Stresi eshte fjale e madhe per nje vajze 15 vjecare.Por nuk gjeja fjale tjeter ne fjalorin e gjuhes shqipe apo te cdo gjuhe tjeter qe di,qe ta pershkruaja gjendjen time emocionale dhe mendore.
Ishte ore 2 e nates dhe dritarja e dhomes sime qendronte e hapur.Yjet ishin te shendritshem,por nuk arrinin te shendrinin mbi jeten time,e cila me dukej si nje humnere qe ishte gati te me gelltise.Ne ajrin e rende te gushtit,asnje gjethe peme nuk leviz.
Dhe per mua me dukej sikur koha ecte si nje kermill i cili kishte dite pa prekur nje pike uji.Sofia flinte e qete ne krevatin ngjitur.Nuk doja ta zgjoja dhe t'i lodhja koken me lemshin qe me kishte mberthyer.
Gjumi nuk me zinte.Mora telefonin nga komodina dhe fillova te shikoja jeten mahnitese te shokeve te mi.Nje jete e nje adoleshenti te shfrenuar,pa kufij,pa shqetesime,pa genjeshtra...Nje jete normale.
Ne inbox vjen nje mesazh.Pastaj nje tjeter.
Ishte Fabrizzio.
-Cfare po ben zgjuar ne kete ore Bella?
Dreq!!
Nuk po me ze gjumi...
-Nese po mendon per cfare ndodhi sot apo cduhet te besh...mos e bej.Gjithcka do rregullohet.
Eshte e thjeshte per ty ta thuash...
Sikur
Pas disa minuatve,ai dergoi nje emoji me derrkuc.
Wtf!!
Mos po perpiqesh te thuash se duhet te rralloj buken?!
-Cfare?!!
Po flisja per derrkucin qe dergove dhe vendosa te bej nje ironi ,por ti me sa duket se kape...*rolling eyes*emoji
-Oh..hahahahah.Se kisha fare mendjen kur e dergova.
Kushedi ku e ke pasur.E GJETAA!Mos te ka derguar gje e dashur nudes dhe ishe i zene duke bere cfaredo lloj gjerash qe ju meshkujt beni te cilat s'dua t'i permend ketu..
-Bellaaa!Mio dio!Nuk supozohej te diskutonim per keto gjeraa dhe me teper signorina nuk duhet t'i dije keto photo nude dhe gjerat qe bejme nei maschi
Andiamo ora!!Cosa sono...E di qe jam me e vogel se ty..por bej update...
-Sterco!Duhet te flesh bambina
Non sono una bambina
-Buona notte
Fika telefonin dhe u shtriva.I ngula syte tavanit dhe si nje film,ne mur u shfaq dreka e kesaj dite.
Lajmerimi qe beri Alessandro dhe atmosfera e akullt qe rrinte pezull ne sallon ne ato momente me bente akoma mishin kokrra-kokrra.
Shtrengova syte dhe murmurita disa lutje.
"Cfare eshte ajo?"
Alessandro hodhi zrfin ne tavoline dhe u ul ne divan.Hodhi kemben mbi kembe dhe pastroi me finese pantallonat te gjuri,i pandikuar nga toni i ngarkuar emocionalisht i halles.
"Ta tregon vete ne qofte se e hap Dalina."fjalet sarkastike rrodhen emebel nga goja e tij.
Gishtat e holle dhe te gjate te halles grisen letren e bardhe .Qe nga dera gjysme e hapur e dhomes,ku po shihja bashke me Sofine,mund te dalloja dredhjen e lehte ne duart e halles.
"Cfare eshte ajo?"zeri i ulet Sofise me beri t'ia ngulja me shume syte atij zarfi.
Syte e halles filluan te lexonin me kujdes rreshtat dhe dukej sikur analizonte cdo germe.
Pas disa rrudhje vetullash,syte e saj u ngulen mbi letren e bardhe gati sikur do hapnin vrima ne te.
Xhaxhi Blendi ia mori nga duart letren dhe filloi te lexonte me te shpejte nder rreshta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beautiful Liars
Romance*** E urreja ate Por si mund te hiqja nga mendja buzet e tij dhe peshperimat ne vesh, ku mes renkimesh fliste ne gjuhe hyjnore. E urrej ate Por si mund te heq dore nga genjeshtrat e tij kur jam bere e varur nga 'to? *** Nje familje apo nje genjeshte...