"Ben bir şey yapmadım! Bunu sizlere daha kaç kez söyleyeceğim?"
"Bıçağın üzerinde parmak izleriniz var hanımefendi! Görgü tanıkları sizi görmüş. Elinizde bıçakla kurbanın başında duruyormuşsunuz?"
"Ölmüş gibi konuşmayın lütfen ve evet başındaydım çünkü bıçak yaranın üzerinde duruyordu, çok kan kaybediyordu ve benim yardım etmem gerekiyordu."
"Yani bıçağı siz çıkarmadınız?"
"Hayır, tabi ki! Ben bıçağı yaranın üzerinde görüp kenara çektim."
"Neden polisi aramadınız? Ya da kulübe dönüp yardım istemediniz?"
Bir saatten fazladır sorgudaydım, artık aynı sorulardan başım ağrıyordu. Kulüp korumasının başımı duvara vurmasıyla alnım şişmişti. Elimi şişliğe götürüp okşadım. "Daha kaç kere söyleyeceğim? Size söyledim yardım etmek istiyordum. Bunu ben yapmadım. O an çantamdan kanı durduracak bir şey çıkarmak için uğraştım ve bir fular buldum..."
"Söylemiştiniz fakat olay yerinde fular ya da benzeri bir şey bulunmadı."
"Çok rüzgar vardı. Uçmuş olmalı."
"Peki Bayan Ertekin, kulüpte sürekli Bay Leo Connell'i izlemişsiniz. Ayrıca Bay Connell kulüpten dışarı çıktığı an panikle sizde yerinizden kalkıp peşinden gitmişsiniz. Bu ifadeleri arkadaşları söylüyor. Üstelik kulüp güvenliği sizin telaşla çantanızı karıştırıp Bay Connell'in peşinden gittiğinizi görmüş. Buna ne diyeceksiniz?"
Ağzım açık karşımdaki tam bir İngiliz olan sarışın polise öylece bakıyordum. Söyleyeceğim o kadar çok şey vardı ki... Söylediği her şeyin anlamları o kadar farklı şekildeydi ki, ben ne söylersem söyleyeyim inanmayacaklarını hissettim. Ama yine baştan alıp her şeyi anlatmaya koyuldum. Pes etmeyecektim. Benim başımda birini öldürmeye teşebbüs suçundan çok daha büyük bir bela vardı. Bununla da baş edebilirdim.
SEKİZ SAAT ÖNCE...
***
Devamı sonra...
Merhabalar,
İşte yeni hikayemiz! Bundan sonra hikayelerimize burada devam edeceğiz. Şimdi Aşka Tutulanlar ve Yazmira hikayem bittikten sonra buna bölüm gelecek ama düzenli bölüm atacağım için merak etmeyin çok uzun sürmeyecek.
Hikayeme güzel kapağımızı yapan Şenay'ıma çok teşekkür ederim.
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT'A DOĞRU
RomanceUmudu acısından her daim büyük olan bir genç kız! Hayatı dolu dolu yaşarken üstüne çöken karabulutlar ve ömrüne ömür katmak isteyen bir Aşk! Kaçtıkça O'na tutsak olan kalbi galip gelebilecek miydi? ❤️ Mutluluğun, anı yaşamak olduğunu düşünen bir ad...