a uterák zi seba zhodila. Obliekla si boxerky a to tričko.

Vôbec to robiť nemusela vydržal by som v posteli aj bez toho.

,,Caitlin prosím milujem ťa najviac na svete odpusť mi to.  Neopúšťaj ma." skoro som sa tam rozplakal.

,,Justin aj ja ťa milujem, ale niečo som povedala.. ja.." umlčal som ju bozkom. Dlhým a vášnivým bozkom.

Položil som ju velmi opatrne na postel a ona začala spolupracovať.  Tak veľmi ju milujem a musím jej to dokázať.

Odtiahol som sa od nej a pozerali sme si do očí.

,,Milujem ťa Caitlin. Najviac na svete." usmial som sa na ňu.  Úsmev mi opätovala a pozerala sa mi hlboko do očí.

,,Som unavená Justin dobrú noc." zašepkala.

,,Dobrú noc Cait." povedal som a ľahol si. Zhasol som lampičku pri posteli a otocil sa na Caitlin.

Tá ležala na opačnej strane postele uplne na kraji. A hlavne preč odo mňa.  Nespokojne son zavrčal a pritiahol si ju k sebe.

,,Neutekaj mi láska. Chcem byť s tebou. Milujem ťa a navždy budem. Zvládli sme to. Utiekli sme. Už budeme spolu. Navždy. Dobrú noc Caitlin. " zašepkal som ale cítil som že Cait už pravidelne vydychuje. Zaspala.

Ráno z pohľadu Caitlin

Zobudila som sa ako každé ráno,  ale predsa to bolo iné ráno. Bola som vo veľkej mäkkej a Justinovej manželskej posteli.

Bolo to úplne iné zobudenie sa. Cítila som sa fantasticky, až kým som si nespomenula na včerajšok a na to, že sme sa s Justinom rozišli.

Rozplakala som sa. Bože veď ja ho milujem.

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat