KARDEŞİM

40 0 1
                                    

Bugün Sitemize yeni taşınmışlardı daha onu hiç tanımıyordum yanıma geldi ve kendini tanıtıyordu ve sarı saçları mavi gözleriyle herkesi etkiliyordu .bizim sitede Burak diye birçocuk vardı . çok yakışıklıydı .bende ona aşıktım hemde deli gibi onu çok seviyordum. oda bana aşıktı ama ikimizde söylemiyoduk .birde kerem vardı oda çok karizmatikti. işte yeni gelen kızın adı da iremdi. kerem serenaya aşık oldu .Burak'ta bana beni sevdiğini söyledi. ondan sonra Burak'tan hiç ayrılmadım .aaaaa! Adımı size söylemedim benim adım ilayda. geçen gün okulda iremle kavga ettik .onu nerdeyse artık hiç sevmiyordum nefret ediyordum. onun yüzünden beş senelik arkadaşım kerem bana tokat attı. Burak keremle kavga etti. Burak benim elimden tutarak beni dışarıya çıkarttı ve bana dediki "ne oluyo ilayda ne saklıyorsun benden? " "irem bana dediki seni geçen gün keremle gördüm basketbol oynuyodunuz .keremde beni dinlemedi ve bana tokat attı. " "ben o kereme ne yapacağımı biliyorum . bittin sen kerem !" " Burak dur yapma ne olur! Beni seviyorsan ona hiç bir şey yapmazsın .""bende seni seviyorum ilayda ama ben sana karışanı yaşatmam.""ama bana karışan kişi beş senelik arkadaşım ne olur yapma!" " neden bu kadar çok istiyorsun keremi dövmememi? " "çünkü ........... ona arkadaşım olarak görüyorum kerem benim kardeşimi boğulmaktan kurtardı." " niye bana hiç bundan bahsetmedin? " "çünkü bu olayı annem ve babam bilmiyor ve kimseye bahsetmedik." sadece sen ben ve kerem biliyor artık." "ben aslında keremi senden kurtarıyorum.nasıl o benim kardeşimi kutardıysa boğulmaktan Burak . "İşte şimdi anladınmı? neden onu kurtardığımı?"

KARDEŞİMWhere stories live. Discover now