Müzik dinlerken aynı zamanda ingilterede yaşayan arkadaşım melisle mesajlaşıyodum. O sırada iki saatten beri annem sesleniyomuş(tabi ben duymadım). Yanıma geldiğinde akşam babamın geliceğini söyledi. Normal gibi görünüyo ama annemle babam ayrılar. Ama ben alıştım bu duruma. Özenle üstümü giyip saçlarımı yaptım. Çünkü babam izmirde yaşıyo yani ayda bir kere falan görüyorum hatta daha bile fazla. Babam geldi,herşey hazırdı. Onu kapıda karşıladım. Sanki on yıldır görmüyo gibi sarıldım.
-kızım sana bir sürprizim var duyunca çok sevinceksin
-bana araba aldın dimi canım babam biliyodummmm
-aaa hayır kızım o değil tabi zamanı geldiğinde onuda alırım ama bu daha farklı tahmin edemeyeceğin bişey
-ne hadi söyle artık yaaa
-ingiltereye gidiyosun!!!
-ohaaaaaa nee yaz tatilimi yoksa yaşamak için mii
-yaşamak için artık orda kalcaksın belki benim arkadaşım var orda kalırsın senin yaşında iki oğlu var ve bi kızı var
-hmmmm nezaman
-nezaman istersen
-okullar bitti zaten ilk uçakla gidiyim olur mu
-tamam sen şimdiden bavulunu hazırla fazla bişey almana gerek yok ordan istediğini alırsın anlaştıkmı
-tamam babişimmm
2 SAAT SONRA
-kızım üç saat sonra bi uçak var istermisin
-ohaa yani bukadar çabukmu
-tabi sen iste yeter
-tamam ben üstümü giyiyim gidelim
-tamam kızım
HAVAALANI
Çok heycanlıydım küçükken biçokkez uçak seyehati yapmama rağmen bu çok farklıydı çünkü ilk defa tek başıma uçağa binicem ama sonuçta beni indiğimde bekleyenler var:)
Uçağa bindim koltuk numarasına göre cam kenarında oturuyodum ama yanım hala boştu. Ama benim yanıma öyle yakışıklı çocuklar gelmez kesin yaşlı teyzelerden biri gelicek derken uçak kalktı yanım hala boş kendi kendime müzik dinleyip selfie çekiyodum. Uyuya kalmışım kalktığımda herkes uyuyodu çünkü saat gece ikiydi ama hostese sorduğumda bir saat sonra uçağın iniceğini öğrendim tekrar uyumaya başladım. Uçaktan indim babamın bahsettiği selim abi elinde deniz yazan bir kağıt tutuyodu yanına gittim. Kendimi tanıttım,arabasına binip gittik. Ev tam dört katlıydı,beni kapıda karşıladılar açlıktan hanüsilasyon gördüğümü sandım beni karşılayanların içinde melis de vardı. Koşarak melise sarıldım arkasında olan iki erkek kardeşi de kendini tanıttı. Çok yaqışıklıydılar. Nasıl olsa ingilterede yaşıyolar havasından sıyundan kapmışlar heralde. İlk katta salon mutfak ve tolet vardı normal olarak:)ikinci katta ailesinin yatak odası misafir yatak odası ve yine tolet vardı. Üçüncü katta muratla burağın yatak odası ve tolet veee dördüncü katta melisle benim yatak odam vardı bide tolet :))saat gece üç olduğu için hemen yattık. Sabah olunca eşyalarımı yerleştirdim.
-Murat ve burak senden hoşlandı galiba
-inanmıyorum gerçekten mii
- evet hatta sabahtan beri kavga ediyolar o benim o benim diye :)
-aslında burak hiç fena değil
-ohaaa asıl şimdi ben inanamıyorum aranızı yapıyımmı
-kendin bilirsin İÇ SESİM koca arıyom gel beni all :):)
-buarada ben sizi tanıştırıyommı
- oluur
-hadi gel ozaman aşağıya inelim
-tamam
Gerçekten burak çok hoş çocuktu.aşağı indik derken merdivenden inerken aralıktan murat melisin ayağını çekti ama melis bu duruma alışkındı çünkü hep yapıyodu .bişey olmamış gibi devam etti şaştım kaldım
Odalarına girdik burak playstasion(yanlış yazmış olabilirim)oynuyodu. Beni görünce hemen kumandayı fırlattı ve yanıma geldi
-ben burak
-bende deniz memnun oldum
-bende
Kızarmıştı terlemişti
-GTA mı o
-evet severmisin
-hastasıyım hangisi bu
-san andreas
-ohaaa kumandayı ver çabuk bana
-al senin olsunn
Melis gitmişti ve fark etmemiştik. İyi anlaşmıştık hatta aradan iki saat geçmesine rağmen acıktığımı hissetmemiştim bu arada selim abinin karı.. Aaaa ben selim abinin karısıyla tanışmadım çok ayıp oldu insancıklara yaa.
-burak ben annenle tanışmadım çok ayıp oldu gidip hatamı telafe ediyim adı neydi
-hülya ama telafe edicek bi hata göremiyorum ben
-yok yaa ben yine de gidip tanışıyım sonra gelirim yanına
-unutma sakın
Güldük
Hülya ablanın yanına gittim tanıştık bana burak murat ve melisi kahvaltı yapmak için çağırmamı söyledi kadın pamukşeker gibiydi yaa. Hepsini çağırdım ve bu arada pijamalı olduğumu fark ettim. Odaya gidip altıma mini kot şort üstüme de karnı açık üstünde cool yazan beyaz bi tişört kiydim. Saçlarımı dağınık topuz yaptım. Kapının önünde burak beni bekliyodu elimi tuttu ve aşşağı indik melis güldü tabi aramızda bu kadar çabuk bişeyler olcağını tahmin etmiyodu. Ama ikimizde birbirimizden hoşlanmıştık. Kahvaltıya oturduk ben çok yemek yemezdim o yüzden tabağıma bir kibrit kutusu kadar peynir iki zeytin ve biraz da patates aldım. Burak tabağıma bişeyler daha koydu ben yemek istemeyince kendisi yedirdi.
-şapşirik yaa
Güldü. İçimden söylediğimi sanmıştım. Off yine rezil oldum,sanki beni anlamış gibi kulağıma eğilip olmadın dedi yaa çocuktan korkmaya başladım artık.ama seviyorum bu çocuğu ,tolete gittim peşimden geldi neden geldiğini sorduğumda bana bişey olmasını istemiyomuş,oyşş çok tatlı yaa.kahvaltı bitti yukarı gittim resim yapmaya başladım zaten türkiyede profosyenel olarak kara kalem resmi yapıyodum. İçeri hülya abla girdi resmimi görünce güldü çünkü burağın resmini yapmıştım aramızda bi ilişki olduğunu anlamıştı heralde.
-baya benzetmişsin hatta aynısı diyebilirim çok güzel çizmişsin
-teşekkürler
-türkiyede profosyenel olarak yapıyomuşsun heralde annen söyledi
-evet
-he buarada sana bi telefon aldık içinde bi hatda var selim abin bütün ayarlarını yaptı
-çok saolun
-önemli deil tatlım ben gidip getiriyim sana
-tamam
Kesin nokia3310 almışlardır sonuşta alt üstü 18yaşında biriyim
-al tatlım güle güle kullan
-teşekkürler
İçimden *neden çok mu komik *diyesim geldi asdfghkti kılıfını açtım ohaaaaa iPhone 5s çıktı looooo...