Sabah uyandığımda güneş odayı okadar güzel aydınkatıyodu ki, heryer güneşin ışığıyla dolmuştu, tüm oda okadar güzel ısınmıştı, ve canım kalkmaya hic, ama hic istemiyordu. Ama icimden bir ses "uyan oartık uyuyupturma".
Hemen kalktım banyoya gittim. Orda yuzumu yıkayıp, yüzüme maske yaptım.
Mutfağa girdiğimde her yer dağınıktı, Berk bey napmıştı öyle. Tüm akşam iyip, içmiş ve uyumuşmuydu. Nekadar şımarıktı öyle. Yanına yatak odasına gittiğimde yastıkları yere fırlatmıştı ve yorganı yerere atmıştı. Ben "Berk bey naptınız siz böyle" diye bağırdığımda, kendisi yataktan düştü. "Napıyosun kızım sen ya, biraz sessiz ol"dediğinde gülümsedim ve "Berk bey buralarını siz toplıycaksınız, duydunuz mu" dediğimde yataktan kalktı ve "tabi tabi, başka bir emriniz var mı hanfendi? " dedi. "Yok, şimdilik bunu yaparsanız yeterli olur, insan bi yardım eder" dedim. Ve bana gülünseyip odayı toplamaya başladı. Ben de odadan cıkıp mutfağa girdim. Mutfağı toplamaya başladım ama okadar dağınıktı. Hemen topladım ve buzdolabına baktığımda sadece iki yumurta ve bir domates ve bir de salatalık vardı. Yumurtaları pişirdim salatalıkları da doğradığımda bay mükkemmel öküz geldi ve masaya baktığında "bunları mı yapabildin" dediğinde "başka birşey bulamadım napim" dedim ve bana gülümsedi "tamam, tamam ben gidip alırım birşeyler" dedi ve odadan cıktı. Bay mükkemmel öküz'u beklemeye başladım. Yarım saat sonra geldiğinde ellerinde üc poşet vardı. "Oooohhhooo naptınız siz Berk bey" bağırdığımda "Ay, zaten ellerim kopmuş, al şu poşetleri elimden de kurtulim" öküzlük taslayarak bana doğru konuştu. Ellerinden poşetleri aldım ve kahvaltı yaptık. Kahvaltı yaptığımızda Berk beye "Ee bu gün başını hangi belaya sokucaksın" dediğinde gülümsedim ve "sokmam korkmayın Berk bey" dediğimde o "Bana neden bey diye hitap ediyosun" sorduğunda "sizi tanımadığım icin" dedim ve o da "tamam artık demene gerek yok" dedi ve gülümsedim.
•
Öğlen oldu Leyla diye bir arkadaşım aradığında cok şaşırmıştım cünkü Leyla benim ana okulumdan bir arkadaşımdı. "Alo, selam canısı napıyon" dedi.. Ben de "İyi yim tatlım sen nasılsın" dedim... "Bak şimdi hic itiraz istemiyorum, gezmeye çıkıyoruz, duydum ki Antalyadaymışın, hemen çıkıyoruz" dediğinde gözlerimi şaşkınca actım ve tamam diyerek saat 13:30'ta çıkmamıza anlaştık. Zaten saat 13:00'tu benim hazırlanmam yarım saat sürcekti, yani vaktim hazırlanmama yetiyordu. Hemen makyaj masasının sandalyesini cekip oturdum ve makyajımı yapmaya başladım. Hafif ama belirgin bir göz makyajı ve aylaynır cektim. Fondoten ve ruj koydum ve makyajım hazırdı.
Bennnnnn ⬆⬆⬆⬆
Tam hotel'in odasından cıkıcakken önüme Berk geçti. Konuşmalarını ya da çıktığımı duymuş olmalıydı ve "Ohaaaa ama ohaaaaaaa. Nereye gidiyosun böyle güzelim" dediğinde ona göz devirip "Sana ne" dedim. O da "Sen yine başını belaya sokmaya çalışıyorsun galiba" dediğinde "Offfff Berk cekil önümden" diye sabit bir ses tonuyla söylediğimde "Ben de geliyorum seninle" dedi ona göz devirip "naparsan yap, ama çıkmama izin ver" dedim. Sonra önümden çekildi ve benimle cıkmamaya karar verdi. Ben de cıktım.
•
Aşaya yarım saat önce inmiştim ama kimse gelmedi saat 14:47 olmuştu. Bir anda omzuma biri dokunduğunda "Leyla nerde kaldın" diye arkamı döndüğümde Berk'i gördüm. "Senin ne işin var burda hani Leyla gelicekti" diye sorduğumda bana pis pis sırıtıp "Onunla konuşup senin bir işin olduğunu söyledim o da tamam deyip kabul etti".... Ben de "Sen harbi harbi öküz sün ve öküz olarak da kalcaksın"deyip sinirli bir şekilde güldüm. "Bak ben seninle vakit gecirmek istiyorum, hem başına bir şey gelirse naparız bilmem" dedi ve ben de "offfff ya sen " cümlemi bitirmeden elimden tuttuğu gibi yürümeye başladı, anlıycanız öylecesine öküzlük taslıyordu. Elini bırakıp "Ben yalnız yürüyebilirim" dedim ve yanından ayrıldım ve bir anda arkamdan bağıran Berk'i duydum "Git naparsan yap, seni korumam artık " diye arkamdan bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Bir Kız
Novela JuvenilHikaye şu anda düzenleniyor. Kesilmeler ve yazı hatalarım çok var. Lütfen çoğunu görmezden gelin. En kısa zamanda size tamamlanmış bir şekilde hikayemi sunacağım. Sizleri seviyorum🖤